handdator

Visa fullständig version : Gamla X


Piranha
2006-02-14, 13:56
Var nere i matsalen på jobbet nyss där dem hadde möte.

Det sitter alltså flera företag i en rätt så stor kåk.

Och tro fan att mongot sitter där å fikar.

Summan av kardemumman så tog jag köksvägen ut.



Skall man säga hej till gamla flammor eller skall man undvika dem i de längsta ?

Det här är alltså ingen person som jag känner jag ens vill hälsa på.

JJ
2006-02-14, 13:58
Jobbigt för dig, svårt att gömma sig i din storlek. Jag har inga ex. som jag inte hälsar på, de är alla fortfarande kära i mig såklart. ;)

Griip
2006-02-14, 14:00
Är det en brud du inte ens vill hälsa på så varför inte ta köksvägen. Men annars finns det väl ingen anledningen att undvika dem?

delta_mats
2006-02-14, 14:01
Känner du inte för att hälsa eller prata så gör inte det. Och är det tvärtom så ja då gör du det. Gör med andra ord precis som du känner för.

Jman
2006-02-14, 14:02
Beror ju på vem som dumpat vem ... Det kan ju vara så att man vill visa vad man gainat på gymmet det senaste året :D
Men var det ett crash and burn scenario så vill man helst inte vistas i samma rum, speciellt inte om det är i färsk minne ...

Nina L
2006-02-14, 14:03
Man kan väl nicka lite artigt.

Bigsize
2006-02-14, 14:04
Ibland får man stå ut med idioter men vill man inte så varför ens utsätta sig för det ?

Svedberg
2006-02-14, 14:04
Beror väl på hur/varför man gjort slut. Sen kan man ju gå förbi dom utan att hälsa på dom iaf.

Pdaddy
2006-02-14, 14:06
Eftersom du kalla henne "mongot" så är ni ju inte vänner precis :D .. Då skulel ja bara låssats att de regna å inte kika dit..

Men annars så är de ju artigt att morsa iallafall, sen vissa desperata tar ju ett toalettbesök med X'et för at väga mussla :laugh:

M

Pez
2006-02-14, 14:08
Skall man säga hej till gamla flammor eller skall man undvika dem i de längsta ?

Det här är alltså ingen person som jag känner jag ens vill hälsa på.
Nä.. varför ska man hälsa på folk man inte vill hälsa på? Oartigt? Kanske.. och?

En gång satte jag mig bredvid ett ex på tuben av misstag, åkte fem stationer utan att säga ett ord till henne under resans gång. Om jag var nöjd.. nej. Men mindre missnöjd än om jag hade behövt prata med människan.

Herkulez
2006-02-14, 14:09
Var nere i matsalen på jobbet nyss där dem hadde möte.

Det sitter alltså flera företag i en rätt så stor kåk.

Och tro fan att mongot sitter där å fikar.

Summan av kardemumman så tog jag köksvägen ut.



Skall man säga hej till gamla flammor eller skall man undvika dem i de längsta ?

Det här är alltså ingen person som jag känner jag ens vill hälsa på.
skönt att det finns killar som du som dejtar tjejer med handikapp här i världen :thumbup:



ontopic: beror på hur psyka i huvve dom var/är.

Piranha
2006-02-14, 14:10
Alltså de är inget sådär så det skulle vara jobbigt, men människan är påfrestande på mina nerver.

Jag vill ju inte få roidrage eller nåt i onödan ... :D :D

Pdaddy
2006-02-14, 14:11
Nä.. varför ska man hälsa på folk man inte vill hälsa på? Oartigt? Kanske.. och?

En gång satte jag mig bredvid ett ex på tuben av misstag, åkte fem stationer utan att säga ett ord till henne under resans gång. Om jag var nöjd.. nej. Men mindre missnöjd än om jag hade behövt prata med människan.

LOL faan Peeezen va e de för brudar du vart tillsammans me, har alla blivit häxor eller ?

M

J.Saarela
2006-02-14, 14:11
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.

Piranha
2006-02-14, 14:12
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.


Icensätt dig du möter någon på stan du inte vill träffa, säg DeltaMats ... visst undviker du verbal kontakt i det längsta ?

J.Saarela
2006-02-14, 14:13
Icensätt dig du möter någon på stan du inte vill träffa, säg DeltaMats ... visst undviker du verbal kontakt i det längsta ?


Man får ej slå in skallen på folk enligt svensklag!

Dissector
2006-02-14, 14:13
Alltså de är inget sådär så det skulle vara jobbigt, men människan är påfrestande på mina nerver.

Jag vill ju inte få roidrage eller nåt i onödan ... :D :D

Då är det väl inget konstigt i att bara skita i henne? :P Ignorera människan då, är väl inget att unda över. Gör som du vill.
Men ska du inte ändå överväga att gå fram och visa massan lite, så hon ser vad hon kunde haft att bita i? och sedan gå snabbt därifrån då.

Piranha
2006-02-14, 14:14
Nä.. varför ska man hälsa på folk man inte vill hälsa på? Oartigt? Kanske.. och?

En gång satte jag mig bredvid ett ex på tuben av misstag, åkte fem stationer utan att säga ett ord till henne under resans gång. Om jag var nöjd.. nej. Men mindre missnöjd än om jag hade behövt prata med människan.


Jag är stolt över dig.

Herkulez
2006-02-14, 14:14
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
hon borde väl bli pensionär nästa år?, hon var väl bara 52 när ni träffades i skolans matsal.

J.Saarela
2006-02-14, 14:16
hon borde väl bli pensionär nästa år?, hon var väl bara 52 när ni träffades i skolans matsal.


Gnäll du...själv har man ekonomin tryggad i framtiden.

MasterChief
2006-02-14, 14:22
Beror ju på vad som hänt i dåtiden...

Men när det gäller nuvarande tjejens ex....Då har jag fan ingen lust att hälsa. Jag hatar dom allihopa.

tinus
2006-02-14, 14:23
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.

Men..men..du SA att du skulle dumpa henne för min skull *cry* och för en tur med min lilla bil :laugh:

:D

Piranha: Vill du inte prata med människan så låt bli! Jag hade nog bara gått föbi och låtsas som om det regnade...ser ingenting,hör ingenting

Jishuku
2006-02-14, 14:24
Piranha: Vill du inte prata med människan så låt bli! Jag hade nog bara gått föbi och låtsas som om det regnade...ser ingenting,hör ingenting

Dito.

jwzrd
2006-02-14, 14:26
Dito.

Hur var Piranha att vara tillsammans med?

Herkulez
2006-02-14, 14:28
Beror ju på vad som hänt i dåtiden...

Men när det gäller nuvarande tjejens ex....Då har jag fan ingen lust att hälsa. Jag hatar dom allihopa.
haha ja död åt dom :hbang:

mangemani
2006-02-14, 14:33
är ju helt upp till dej och vilken relation du har till x:et.
jag har behållit vänskapen med 2 av mina x och dom hejjar jag på när jag ser dom,men resten av mina x,dom vill jag inte veta av,dom går jag rakt förbi och iggnonerar,om jag skulle möta dom på stan tex.

Jishuku
2006-02-14, 14:34
Hur var Piranha att vara tillsammans med?

Vad svamlar du om nu??

skaparn
2006-02-14, 14:41
Nja, hälsa tycker jag faktiskt man kan göra. Däremot blir jag lite knäpp när vissa inte nöjer sig med ett nickande utan känner ett tvång att komma fram och avfyra några plattityder. Det blir ju bara pinsamt men jag är begåvad med den mentala styrkan att hålla en hälsande nick till inget annat än en ansträngning av nackmuskeln.

ugglan
2006-02-14, 14:46
Jag morsar, vill ju inte vara den som e den

J.Saarela
2006-02-14, 14:49
Men..men..du SA att du skulle dumpa henne för min skull *cry* och för en tur med min lilla bil :laugh:

:D

Piranha: Vill du inte prata med människan så låt bli! Jag hade nog bara gått föbi och låtsas som om det regnade...ser ingenting,hör ingenting


Sluta ragga det här är ett träningsforum och inte Exhale *grr27*

delta_mats
2006-02-14, 14:53
Icensätt dig du möter någon på stan du inte vill träffa, säg DeltaMats ... visst undviker du verbal kontakt i det längsta ?

