handdator

Visa fullständig version : Gainer vs protein+carbs eget


SamHag
2006-02-14, 10:37
Anser ni att det är bäst att köpa en redo klar gainer blandning till att använda efter träningen, eller skall man köpa protein och maltodextrin för sig och göra egen blandning. Vad funkar bäst för er?

King Grub
2006-02-14, 10:49
"Funkar" finns inte; det beror på om man vill kunna fördela proteinmängden och kolhydramängden som man vill ha den, utan att andra delen automatisk följer med upp eller ned.

SamHag
2006-02-14, 10:52
Mjo, du har väl rätt. Vill bara vara säker på att det inte är några saker man förbiser, därför jag frågar :) Vilken kombination av protein och maltodextrin funkar bra då? Såg att det var nå kampanjpriser lr ngt här på Kolozzeum shoppen?

King Grub
2006-02-14, 10:54
Vilken kombination av protein och maltodextrin funkar bra då?

Hur menar du? Hur många sätt finns det att kombinera protein och maltodextrin?

Protein + maltodextrin? Finns det fler? :)

SamHag
2006-02-14, 11:01
Oj :P Menade , vilken kombination av smaker av dom man kan köpa här på Kolozzeum smakar bäst? Kollade på Maltrodextrin, och det fanns tydligen bara i naturell. Vad för smak passar bra med det då? Eller passar det praktiskt taget med allt? :)

Davil
2006-02-14, 11:10
Oj :P Menade , vilken kombination av smaker av dom man kan köpa här på Kolozzeum smakar bäst? Kollade på Maltrodextrin, och det fanns tydligen bara i naturell. Vad för smak passar bra med det då? Eller passar det praktiskt taget med allt? :)
Jag rekomenderar verkligen Exell vassle jordgubb ! Den är inte så sliskig som andra vasslepulver med jorgubbsmak kan vara. God och lättblandat helt enkelt !

SamHag
2006-02-14, 11:16
Jag rekomenderar verkligen Exell vassle jordgubb ! Den är inte så sliskig som andra vasslepulver med jorgubbsmak kan vara. God och lättblandat helt enkelt !

:) Föredrar jordgubb helst också :naughty: