handdator

Visa fullständig version : Hjälp med viktuppgång.


beat
2006-02-12, 15:28
vill gå upp i vikt, är megamass 4000 det bästa för mej att använda då?. och vad ska jag äta i kombination med det?. typ en bra bulk diet, dvs antal ggr man ska äta/ dag osv.
tacksam för svar

Jorgen
2006-02-12, 15:29
För tusan.

Sätt en vettig rubrik när du skapar en tråd. (Och till er som skall gnälla. Jag har ändrat rubriken redan.)

Skriv mer info om dig. Ålder, vikt, träningsbakgrund, mål kost, tillskott osv.

King Grub
2006-02-12, 15:33
Mega Mass 4000 är skräp.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=44811&highlight=mega+mass

Lösningen är mer mat. 5-6 mål mat om dagen som skapar ett energiöverskott, kombinerat med styrketräning. Gainer i samband med träning.

beat
2006-02-12, 15:40
okej! ska göra det.
jag är 19 år,195 cm, 93 kg, har tränat i ett halvår nu. tänkte gå in lite mer seriöst för träningen nu till våren och då har jag lite basic frågor angående viktupgång osv. är det lönt att äta kosttillskott nu direkt i början? eller ska jag börja med att äta mer bara?

stenis
2006-02-12, 17:07
är det lönt att äta kosttillskott nu direkt i början? eller ska jag börja med att äta mer bara?

Börja med att få ordning på kosten så du äter ofta och nyttigt. När du gör de så kan du börja se över lite proteintillskott m.m

mvh

Lovis
2006-02-12, 20:48
vill gå upp i vikt, är megamass 4000 det bästa för mej att använda då?. och vad ska jag äta i kombination med det?. typ en bra bulk diet, dvs antal ggr man ska äta/ dag osv.
tacksam för svar


Lär dig äta ordentligt istället det håller oftast i längden då. :)

Såg du skrivit lite information om dig nu ovan, följ gärna mitt första råd men du är ju lång så att inta gainer kan vara fördelaktigt om du har svårt att få ner all mat som går åt. (I nödfall)