handdator

Visa fullständig version : Anja uses the word ***böj!!


ArooN
2006-02-11, 21:14
Öpö!
Anja hade nån intervju på SVT förut, då ställde en av gubbarna i aftershave lite snabba frågor.
Blandannat vad hon tar i benpress, hon ville inte svara på det (och mitt i undanflykterna sa hon att han inte brukar mazza i BENBÖJ!:D)
Hon maxar ungerfär Jihde(gånger)2
Vad väger han in på, 80modiga?
Så hon drar 160 i benpress är ju ren crap!

andreas

jwzrd
2006-02-11, 21:16
Vad snackar du om?

Tigerkotten
2006-02-11, 21:17
Öpö!
Anja hade nån intervju på SVT förut, då ställde en av gubbarna i aftershave lite snabba frågor.
Blandannat vad hon tar i benpress, hon ville inte svara på det (och mitt i undanflykterna sa hon att han inte brukar mazza i BENBÖJ!:D)
Hon maxar ungerfär Jihde(gånger)2
Vad väger han in på, 80modiga?
Så hon drar 160 i benpress är ju ren crap!

andreas

Var ju inte riktigt så hon sa dock, var mera att jihde x 2 var inga problem alls.
Hon tar nog rätt fina vikter skulle jag tippa på, vad nu "fina är".

ArooN
2006-02-11, 21:17
Vad snackar du om?
jag har glömt av

andreas

JJ
2006-02-11, 21:19
jag har glömt av

andreas

Har du redan nyktrat till?

skaparn
2006-02-11, 21:22
Vad snackar du om?

Jo, han sa:
Öpö!
Anja hade nån intervju på SVT förut, då ställde en av gubbarna i aftershave lite snabba frågor.
Blandannat vad hon tar i benpress, hon ville inte svara på det (och mitt i undanflykterna sa hon att han inte brukar mazza i BENBÖJ!)
Hon maxar ungerfär Jihde(gånger)2
Vad väger han in på, 80modiga?
Så hon drar 160 i benpress är ju ren crap!

Är du blind eller fattar du långsamt?

ArooN
2006-02-11, 21:27
Har du redan nyktrat till?
Nu kom jag på!
Jag trodde hon skulle böja mycket mer än 160, och sen att hon sa benböj trodde jag skulle göra att halva Sverige's hobbytränare skulle kola vippen av.

andreas

Slartibartfast
2006-02-11, 21:31
best of.

slappe
2006-02-11, 21:39
best of.


Vet inte varför men den här tråden är det roligaste jag läst idag :)

Sonny
2006-02-11, 21:56
..

Pumpitup
2006-02-11, 22:01
Frågan är vad denna kvinna gentligen väger, har hört flera bud, 68kg, 77kg eller rent av över 90, vad tror ni?

babyshambles
2006-02-11, 22:03
Menade inte hon att hon tar 2 gånger så mycket som Jihde gör?

ArooN
2006-02-11, 22:05
..
http://www.eclats-antivols.fr/modules/Boutique/itmfull/NO%20PROBLEM.jpg

Pdaddy
2006-02-11, 22:07
hon e ju lite knubbig, så hon lär ju väga minst 75 :D

M

babyshambles
2006-02-11, 22:13
hon e ju lite knubbig, så hon lär ju väga minst 75 :D

M
Lite!? Har du sett låren och rumpan?

Johan86
2006-02-11, 22:17
det är ju tur att tävlignarna går i nedförsbacke och inte uppför, hon är ju som sagt lite knubbig :naughty:

ArooN
2006-02-11, 22:26
Menade inte hon att hon tar 2 gånger så mycket som Jihde gör?
SÅ jävla fel hörde jag inte. *screwy*

Bonnie
2006-02-11, 23:01
172 cm lång 69 kg tung/lätt
http://www2.unt.se/printarticle/0,1842,MC=4-AV_ID=389320-SC_ID=6,00.html
Edit: 70 kg
http://www.gp.se/gp/road/Classic/shared/printArticle.jsp?d=104&a=147907

Bite
2006-02-11, 23:11
Benböj? Blasfemi!

Är du nöjd nu? :D

Cerberus
2006-02-11, 23:22
160kg i böj? Who cares, she's fat *cry*

Griip
2006-02-12, 00:27
Är du blind eller fattar du långsamt?


Han sa ju faktiskt Vad snackar du om? och inte vad sa du.


Är du långsam eller dum i hovvet?

Pez
2006-02-12, 00:43
Frågan är vad denna kvinna gentligen väger, har hört flera bud, 68kg, 77kg eller rent av över 90, vad tror ni?
Nä.. runt 120.. men hon är ju lite offseason så absolut inte mer än 105 hård.

