handdator

Visa fullständig version : Titarnernas Kamp


Squatinator
2006-02-11, 05:53
Jag satt och läste Wizards first rule och funderade vilken mörkerhärskare som är mäktigast egentligen?


Sauron - Det onda ögat, mörkrets furste och erövrare av länder samt har en ring som är gay.

Lord Voldemort - Den mäktigaste trollkarlen i världen, adept användare av Avada Kedavra!

Darken Rahl aka Mörkenrahl - Mäktig som fan, magin mot magin, ledare av D'hara och kommendant över dess arméer

Ninja - Cool outfit med tillhörande svärd.

Rösta på din vinnare








Friviiligt att läsa

Sauron, Lord Voldemort och Darken Rahl möts på ett kafé i eftervärlden. De sätter sig alla vid ett bord och börjar prata om hur bra de är. Samtliga kommer fram till att de är bättre än de andra. Sauron börjar.

Ni tror ni kan komma till mordor och mucka med dig? Ey len jag skickar mina balroger på dig! De är elaka, irriterade och jävligt förbannade. Tänk dig själv hur många brudar som gillar en varelse omgiven av rök som närmsta knarkare och som stinker svaveldioxid. Dessutom har jag massor med orcher som min föregångare uppfann i Silmarillion genom att pervertera och tortera alver.

Lord Voldemort kontrar snabbt med. Dina patetiska varelser kan inte skada mig. Jag är den mäktigaste trollkarl som har gått på denna jord. Inte nog med att jag är extremt narcissistisk eftersom pappa slog mig när jag var liten (jävla mugglarkukfarsa!) så har jag även splittat upp min själ i horcruxes din fjolla. Du har en ring med lite kraft i, jag har massor med grejer som innehåller min själ, fatta hur ägd du är! Jag kan även använda mig av Avada Kedavra på ditt arsle samt sticka upp min trollstav i ditt rektum.

Darken Rahl ger sig in i diskussionen. Ni tror båda att ni är så balla. Lord Voldemort tror du är så cool, men du kan ingenting om subraktiv magi som jag kan. Eftersom jag hade en armé som kunde ta över världne men istället valde att samla på mig tre ordenaskar för att släppa ut the keeper i världen så kan du förstå att jag både kan ****** din armé sauron och bajsa på din magi. Avada Kedavra biter inte på mig, jag skickar mina Mord Sith på dig som fångar upp din magi och låter dig bli söndermosad av deras agiels!

Sauron: "Ey, du vet att jag har mer orcher än jag kan räkna till!"
Voldemort: "Hur mycket var det du kunde räkna till senast, åtta?"
Sauron: "Käften schorungen, jag kan räkna till nio!"
Voldemort: "Din mamma måste vara stolt."
Sauron: "Snackar du skit om min mamma? Du jag svär, jag kommer dödar dig!"
Darken Rahl: "Din mamma är så fet, men jag kan fortfarande bänkpressa henne!"
Sauron: "Nu är det slut fattar du, jag kommer ****** er alla. Jag svär till Allah!"
Voldmort: "Så du är muslim? Innebär det att allt ont i världen beror på muslimer? Eller är det bara du som är ond."
Sauron: "Vad snackar du om kompis, jag är inte ond, jag är missförstådd. Alla tror jag är så elak men det stämmer fan inte!"
Darken Rahl: "Det kan kanske bero på att du håller på att anfalla massa folk utan anledning och bränna byar o döda barn o sånt. Kan du berätta anledningen igen varför du vill erövra världen, var du mobbad som liten?"
Sauron: "Käften!"
Voldemort: "High five Darken Rahl! Så jävla ägd!"
*sauron drar iväg och köper bira*

Darken Rahl: "Så vad är din ursäkt att du håller på att springer efter Harry Potter som en kåt gnu? Värsta pedofilen ju!"
Voldemort: "Det kommer från rätt käft som inte ens kan öppna tre askar i rätt följd utan sugs ner till helvetet!"
Darken Rahl: "Nu uppfattar jag dig som vrång, var snäll och korrigera ditt språk!"
Voldemort: "Och vad är poängen med att ha en personlig livvakt på 2000 man. Är inte det lite overkill. Hur gör du när du går på bröllop, slänger du in 2000 man i vapenhuset?"
Darken Rahl: "Käften annars skickar jag en fyra på dig!"
Voldemort: "Är det inte bättre med nån ur första ring eller nått? Gärna en tjej, höhö."
Darken Rahl: "För i helvete, jag menar förstås en fyra med fyra stora bastanta karlar som är lönnmördare. Vill du ha en tjej, jag trodde du var kåt på Harry."
Voldemort: "Ehm.. prft.. jo.. alltså, han är ju den enda som har motstått min kraft. Jag måste ju erkänna att min magi inte är den STÖRSTA tillgången jag har. Jag hoppas min andra tillgång inte ska vara för stor för Harry. Höhö."
Darken Rahl: "Men så trevligt. Du och min livvakt Denim skulle passa bra ihop. Pedofilfikusar emellan menar jag. Haha. Nej nu ska jag till Sauron."