Äsh jag är ju jättesnäll och trevlig. Inte alls som du fått för dig. :)

Piranha
2006-02-14, 14:54
Äsh jag är ju jättesnäll och trevlig. Inte alls som du fått för dig. :)


Ja du får bevis motsatsen. *rolleyes*

tinus
2006-02-14, 14:55
Sluta ragga det här är ett träningsforum och inte Exhale *grr27*
*grr27* tur för dig att min journal är borta..där fanns det mängder av bevis vem som raggar på vem *slap* jag bara eh..flörtar lite? :D

delta_mats
2006-02-14, 14:59
Ja du får bevis motsatsen. *rolleyes*

Javisst, håll ögonen öppna då ;)

Edit. Titta längre upp i tråden vilket snällt råd jag gav dig.

J.Saarela
2006-02-14, 14:59
*grr27* tur för dig att min journal är borta..där fanns det mängder av bevis vem som raggar på vem *slap* jag bara eh..flörtar lite? :D


Bara för att du är snygg,sexig,vacker och gör mig kåt,betyder det direkt att jag vill ha dig.Folk verkar tro man är en slampa :(

tinus
2006-02-14, 15:21
Bara för att du är snygg,sexig,vacker och gör mig kåt,betyder det direkt att jag vill ha dig.Folk verkar tro man är en slampa :(

:laugh: vi tror inte lilla vän..vi VET (Herk har skvallrat ) :naughty:

Stoltz
2006-02-14, 15:26
Alltså, jag nickar i vilket fall som helst.
Om det har råkat vara ett psyko så tar jag i lite mer och ger en mer kraftfull nick. Typ...dansk skalle.

Krampus
2006-02-14, 15:27
Var nere i matsalen på jobbet nyss där dem hadde möte.

Det sitter alltså flera företag i en rätt så stor kåk.

Och tro fan att mongot sitter där å fikar.

Summan av kardemumman så tog jag köksvägen ut.



Skall man säga hej till gamla flammor eller skall man undvika dem i de längsta ?

Det här är alltså ingen person som jag känner jag ens vill hälsa på.


Var det Grekiskan?
Jag skulle hälsat..

Ironbabe
2006-02-14, 15:39
Var det Grekiskan?
Jag skulle hälsat..
Ja..vem var det nu då? Berätta :D

Krampus
2006-02-14, 15:41
Ja..vem var det nu då? Berätta :D


Ok - Det är hon som......... eeeh, ja.. Han får berätta själv. :thumbup:

Power
2006-02-14, 15:44
Det är väl bara att "ta tjuren vid hornen". Eftersom hon jobbar i huset så är det ju inte omöjligt att ni kommer att springa på varandra fler gånger.
Ska du ta bakvägen varje gång???

hahavaffan
2006-02-14, 15:45
Alltså, jag nickar i vilket fall som helst.
Om det har råkat vara ett psyko så tar jag i lite mer och ger en mer kraftfull nick. Typ...dansk skalle. :laugh: INGET går upp mot en dansk skalle!

Herkulez
2006-02-14, 15:50
Var det Grekiskan?
Jag skulle hälsat..
habn skrev ju att det var hon från yttre mongoliet

Och tro fan att mongot sitter där å fikar.





tv. på bilden
http://img1.travelblog.org/Photos/2957/17100/f/76801-Another-Mongolian-couple-1.jpg

Metal_boy_
2006-02-14, 15:54
Ska du ta bakvägen varje gång???


Jag tror att du missade poängen.

Piranha
2006-02-14, 16:05
Power, jag tar med lite powerpresentationer och diagram till gymmet ..

Metal_boy_
2006-02-14, 16:08
Fan behöver ju inte snacka med henne om man inte behöver och kommer idiotfan själv fram, vilket vore värre så http://breakupchronicles.blogspot.com/a%20pic2.jpg

no1fitness
2006-02-15, 04:15
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.

Wörd.

