handdator

Visa fullständig version : Göra med partnern imorn?


mela
2006-02-13, 21:53
I morgon är det som ni vet (hoppas jag)
alla hjärtans dag.

En luten extra dag att visa sin älskade att man
älskar henne/honom och spendera extra tid med.

Vad skall ni hitta på med era respektive?

NiklasR
2006-02-13, 21:55
inget, stort prov på anhalt.

Spar det till ätardagen i helgen. :hbang:

Fettecke
2006-02-13, 21:56
Jag tänker jobba...

Själv bryr jag mig inte om den dagen, köpte lite blommor för symbolikens skull.... hon får dom imårrn när hon vaknar och jag drar på jobbet, det blir fint...

Hade hon inte sagt nått hade jag glömt bort det...

Jense
2006-02-13, 21:58
jag ger henne oralsex.

Slartibartfast
2006-02-13, 21:58
Det blir restaurang och sen bio (Munich).

Fettecke
2006-02-13, 21:59
jag ger henne oralsex.
Ojj, det låter ovanligt i ert förhållande :D

Bäst du ber att hon ska lufta muffen före isf :D

J.Saarela
2006-02-13, 22:01
jag ger henne oralsex.


Obotlig romantiker.

Arnesson
2006-02-13, 22:02
Bjuder henne på middag, bad, champange, jordgubbar, choklad mm.

Kaboffastar
2006-02-13, 22:09
Göra med pantern imorrn ? vaa rosa pantern ?

Dyslexi-kenny !

Edit : I övrigt så bad jag någon i en annan tråd att take me out med ett bb-trä och se till attd e blir HELA dagen !

Jense
2006-02-13, 22:10
Obotlig romantiker.


tja, lite fransman är det nog i mig trots allt

aliquis
2006-02-13, 22:10
Shiet, ännu en dag utan partner, ditt fel mela.

Om jag bara visste vem kunde jag väl fråga om någon ville bli min, men risken är ju att enda stället jag kommer befinna mig på förutom här hemma är gymmet och det vettefasiken..

Fettecke
2006-02-13, 22:11
Shiet, ännu en dag utan partner, ditt fel mela.

Om jag bara visste vem kunde jag väl fråga om någon ville bli min, men risken är ju att enda stället jag kommer befinna mig på förutom här hemma är gymmet och det vettefasiken..

Du kan bjuda Lena Hande´n på lite mer hudsalva... verkar behövas....

























:D :D :D

tigerofsweden
2006-02-13, 22:13
Bjuder henne på middag, bad, champange, jordgubbar, choklad mm.

Och efter det så ska du leta upp din penis?


Va en man ffs och ge henne ett snabbt skjut i 2:an sen sporten på tv'n


;)

JJ
2006-02-13, 22:16
Inget. Det är OS.

Arnesson
2006-02-13, 22:17
Och efter det så ska du leta upp din penis?


Va en man ffs och ge henne ett snabbt skjut i 2:an sen sporten på tv'n


;)

Haha, är tillräckligt mycket man att jag inte behöver spela macho eller packa bajs jag ;)

Bolio
2006-02-13, 22:18
Vi tänkte prova analsex.

Mental
2006-02-13, 22:19
Lite sent att skaffa flickvän nu, och risken är att hon blir upprörd om jag dumpar henne igen på onsdag :D

Jag gömmer mig under en sten i år. Det suger att vara singel på allahjärtans.

tigerofsweden
2006-02-13, 22:23
Haha, är tillräckligt mycket man att jag inte behöver spela macho eller packa bajs jag ;)

Ha ha jadå bara skämtade, hade gjort precis som dig om man hade haft flickvän :)

ArooN
2006-02-13, 22:24
Bjuder henne på middag, bad, champange, jordgubbar, choklad mm.
Du slog upp ordet romantik på google och klistrade in här, i själva fallet har du glömt att det är alla hjärtans dag och stack till macken och köpte en karton aladdin (och käkade upp gräddnougaten innan du paketerade in den)

andreas

Arnesson
2006-02-13, 22:25
Du slog upp ordet romantik på google och klistrade in här, i själva fallet har du glömt att det är alla hjärtans dag och stack till macken och köpte en karton aladdin (och käkade upp gräddnougaten innan du paketerade in den)

andreas

Gräddnogaten smakar ju skit *screwy*

tossefar
2006-02-13, 22:27
Gräddnogaten smakar ju skit *screwy*
Just därför. LITE romantisk är han ändå, räddar ju tjejen.