*rolleyes*

Piranha
2006-02-12, 00:51
Eureeeeka !

Jag har det !

Vi skickar på Krampus (den mänskliga kanonkulan) ett par lagg och skickar ner han till Italien.

Pez
2006-02-12, 00:57
Eureeeeka !

Jag har det !

Vi skickar på Krampus (den mänskliga kanonkulan) ett par lagg och skickar ner han till Italien.
Jag har redan försökt.. men han fick andnöd av att befinna sig 6m över havet (klätterställningen i vasaparken), sen när jag försökte pressa på pjäxorna så klagade han på svullna anklar och krävde mer kokosbollar för att fortsätta.. då fick det va.

Piranha
2006-02-12, 01:06
Jag har redan försökt.. men han fick andnöd av att befinna sig 6m över havet (klätterställningen i vasaparken), sen när jag försökte pressa på pjäxorna så klagade han på svullna anklar och krävde mer kokosbollar för att fortsätta.. då fick det va.


Rodel gick inge vidare det heller, det visade sig finnas en maxbebelastning även på 4 manna boben.

Sen kom nån jävla funktionär och gnällde över att g-kraften u kurvorna skulle få betongen att spricka, men sånt där tekniskt snack lyssnar jag inte på iaf så rodel vart ingen hit det heller.

Johan_P
2006-02-12, 01:14
Så hon drar 160 i benpress är ju ren crap!

andreas

Jag förstår inte, varför skulle det vara crap? :confused:

Pez
2006-02-12, 01:25
Jag förstår inte, varför skulle det vara crap? :confused:
För att hon tar minst det tredubbla. Hon gör ju lätt 1200 sammanlagt. Minst.

Metal_boy_
2006-02-12, 01:26
Anjas röv är nog nått för Kwon :)

Johan_P
2006-02-12, 01:42
För att hon tar minst det tredubbla. Hon gör ju lätt 1200 sammanlagt. Minst.

Okej. Anja i all ära, men visste inte att skidåkarna var så starka i benen.

Pez
2006-02-12, 01:43
Okej. Anja i all ära, men visste inte att skidåkarna var så starka i benen.
Kanske närmre 1600 på en bra dag. Vem vet.

Johan_P
2006-02-12, 01:43
Kanske närmre 1600 på en bra dag. Vem vet.

:)

edit: är det fint väder också kan det nog bli uppemot 2000 kg.

Snake
2006-02-12, 01:45
Hur full är Pez ikväll?

Piranha
2006-02-12, 01:46
Skulle tippa på det ja.

promille 1.4 ca , men natten är ung.

RassK
2006-02-12, 02:16
160kg i benpress är ju löjligt, hon måste skojja eller mena benböj :-D
Iofs så skiljer sig benpress till benpress ganska mycket...

Griip
2006-02-12, 02:47
160kg i benpress är ju löjligt, hon måste skojja eller mena benböj :-D
Iofs så skiljer sig benpress till benpress ganska mycket...


Ja, det gör ju det. 160kg i benpress kan vara rätt mycket. Sen förstår jag inte varför hon "borde" ha så enormt starka ben? + att hon som sagt förmodligen menar att hon tränar på det, alltså kör flera repetitioner.. upp emot 20-30 kansche, om inte mer. Vafan vet jag

mr ruhl
2006-02-12, 08:53
fet?! visst är hon lite knubbig men det är nog rätt mycket muskler i hennes lår, ej att förväxla med fett! sen knäböjer hon nog betydligt mer än dom flesta i den här tråden.. :hbang: så då vet ni det..

z_bumbi
2006-02-12, 09:30
Ja, det gör ju det. 160kg i benpress kan vara rätt mycket. Sen förstår jag inte varför hon "borde" ha så enormt starka ben? + att hon som sagt förmodligen menar att hon tränar på det, alltså kör flera repetitioner.. upp emot 20-30 kansche, om inte mer. Vafan vet jag

??

Om vi ska reda upp lite i fyllenojorna så.

1 Utförsåkare är väldigt starka i benen, testa att stå i fartposition i 1 minut och sen funderar ni på vad som händer om ni gör samma sak i 100 knyck på ett ojämt underlag. Hur blir man starkare? Man kör böj, böj och åter böj med låga reps.

2 Om Anja böjer två gånger Jinde, efter lite googlade så jag vet vem fan det är så ja det gör hon om man räknat kroppsvikt.

3 Kör hon as to the grass? Ingen aning, kollar man fartpositionen så finns det dock ingen anledning att lägga all möda på det, parallellt så böjer hon troligtivs mer än 70% av alla på forumet gör...

skaparn
2006-02-12, 09:40
??

Om vi ska reda upp lite i fyllenojorna så.

1 Utförsåkare är väldigt starka i benen, testa att stå i fartposition i 1 minut och sen funderar ni på vad som händer om ni gör samma sak i 100 knyck på ett ojämt underlag. Hur blir man starkare? Man kör böj, böj och åter böj med låga reps.

2 Om Anja böjer två gånger Jinde, efter lite googlade så jag vet vem fan det är så ja det gör hon om man räknat kroppsvikt.

3 Kör hon as to the grass? Ingen aning, kollar man fartpositionen så finns det dock ingen anledning att lägga all möda på det, parallellt så böjer hon troligtivs mer än 70% av alla på forumet gör...

Bra skrivet.

Men en sak jag funderat på ifall man verkligen måste vara så vansinnigt stark som Anja ändå verkar vara. Jag kan ju inte ifrågasätta hennes koncept för hon har bevisligen vunnit världscupen, men tanken väcks om hon inte skulle kunna vara ännu bättre med några mindre kilo som med hjälp av fysikens lagar om tröghet torde minska kroppskontrollen i backen något. Det finns ju åkare med betydligt mindre massa som konkurrerar med Anja om alla segrar och hon kanske skulle dominera backen totalt ifall hon gick ner ett par kilo.

Som sagt är det lite skumt att jag sitter och pekar på någon som lyckats mycket bättre i idrottsliga sammanhang än vad jag ens kan drömma om men det är bara funderingar.

Man kan jämföra med Lance Armstrong som var en framgångsrik cyklist även innan sin långa cancerbehandling. Han var ganska tung och en riktig aggressiv pannbenscyklist. Han kom tillbaka betydligt lättare efter behandlingen, en hel del muskelmassa på överkroppen var förlorad men även på benen. Hur det gick sen är historia. Ingen jättebra parallell, men jag kunde inte hålla mig från att blanda in Lance.

muddler
2006-02-12, 09:48
fet?! visst är hon lite knubbig men det är nog rätt mycket muskler i hennes lår, ej att förväxla med fett! sen knäböjer hon nog betydligt mer än dom flesta i den här tråden.. :hbang: så då vet ni det..

kunde inte hålla med mer :bow:

Krampus
2006-02-12, 10:29
Rodel gick inge vidare det heller, det visade sig finnas en maxbebelastning även på 4 manna boben.

Sen kom nån jävla funktionär och gnällde över att g-kraften u kurvorna skulle få betongen att spricka, men sånt där tekniskt snack lyssnar jag inte på iaf så rodel vart ingen hit det heller.

Fatah utfärdad på era anhörigas postlådor ni söner till prostituerad gris.
Allah accbar.

Thorwaldsson
2006-02-12, 11:07
Nu när det är en ny dag skulle det vara kul att få veta vilka av "nattens tappra" som var tankade.

Kul tråd för övrigt :thumbup:

bigtraps
2006-02-12, 11:10
Bra skrivet.

Men en sak jag funderat på ifall man verkligen måste vara så vansinnigt stark som Anja ändå verkar vara. Jag kan ju inte ifrågasätta hennes koncept för hon har bevisligen vunnit världscupen, men tanken väcks om hon inte skulle kunna vara ännu bättre med några mindre kilo som med hjälp av fysikens lagar om tröghet torde minska kroppskontrollen i backen något. Det finns ju åkare med betydligt mindre massa som konkurrerar med Anja om alla segrar och hon kanske skulle dominera backen totalt ifall hon gick ner ett par kilo.

Som sagt är det lite skumt att jag sitter och pekar på någon som lyckats mycket bättre i idrottsliga sammanhang än vad jag ens kan drömma om men det är bara funderingar.

Man kan jämföra med Lance Armstrong som var en framgångsrik cyklist även innan sin långa cancerbehandling. Han var ganska tung och en riktig aggressiv pannbenscyklist. Han kom tillbaka betydligt lättare efter behandlingen, en hel del muskelmassa på överkroppen var förlorad men även på benen. Hur det gick sen är historia. Ingen jättebra parallell, men jag kunde inte hålla mig från att blanda in Lance.

Nu är det ju en viss skillnad med att vara landsvägscyklist och vara utförsåkare
Pernilla Viberg var heller inte trådsmal men det gick ju rätt skapligt för henne ändå

aliquis
2006-02-12, 11:11
Vad snackar du om?
Var är I'm with stupid? Jag antar att han menade att hon inte maxxar, men vafan jihade är vet jag inte.

Och varför skulle man inte kunna köra 160kg benpress vid en vikt på 80kg?

