handdator

Visa fullständig version : Det sa bara prutt.


SamHag
2006-02-12, 20:12
Vet inte riktigt om detta passar in men på detta forum. Men det är en rolig historia.


Jag är på väg från gymmet och är relativt glad över hur dagen har gått och allt som det innehöll. Jag börjar dra mig mot ICA för jag ska inskaffa lite mjölk samt lax. Tar med mig varorna till kassan där jag står i kö och bakom mig kommer det upp en väldigt vacker tjej. Jag ler lite smått mot henne och hon ler tillbaka. Även om man vet att det aldrig kommer bli något, så vill man fantisera och ge sitt bästa intryck. Kön rör sig frammåt och jag kommer till den punkt jag ska betala. Drar upp mitt ICA kort från fickan ur jeansen, drar den igenom kort-rengöraren , bara för att. Just i sekunden då jag ska dra kortet igenom kortläsaren, då kom det. Det sa bara prutt. Jag visste inte ens att det var på väg, men jag visste att det var jag. Ansiktet blev snabbt rödare än en tomat och jag packar ner varorna jag köpt ner i plastkassen och praktiskt taget sprang därifrån.

Sedan kom jag på att jag har läst att fiber kan skapa gaser eller dyl.
Fiber är bra för kroppen , men den tog min stolthet. Jag som tyckte jag var så duktig med mitt fiberätande, kanske åt lite för mycket. :eating:

Hänt nångång för er?

userfriendly
2006-02-12, 20:13
hahaha nej det har verkligen inte hänt :D :D

keffat_liv
2006-02-12, 20:19
du skulle vänt dig om mot henne och sagt: "nä men va gör du!"

larre
2006-02-12, 20:20
Haha så najs :D

Jag lyckades med den berömda fjärten under sex igår :D

SamHag
2006-02-12, 20:21
du skulle vänt dig om mot henne och sagt: "nä men va gör du!"

Hahaha, det hade kanske funkat. Sedan efter kunde jag pekat o skrattat

arnold2k5
2006-02-12, 21:00
har bara lyckats under träning. . vilket iof. också va rätt pinsamt men snubben bakom flinade bara och kollade på mig. . :naughty:

hahavaffan
2006-02-13, 11:41
Haha så najs :D

Jag lyckades med den berömda fjärten under sex igår :DHaha aaa... så trevligt :thumbup:

Fartman
2006-02-13, 11:55
Nej, jag är rätt duktig på att kontrollera mitt fisande.

Skrollovicz
2006-02-13, 12:08
Nej, jag är rätt duktig på att kontrollera mitt fisande.
Klart du är, du heter ju fartman :D

Fartman
2006-02-13, 12:10
Klart du är, du heter ju fartman :D
jepp, berömd i hela den kända världen för sina oehört vidriga fisar :thumbup:

PKK0ne
2006-02-13, 12:42
En kompis till mig låg i benpressen och hade kört sig helt slut, då kommer en tränare med en grupp på 10 tjejer och säger "hej fredrik, du som redan ligger där kan väl visa hur man gör" han ville ju inte visa sig "klen" så han tog i åter igen och "prutt" sa det där med, men han kunde inte mer än säga oops.. skrattade bra när han berättade hehe :booty:

muddafrikka
2006-02-15, 18:07
HAHAHHAHAHAHHAHAHH HERREGUD MÄNNISKA PRUTTADE DU?! NÄR DET VAR ANDRA PERSONER NÄRVARANDE?!?!?



suck..