Arnesson
2006-02-13, 22:28
Just därför. LITE romantisk är han ändå, räddar ju tjejen.

Haha, en sann gentleman

ArooN
2006-02-13, 22:29
Själv har man ingen att uppvakta, mer än massa fulla chalmersstudenter senare på kvällen!

andreas

Sonny
2006-02-13, 22:34
Headbanga ikapp till nån schysst platta?

Noodles
2006-02-13, 22:35
Inget. Hon är utomlands under veckan.

Pdaddy
2006-02-13, 22:37
Inte ett skit, hon är inte värdig NÅT !!! *kissass*

bengdoktor
2006-02-13, 22:38
Jag har köpt en godisskål, som det mest kommer bli moroter å tjafs i *cry*

Sonny
2006-02-13, 22:39
Inte ett skit, hon är inte värdig NÅT !!! *kissass*Hur länge fick du samla mod för att skriva det där? :D

emmphiil
2006-02-13, 22:44
Inget... vi spar det till dagen efter istället vår 69-månadersdag :)

Pdaddy
2006-02-13, 22:45
Hur länge fick du samla mod för att skriva det där? :D

Inte länge, just idag står hon lågt på min top 10 lista.. Men de e en annan sak..

M

Squatinator
2006-02-13, 22:49
Krama min kudde och hoppas att jag snart träffar den där tjejen som jag verkligen kan tycka om :)

Pingu
2006-02-13, 22:56
Ska fira med ett arm och framsida lår pass på kvällen, får ta myset efter det

Piranha
2006-02-13, 23:01
Jekligt bra fråga, man är ingen romantiker direkt.

Skall fundera.

Helena B
2006-02-13, 23:14
Vad mysigt alla ska ha :love: (eller nästan). Jag ska dra med min hjärtevän till en kväll på gymmet, box, power yoga och en privat instruktion av mig blir det oxå (a la pt-style :D )

Piranha
2006-02-13, 23:16
Vad mysigt alla ska ha :love: (eller nästan). Jag ska dra med min hjärtevän till en kväll på gymmet, box, power yoga och en privat instruktion av mig blir det oxå (a la pt-style :D )


Glöm inte pikétröjan nu, den ger auktoritet när du skall instruera.

Helena B
2006-02-13, 23:21
Glöm inte pikétröjan nu, den ger auktoritet när du skall instruera.

Hmm äger ingen pikétröja, där försvann den auktoriteten. Kanske ska införskaffa en, helst en rosa...

Piranha
2006-02-13, 23:22
Hmm äger ingen pikétröja, där försvann den auktoriteten. Kanske ska införskaffa en, helst en rosa...


Givetvis rosa, sån där tennis svettband på armen och sen en nyckelknippa med en träbit eller nåt fäst i snöre som du kan fippla med när du ser viktig ut.

Krokodil
2006-02-14, 00:15
Vi tänkte prova analsex.
Det är övereklamerat, vi provade en gång och jag kunde inte sitta ordentligt på flera dagar efteråt!

Jag tänkte låta henne sova ut. När jag gjort frukost till ungarna och fått iväg dem till skolan tänkte jag ge henne frukost på sängen och en röd ros. :)

Pdaddy
2006-02-14, 08:13
Det är övereklamerat, vi provade en gång och jag kunde inte sitta ordentligt på flera dagar efteråt!

Jag tänkte låta henne sova ut. När jag gjort frukost till ungarna och fått iväg dem till skolan tänkte jag ge henne frukost på sängen och en röd ros. :)

Hmm vänta här *rolleyes*

Ni pröva Analsex och det är DU som inte kan sitta ner :thumbup: .. Mkeeey, nästa fråga.... Har du en stor dildo som hon får använda på dig eller ?

Bara undrar :D

M

s_himself
2006-02-14, 08:40
Ska inte göra mycket alls. Bor en bit ifrån flickvännen. Hon fyller ju dessutom år på denna dag. Men jag har skickat kort och blommor. Sedan fick hon en liten present i helgen som var och ska få en till helgen som kommer.

Nitrometan
2006-02-14, 08:46
Jag gillar inte såna här påhittade helger.

Historikerna är inte ens säkra på vem s:t Valentin var och vad han gjorde. Det där att vigde par i hemlighet i Rom kan mycket väl vara en myt. Möjligt att han bara var en av alla som blev ihjälslagna vid ett gladiatorspel den 14:e februari för att de råkade vara kristna och inte ville tillbe nån av de romerska gudarna för att klara livet.

daja
2006-02-14, 08:50
Hmm vänta här *rolleyes*

Ni pröva Analsex och det är DU som inte kan sitta ner :thumbup: .. Mkeeey, nästa fråga.... Har du en stor dildo som hon får använda på dig eller ?

Bara undrar :D

M
ironi e inte din grej va?

Pdaddy
2006-02-14, 08:52
ironi e inte din grej va?

:naughty:

AngelLove
2006-02-14, 09:00
Tja, tror inte katten är vidare intresserad av att hitta på något ute så vi får väl mysa i soffan till Pool-Chelsea och innan det så är det lite rehab-cardio på gymmet...

Hmmm... är kanske tjejer på gymmet ikväll :naughty: :naughty:

aliquis
2006-02-14, 09:01
Du kan bjuda Lena Hande´n på lite mer hudsalva... verkar behövas....
:D :D :DDu är inte så insatt va? Det är ju inte Handen som får skavsår :/

aliquis
2006-02-14, 09:08
Inte länge, just idag står hon lågt på min top 10 lista.. Men de e en annan sak..

MNi som ser så lyckliga ut på bilden.

Pdaddy
2006-02-14, 09:10
Ni som ser så lyckliga ut på bilden.

Men hon är så hård å tung, iof många hål men de är välldigt breda och smala. Ja förutom tonerkasshålet.

aliquis
2006-02-14, 09:11
Hmm vänta här *rolleyes*

Ni pröva Analsex och det är DU som inte kan sitta ner :thumbup: .. Mkeeey, nästa fråga.... Har du en stor dildo som hon får använda på dig eller ?

Bara undrar :D

MFör mig blev det ännu äckligare, först talar han om analsex och sedan att han tänker ge henne en röd ros.

(Egentligen tänkte jag kommentera hans inlägg, men orka, ni får nöja er med det där.)

Cerberus
2006-02-14, 09:27
Jag har en tjej på g som jag gillar och hon gillar definitivt mig...dock så har jag mest småflörtat med henne men hon vet nog om att jag gillar henne. Nu har jag läst och sett en del av David DeAngelos filmer och i princip ska man undvika att va en mes o ge brudar gåvor hela tiden osv, så min fråga är;

vad ska jag göra idag?

Inga tips som typ "var dig själv" för det fungerar garanterat inte för mig(jag är för blyg).

Vore trevligt att spendera lite tid med henne på fritiden också mer än på gymmet.

Davil
2006-02-14, 09:31
Skall laga en fin middag med oxfile' bakad potatis med vitlökssmör och sparris och dricka lite rött vin till. Sedan blir det spa kväll med ett varmt bad och efter det helkroppsmassage.

Trassel
2006-02-14, 09:41
eh, hmmm, det är ju Desperate Housewives... ;)

aliquis
2006-02-14, 09:42
Jag har en tjej på g som jag gillar och hon gillar definitivt mig...dock så har jag mest småflörtat med henne men hon vet nog om att jag gillar henne. Nu har jag läst och sett en del av David DeAngelos filmer och i princip ska man undvika att va en mes o ge brudar gåvor hela tiden osv, så min fråga är;

vad ska jag göra idag?

Inga tips som typ "var dig själv" för det fungerar garanterat inte för mig(jag är för blyg).

Vore trevligt att spendera lite tid med henne på fritiden också mer än på gymmet.Fråga om ni inte kan ta ett benpass tillsammans.

mela
2006-02-14, 09:54
eh, hmmm, det är ju Desperate Housewives... ;)

just det jävlar ja.. det måste jag se :D

Trassel
2006-02-14, 10:12
just det jävlar ja.. det måste jag se :D


Skrattar :) I KNOOOW.. tänk så skönt för en hel del killar att det gör att det inte spelar lika stor roll om de glömmer bort dagen ;)

Fast jag ska erkänna att jag inte riktigt gillar såna dagar, ger för mycket press, så jag sa åt fanstyget att vi inte behövde göra något speciellt, blev en liten ros ändå, men det känns rätt lagom.

mela
2006-02-14, 10:13
Skrattar :) I KNOOOW.. tänk så skönt för en hel del killar att det gör att det inte spelar lika stor roll om de glömmer bort dagen ;)

Fast jag ska erkänna att jag inte riktigt gillar såna dagar, ger för mycket press, så jag sa åt fanstyget att vi inte behövde göra något speciellt, blev en liten ros ändå, men det känns rätt lagom.