Och är han själv "mer vältränad" än anja?

aliquis
2006-02-12, 11:12
Nu kom jag på!
Jag trodde hon skulle böja mycket mer än 160, och sen att hon sa benböj trodde jag skulle göra att halva Sverige's hobbytränare skulle kola vippen av.

andreas160 är väl skitbra? Vad böjer du själv?
Ja, ashemskt att säga benböj *rolleyes*

aliquis
2006-02-12, 11:15
160kg i böj? Who cares, she's fat *cry*Inte riktigt min grej att skriva, men tur att alla är så jävla rippade här då? :D

Krampus
2006-02-12, 11:17
Inte riktigt min grej att skriva, men tur att alla är så jävla rippade här då? :D

Du är utan tvekan kolos mest irriterande medlem.
Jag önskar dig brinnande svavel uppfört rektalt.

aliquis
2006-02-12, 11:30
Okej. Anja i all ära, men visste inte att skidåkarna var så starka i benen.800kg av det är i bänk.

aliquis
2006-02-12, 11:32
Du är utan tvekan kolos mest irriterande medlem.
Jag önskar dig brinnande svavel uppfört rektalt.Tyvärr är jag inte kristen.

Krampus
2006-02-12, 11:34
Tyvärr är jag inte kristen.

Du är är värre än 10st Myten.
Grattis till att vara den första och enda som hamnat på min ignore-lista. Bye bye hårfrisörskan!

Edde_1
2006-02-12, 12:13
Du är är värre än 10st Myten.
Grattis till att vara den första och enda som hamnat på min ignore-lista. Bye bye hårfrisörskan!
:D

Snafu
2006-02-12, 14:01
Jag läste "Arja" som sångerskan, jag tänkte varför i helvete måste dom träna "benböj" för att vara med i Let's Dance?? Tog ettpar sidor innan jag insåg. Tjo.

ArooN
2006-02-12, 15:54
160 är väl skitbra? Vad böjer du själv?
Ja, ashemskt att säga benböj *rolleyes*
Där vann du Sveriges, kanske till och med Världens pris i dummaste svaret, inte nog med att du skrev tre svar i rad för att få statusposts sen fortsätter du nästa sida med två i rad :laugh:
Om man har 87cm runt låren, varav 86.5cm är muskler, så håller man igen ganska bra om man kör på 160kg.
Har en film där hon böjer ~250kg.

andreas

Slartibartfast
2006-02-12, 16:01
Har en film där hon böjer ~250kg.


Tar Anja Persson 250 i böj? :MrT:

Krokodil
2006-02-12, 16:15
Där vann du Sveriges, kanske till och med Världens pris i dummaste svaret, inte nog med att du skrev tre svar i rad för att få statusposts sen fortsätter du nästa sida med två i rad :laugh:
Om man har 87cm runt låren, varav 86.5cm är muskler, så håller man igen ganska bra om man kör på 160kg.
Har en film där hon böjer ~250kg.

andreasSvenska rekordet ligger på 216 kg i +82 kg.

ArooN
2006-02-12, 16:49
Tar Anja Persson 250 i böj? :MrT:
:booty:

Slartibartfast
2006-02-12, 16:58
:booty:

varför säger du det då?

Fartman
2006-02-12, 17:03
Bra skrivet.

Men en sak jag funderat på ifall man verkligen måste vara så vansinnigt stark som Anja ändå verkar vara. Jag kan ju inte ifrågasätta hennes koncept för hon har bevisligen vunnit världscupen, men tanken väcks om hon inte skulle kunna vara ännu bättre med några mindre kilo som med hjälp av fysikens lagar om tröghet torde minska kroppskontrollen i backen något. Det finns ju åkare med betydligt mindre massa som konkurrerar med Anja om alla segrar och hon kanske skulle dominera backen totalt ifall hon gick ner ett par kilo.

Som sagt är det lite skumt att jag sitter och pekar på någon som lyckats mycket bättre i idrottsliga sammanhang än vad jag ens kan drömma om men det är bara funderingar.

Man kan jämföra med Lance Armstrong som var en framgångsrik cyklist även innan sin långa cancerbehandling. Han var ganska tung och en riktig aggressiv pannbenscyklist. Han kom tillbaka betydligt lättare efter behandlingen, en hel del muskelmassa på överkroppen var förlorad men även på benen. Hur det gick sen är historia. Ingen jättebra parallell, men jag kunde inte hålla mig från att blanda in Lance.

Tja, om man kollar på hennes huvudkonkurrent Janica så är dom ju jävligt lika i kroppen, det borde ju inte vara någon slump tycker man.