*darken Rahl går iväg till bardisken*

Sauron: "Vad vill du schorungen?!"
Rahl: "Varför skapade du en ring egentligen, är inte det lite 1955?"
Sauron: "Du har inte respekten fan, alla gick runt med sitt bling och jag hade ingenting fan. Men jag visade dom, skaffade en ring som hade brinnande bokstäver i fan. De blev så ägda och nu är jag ledare och har en hood."
Rahl: "Det måste kännas bra för dig, ingen människa klarar sig utan en hood."
Sauron: "Jag svär, det är sant. Jag har respekten hos alla, ingen vågar bråka med mig."
Rahl: "Njae, det är ju inte riktigt sant va? Du fick ditt arsle sparkat av lite folk från rohan, fylke och gondor. Dina orcher bara drog, de kan inte ha respekterat dig?
Sauron: "Ey käften, din farsa fick en eldboll i fejat från en kille som heter Zeddicus Z'uhl Zorander, vem kan respektera nån som blir mutilerad med nån som låter som en jävla Zorro?"
Rahl: "Jag ber er ödmjukast att hålla käften. Alla hatar dig för den du är och allting du står för. Folk fjärtar i din riktning och döper komposthögar efter dig och din mamma."
Sauron: "Jag kommer ****** dig fan!"
Rahl: "Du är så besatt av att ******, har du liten ***?"
Sauron: "Eyy käften."
Rahl: "Sen visste jag inte att du var neger heller, en elak muslimneger från mordor. Det låter som en bra utgångspunkt att få jobb för. Får jag gissa, du jobbade som telesäljare men det slog slint?"
Sauron: "Nu är du död kukunge, jag skickar mina orscher på dig."
Rahl: "Kör hårt, men käftandet har gjort mig hungrig, jag ska bara äta en negerboll innan vi kriger, jag skickar invoice på den."
Sauron: "Rasistjävel! Jag spottar på dig"

Griip
2006-02-11, 06:02
Jag kräver mer alternativ.

Tex:
Darth Vader(i sin prime, givetvis)
Tengil(jaa vafan)
Heihachi

Squatinator
2006-02-11, 06:07
Nej, det är inte accepterat i nuläget. Jag är ledsen. Det kan bli en part två med fler deltagare (som mortal kombat 2 ungefär).

grisbil3n
2006-02-11, 07:15
Varg Vikernes borde va me. Han hade sagt:

"Hade jeg ikke varit satt i fengsel så skulle ja drapt er!"

King Grub
2006-02-11, 08:43
Sauron!

Ninjasmurf
2006-02-11, 09:08
Ninjor vinner alltid!!!

Styrkebyggare
2006-02-11, 09:14
Sauron pulvriserar de andra på en millisekund :cool:

Ninjamicke
2006-02-11, 09:29
YES!
Kul att se att folk fortfarande har respekt. Ninjor kan även helt plötsligt försvinna i ett rökmoln, sen får vi ju inte glömma kaststjärnorna!

Att vi kan springa på väggar ser jag som alldagligt...




:D

Pingu
2006-02-11, 10:13
Sauron

Ska man ha enbart 2 att välja mellan så måste Darth Vader vara en av dom

andeN.
2006-02-11, 10:46
Sauron lätt.

Mago
2006-02-11, 11:30
Lord Voldemort. :laugh:

"Hey, what are you guys doing?"

"We´re playing Harry Potter."

"HAH!..... FAAAAAGS!"
:D

Dissector
2006-02-11, 12:18
Sauron helt klart! Dom andra är ju mesar. Voldemort lunkar omkring som parasit och riktar en liten speta mot folk som dör. Sauron har en hel armé av onda orcher och Uruk-Hai'er som törstar efter BLOD.
Detta är INTE synen du vill se utanför ditt fönster om du betraktas som fiende
http://www.bikereader.com/solo/orcs.jpg

Sonny
2006-02-11, 14:05
Sauron 4 teh win, håller med Diessector.

Piranha
2006-02-11, 14:09
Hur kan Voldemort vara världens mäkigaste trollkarl, men ändå vara någons adept ?

Bara en undran ?

Goddaniel
2006-02-11, 14:39
Jag kräver mer alternativ.

Tex:
Darth Vader(i sin prime, givetvis)
Tengil(jaa vafan)
Heihachi

Jafar är ej att förglömma :thumbup:

JoelR
2006-02-11, 14:42
Sauron är ju svaret lätt!

trauma
2006-02-11, 14:45
sauron är av dessa alternativ den som lätt skulle spöa skiten ut ur resten särskilt den där töntiga harry potter fjanten.

Harry potter SUGER!!!!!!!!!!!!!!!

Destra
2006-02-11, 14:53
Jag tror på Voldemort, han har ju trollstav.

Yes
2006-02-11, 14:58
Ninjor vinner alltid!!!
Japp, även om en ninja har förlorat(vilket aldrig händer), så har den vunnit. Det är helt enkelt så ninjor funkar.

Zakath
2006-02-11, 15:03
Jag tror på Voldemort, han har ju trollstav.



Voldemort blev slagen av en fjantig pojke (för att inte tala om bebisen!) ;)

ugglan
2006-02-11, 16:26
Verminaard!

Fartman
2006-02-11, 16:33
Jag tror på en ninja, och inte vilken ninja som helst utan Chuck Norris!

Destra
2006-02-11, 16:38
Voldemort blev slagen av en fjantig pojke (för att inte tala om bebisen!) ;)

Sant.
Men den killen hade också superkrafter, då var oddsen jämnare.

Här skulle han tveklöst vinna. :hbang:

Herkulez
2006-02-11, 16:39
En ninja skulle vinna för dom andra finns inte på riktigt

HenrY
2006-02-11, 16:47
Lord Voldemort. :laugh:

"Hey, what are you guys doing?"

"We´re playing Harry Potter."

"HAH!..... FAAAAAGS!"
:D

hahahaha, en av de bästa kommenterarna i SP´s historia!:D :laugh: