handdator

Visa fullständig version : Kontakta Koloshoppen?


Kappa
2006-02-08, 19:11
Beställde den 31/01 protein, kreatin och fastcarbs. Men inget har dykt upp än, skickade ett mail i måndags för att få reda på om det blivit skickat och om man kunde få ett kolli-id, inte fått nåt svar. Testade ringa men jag möts bara av en fax. Dubbelkollat numret och polare har testat att ringa men vi möts fortfarande bara av en fax. *screwy*

Nån som vet nåt nummer som fungerar eller nåt annat sätt att ta kontakt med Koloshoppen då mail inte heller verkar funka. Vore ju kul att få veta om grejerna är på väg eller har blivit försenade. *grr27*

stenis
2006-02-08, 19:13
Skrev ett mail till shoppen i söndags, har inte fått något svar jag heller, "oftast 24h" står det men de verkar inte stämma riktigt..

Bara vänta lite få se, kanske hör dom av sig snart :D

Angus
2006-02-08, 19:13
Maila igen.Har alltid fått svar men av erfarenhet vet jag att januari och februari är extremt stressiga för kosttillskottsföretag pga alla nyårslöften.

Pdaddy
2006-02-08, 20:16
Softish grabbs... Fastcarbs har precis trillat in har ja för mig..

Maila igen

M

Kappa
2006-02-09, 18:49
Skickade ett mail till igår. Mail med kolli-id samt grejerna på posten kom idag. Så det var väl mycket att göra. Skulle fått olika smaker på Excell proteinet men fick choklad rätt igenom men jag är mest glad att jag fick det tillslut :).