jag får ångest om jag inte gör något på "högtider" :(

Trassel
2006-02-14, 10:16
jag får ångest om jag inte gör något på "högtider" :(


Känner igen det där, kände rätt mycket press på sånt när jag var yngre, typ den här dagen, midsommar, nyår, ja du vet.. nu orkar jag inte bry mig så mycket vilken dag det är, utan funderar mer på vad jag trivs med, så mycket skönare, men omgivningen kan ju göra det besvärligt ibland.

mela
2006-02-14, 10:37
Känner igen det där, kände rätt mycket press på sånt när jag var yngre, typ den här dagen, midsommar, nyår, ja du vet.. nu orkar jag inte bry mig så mycket vilken dag det är, utan funderar mer på vad jag trivs med, så mycket skönare, men omgivningen kan ju göra det besvärligt ibland.

jo.. hade man haft ett eget hem hade jag gjort en liten picnic med
levande ljus, rosor och allt möjligt på vardagsrumsgolvet för min pojk.
men nu bor vi båda hemma :D
så vi får se vad vi hittar på.. orkar inte göra något stort, men ändå
något litet liksom..

hahavaffan
2006-02-14, 10:41
Tja, tror inte katten är vidare intresserad av att hitta på något ute så vi får väl mysa i soffan till Pool-Chelsea och innan det så är det lite rehab-cardio på gymmet...

Hmmm... är kanske tjejer på gymmet ikväll :naughty: :naughty:Byt ut katten mot en valp på 35kg, så siktar vi mot en likadan kväll *popcorn*

bluelight
2006-02-14, 10:47
Är ju sjuk, så det blir väl och hosta framför OS och nya krysslådan..! Skönt och vara singel :D

SamHag
2006-02-14, 10:50
Är ju sjuk, så det blir väl och hosta framför OS och nya krysslådan..! Skönt och vara singel :D

Skönt och vara singel? Själv så är man deppad för att man "dumpade" en tjej som man ångrar, medans hon umgås med sin nya pojkvän. *whatever*

Mighty
2006-02-14, 10:53
Tja, tror inte katten är vidare intresserad av att hitta på något ute så vi får väl mysa i soffan till Pool-Chelsea
Gör du det så tittar vi andra på Pool - Arsenal ;)

Jay-Z
2006-02-14, 11:01
Nytt avsnitt av 24! :hbang:

Perscitus
2006-02-14, 12:27
Nytt avsnitt av 24! :hbang:
Det allra bästa med alla hjärtans dag 2006!

aliquis
2006-02-15, 15:44
Skönt och vara singel? Själv så är man deppad för att man "dumpade" en tjej som man ångrar, medans hon umgås med sin nya pojkvän. *whatever*Smaaart, får man fråga varför? Som för en bekant kanske, "alla tjejer på krogen" ville ha honom hette det visst, så han dumpade tjejen. Nu är det väl sådär en 7år senare och inget nytt har dykt upp ;)

Hans polare tog tjejen dessutom ;D

hum
2006-02-15, 15:56
Hmm köpte blommor choklad och sånt där, kollade på tv en timme sen åkte jag hem o sov..

aliquis
2006-02-15, 15:57
Jag drog iväg 20+ panikragg på ett community igår runt 20 i 00, men det sket sig ändå :/

Big_Vik
2006-02-15, 16:41
Nu har jag ju varken egen partner eller eget liv, men om jag vore du skulle jag först träna ett böjpass med Oskis, sen mest bara mysa, kanske kvargmata honom med händerna, slutligen kanske dela en flaska ouzo (för då händer det grejer- roliga grejer :D )

mela
2006-02-15, 16:59
Nu har jag ju varken egen partner eller eget liv, men om jag vore du skulle jag först träna ett böjpass med Oskis, sen mest bara mysa, kanske kvargmata honom med händerna, slutligen kanske dela en flaska ouzo (för då händer det grejer- roliga grejer :D )

Detblev thaimat, apoteket och desperatehousewives för vår del :D

Styrkebyggare
2006-02-15, 18:16
Haha, alltid lika roligt att handla blommor på alla hjärtans dag. 20 snubbar i allt från kostym till blåställ med varsin blomma/bukett i en prydlig rad till kassan.

Förutom blomma blev det ett litet mjukisdjur. Fjantigt som fan, men tjejen tycker att det är gulligt.... Middag också förstås, men det är ju standard.

kelk
2006-02-15, 18:28
Gör du det så tittar vi andra på Pool - Arsenal ;)
"FROM LUIS WITH LOVE - GARCIA THE VALENTINE HERO"
http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-011.gif