Toxic
2006-02-15, 07:15
Hahahahaha :D gamla agressiva ex is teh shiet! speciellt när dem har en ny dundergrov pojkvän med dåligt temprament...
Höll på att bli nerslagen en gång pga sådant *screwy*

Cilia
2006-02-15, 11:35
tycker du ska gora som ngn foreslog och ignorera henne. Vill hon sen prata med dig sa hall det kort och kyligt men du behover inte ta forsta steget.

Sen tycker jag du ska valja dina partner mer noga sa du inte behover undvika dom.

stenis
2006-02-15, 11:50
Alltså de är inget sådär så det skulle vara jobbigt, men människan är påfrestande på mina nerver.


Känner precis lika för ett av mina ex och henne hälsar jag _inte_ på. Vill inte ha nått me henne o göra, så att inte hälsa lr nicka m.m är vad som känns bäst för mig! =)

Diana
2006-02-15, 12:18
behöver ju inte känna tvång att snacka men hälsa åtminstone tycker jah, för hur infekterad stämmningen än är/var när ni sågs sist så finns de ju nåt där man faktiskt älskade en gång i tiden :thumbup:

om hon inte strypt din hund,haft en affär me din mamma osv :D

Piranha
2006-02-15, 12:34
behöver ju inte känna tvång att snacka men hälsa åtminstone tycker jah, för hur infekterad stämmningen än är/var när ni sågs sist så finns de ju nåt där man faktiskt älskade en gång i tiden :thumbup:

om hon inte strypt din hund,haft en affär me din mamma osv :D


Älskade är ett stort ord som jag helst inte kopplar ihop med alla tjejer jag träffat.

Diana
2006-02-15, 12:52
Älskade är ett stort ord som jag helst inte kopplar ihop med alla tjejer jag träffat.
sant, ja hälsar ändå på mina, tycker det känns bättre för egen del, bevisar för sejsjälv på nåt vis att den personen inte påverkar ens liv negativt längre, förakt är ju en negativ/destruktiv känsla att bära på

//the moralkärring :D

Dante
2006-02-15, 13:58
sant, ja hälsar ändå på mina, tycker det känns bättre för egen del, bevisar för sejsjälv på nåt vis att den personen inte påverkar ens liv negativt längre, förakt är ju en negativ/destruktiv känsla att bära på

//the moralkärring :D

moralkärring :confused:

Skilljer sig från fall till fall, men jag känner tvärt om, jag byter gata om jag vet personen kommer att gå där.

"Your eyes are full of hate, forty-one. That's good. Hate keeps a man alive. It makes him strong" :p

Iofs är hat mot en person högst dumt, pga handling och verkan. Men den allmänna synen på vissa saker kan få en högst irreterad om inte hatisk.

Diana
2006-02-16, 00:18
moralkärring :confused:

Skilljer sig från fall till fall, men jag känner tvärt om, jag byter gata om jag vet personen kommer att gå där.

"Your eyes are full of hate, forty-one. That's good. Hate keeps a man alive. It makes him strong" :p

Iofs är hat mot en person högst dumt, pga handling och verkan. Men den allmänna synen på vissa saker kan få en högst irreterad om inte hatisk.
moralkärring jao (behandla andra som du själv vill bli bahandlad o hela köret ;))
iofs kanske hon inte heller vill hälsa vet vi ju inte men men..

handling och verkan är en del av det negativa, sen är de för din egen del jäkla destruktivt att bära hat mot nån, hat/ilska inget annat än ett frammkallat försvarstillstånd i syfte att dölja andra känslor(sårad, rädsla, sorg, avundsjuka, besvikelse osv) hat hindrar dej att fullt ut bearbeta dessa känslor så du lider längre (de är anledningen till att de känns 'skönt'/styrkande att hata nån, just för att det blockerar dessa andra (försvagande)känslor så man slipper känna och ta itu me dom, men de finns alltid kvar tills man bearbetat.
ok nu va inte detta nån tråd till för psyyyykpredikan, ska gå och lägga mej snart *popcorn* :D

Pellefant
2006-02-16, 00:23
Kan behövas en sund terrorbalans i förhållanden :D , om den ena partnern snackar regelbundet med ex är det bäst om båda gör det.