handdator

Visa fullständig version : Efterlyst, återigen


Yankeee
2006-02-09, 21:11
Varför, åh VARFÖR har de alltid söndersminkade brudar som snackar stöldgods? Kan de inte ha en vanlig jävla brud/snubbe istället för malmisar?


Har ställt denna frågan förut men jag fick säkert inget vettigt svar då.

Snake
2006-02-09, 21:14
Räcker väl att dom har en ful person i rutan, herr Hazze Aro.

Officer
2006-02-09, 21:14
Varför, åh VARFÖR har de alltid söndersminkade brudar som snackar stöldgods? Kan de inte ha en vanlig jävla brud/snubbe istället för malmisar?


Har ställt denna frågan förut men jag fick säkert inget vettigt svar då.



Bara för att du tänder på torra brudar som bara pluggat hela sitt liv betyder ju inte att vi inte vill se snygga brudar på teve! jag gillar smink, se det rinna osv

Yankeee
2006-02-09, 21:15
Det är en jävla skillnad på en snygg tjej och sminkmissfostren på efterlyst.

Kwon
2006-02-09, 21:16
Sån illvilja Yankee! Är hon sousse? :laugh:

Officer
2006-02-09, 21:16
INGEN RAGGNING PÅ FORUMET!


BEGRIPS?


// Jörgen

Yankeee
2006-02-09, 21:17
Men vad i helvete (jag svär mycket idag), de sitter där för att snacka om stöldgods, vem fan bryr sig om de är snygga eller inte (jag tydligen). Jag fattar inte grejen, kan man inte se ut som folk bara för att man är med i tv?

Kwon
2006-02-09, 21:22
Men vad i helvete (jag svär mycket idag), de sitter där för att snacka om stöldgods, vem fan bryr sig om de är snygga eller inte (jag tydligen). Jag fattar inte grejen, kan man inte se ut som folk bara för att man är med i tv?

Det finns väl folk som har på sig smink åsse? :)

Yankeee
2006-02-09, 21:25
Det finns väl folk som har på sig smink åsse? :)

Jo men man behöver ju inte överdriva, det måste ju vara där för att få folk att fokusera på annat än att hon inte ens klarar av att rabbla ett registreringsnummer utan problem.

Yankeee
2006-02-09, 21:27
"mm" "mm" "mm" "mm" "mm" "mm" "mm" "mm" gissa vem :laugh:

Kwon
2006-02-09, 21:34
Finns mycket man kan reta upp sig på (lägga ner energi på) idag, men att någon har på sig lite för mycket smink i TV är väl lite....väl va?

Hade förstått om du blivit sur över fulöl eller teckningar över Muhammed etc :laugh:

blekfet2
2006-02-09, 21:35
Varför, åh VARFÖR har de alltid söndersminkade brudar som snackar stöldgods? Kan de inte ha en vanlig jävla brud/snubbe istället för malmisar?


Har ställt denna frågan förut men jag fick säkert inget vettigt svar då.




haha dom är juh asbra!

De säger alltid fel samt tittar mot kameran så förskräckta så.
Helt klart höjdpunkten på Efterlyst :laugh:

Yankeee
2006-02-09, 21:39
Finns mycket man kan reta upp sig på (lägga ner energi på) idag, men att någon har på sig lite för mycket smink i TV är väl lite....väl va?

Hade förstått om du blivit sur över fulöl eller teckningar över Muhammed etc :laugh:

Äh, jag lägger ingen energi på sånt här skit :) Fast det är kul att störa sig lite ibland :D

Kwon
2006-02-09, 22:00
Äh, jag lägger ingen energi på sånt här skit :) Fast det är kul att störa sig lite ibland :D

Säga vad man vill, men visst gjorde sminkisen ett litet intryck på Teh Yankee?

Så tillvida att det skapades en tråd på Kolozzeum! :)

Lite energi var det nog allt! NÅJA! :)

Maila till Efterlyst och klaga? Eller är det media i sig eller samhället du stör dig på? :)

Eller brudar i allmänt? Eller kanske brudar som är Att-hoes?

Eller sminket i sig? Sminkets utveckling genom åren? Eller vissa sminktendenser i förorterna?

grisbil3n
2006-02-10, 00:28
Säga vad man vill, men visst gjorde sminkisen ett litet intryck på Teh Yankee?

Så tillvida att det skapades en tråd på Kolozzeum! :)

Lite energi var det nog allt! NÅJA! :)

Maila till Efterlyst och klaga? Eller är det media i sig eller samhället du stör dig på? :)

Eller brudar i allmänt? Eller kanske brudar som är Att-hoes?

Eller sminket i sig? Sminkets utveckling genom åren? Eller vissa sminktendenser i förorterna?

Dina frågestunder är så jävla sköna :laugh:

Jag saknar GW Persson ja, där var det fan i mig inget smink...

Diana
2006-02-10, 00:41
SER inte makeupartisterna att de ser överdrivet ut? eller äre Leffe som klottrar dit det i reklamerna? *popcorn*
Eller vissa sminktendenser i förorterna?
dit ska vi inte gå nej :laugh:

Yankeee
2006-02-10, 05:52
Säga vad man vill, men visst gjorde sminkisen ett litet intryck på Teh Yankee?

Så tillvida att det skapades en tråd på Kolozzeum! :)

Lite energi var det nog allt! NÅJA! :)

Maila till Efterlyst och klaga? Eller är det media i sig eller samhället du stör dig på? :)

Eller brudar i allmänt? Eller kanske brudar som är Att-hoes?

Eller sminket i sig? Sminkets utveckling genom åren? Eller vissa sminktendenser i förorterna?

Ibland är det kul att störa sig helt enkelt, inget man behöver lägga energi på att försöka lista ut varför ;)

Fick mig ett gott skratt igen precis när jag skulle sova då hon försökte säga R...S uhm 6... AVANT.

Nej, jag har inget emot varken tjejer, poliser eller kombinationen. Det är en fundering, varför sätter de alltid söndersminkade sopor just på stöldgodsdelen?

muddler
2006-02-10, 10:44
OT men här kommer ett låttips till kwon: Hasse Andersson - änglahund :hbang: