handdator

Visa fullständig version : Gammalt kreatinpyruvat


Lillstrumpa
2006-02-07, 15:15
Hej alla!

Jag har några påsar kreatinpyruvat (Eiselt) kvar sedan i höstas. Enligt bäst-före-märkning på kartongen är sista förbrukningsmånad oktober 2005. Tror ni det kan vara farligt att käka upp de som är kvar?

WinternetAlm
2006-02-07, 15:59
Nej , men inte någon vidare verkan skulle jag tro

Lepras
2006-02-07, 17:29
´håller på att trycka i mig samma typ,, gick ut typ dec eller jan,, har fått några nya Pb så helt värdelöst e de nog inte,, skadar inte att prova(kör iof 2 påsar på träningsdagar och 1 vanliga dagar)

Lillstrumpa
2006-02-09, 10:55
Jag testade en påse och det verkade funka lika bra som alltid på mig. Äter upp det som är kvar. :)

Fairing
2006-02-10, 14:49
Många som verkar sitta på gammalt kreatinpyruvate. Det är väl knappast en produkt man använder längre nu när Fairing säljer Kre Alkalyn eller :naughty:

Nitrometan
2006-02-10, 14:53
Hmmm. Jag gillar Kreapyr. Nästan så man blir nyfiken på Kre-Alkalyn. Ännu en kreatinprodukt...

Kul att utvecklingen fortsätter. Att folk tänker och testar.

Fairing
2006-02-10, 15:04
Hmmm. Jag gillar Kreapyr. Nästan så man blir nyfiken på Kre-Alkalyn. Ännu en kreatinprodukt...

Kul att utvecklingen fortsätter. Att folk tänker och testar.

Jag vet att många svarar olika på kosttillskott men Kre Alkalyn är effektmässigt överlägset Kreatinpyruvate.Så pass överlägset så vi troligtvis kommer att sluta med Kreatinpyruvate. Vanligt Kreatin Monohydrate och Kreapyr säljs knappt längre.Bara KCG , kreatin Booster och Kre Alkalyn som säljer bra

Bara igår så sålde vi 320 burkar Kre Alkalyn varav 224st till en kollo konkurrent så många ÄLSKAR Kre Alkalyn och dess effekt.

Se personligen fram mot KCG med Kre Alkalyn :hbang:

Kan dra iväg ett varuprov till dig Nitro eftersom att du är en stadig Fairing kund sedan många år

Mvh/Lasse

tinus
2006-02-10, 15:11
Jag vet att många svarar olika på kosttillskott men Kre Alkalyn är effektmässigt överlägset Kreatinpyruvate.Så pass överlägset så vi troligtvis kommer att sluta med Kreatinpyruvate. Vanligt Kreatin Monohydrate och Kreapyr säljs knappt längre.Bara KCG , kreatin Booster och Kre Alkalyn som säljer bra

Bara igår så sålde vi 320 burkar Kre Alkalyn varav 224st till en kollo konkurrent så många ÄLSKAR Kre Alkalyn och dess effekt.

Se personligen fram mot KCG med Kre Alkalyn :hbang:

Kan dra iväg ett varuprov till dig Nitro eftersom att du är en stadig Fairing kund sedan många år

Mvh/Lasse

Jag tillhör en av dem som ÄLSKAR Kre Alkalyn :love: Kör just nu det i kompination med Nitric Boost..Gryyyymt!! :hbang:

Fairing
2006-02-10, 15:14
Jag tillhör en av dem som ÄLSKAR Kre Alkalyn :love: Kör just nu det i kompination med Nitric Boost..Gryyyymt!! :hbang:

ah... kanske skall prova det idag då.. Tobbe Muskelbyggarn lurade på mig lite Nitric Boost men jag tyckte att det var många tabletter som man måste äta dagligen (käkar 9st/dag)

tinus
2006-02-10, 15:22
ah... kanske skall prova det idag då.. Tobbe Muskelbyggarn lurade på mig lite Nitric Boost men jag tyckte att det var många tabletter som man måste äta dagligen (käkar 9st/dag)

Gör det!
Jag äter bara 6st/dag..men då är ju jag lite mindre än dig :D
Se det från den ljusa sidan,du behöver inte äta lika mycket mat..du blir mätt ändå! :)

Nitrometan
2006-02-10, 15:43
Jag vet att många svarar olika på kosttillskott men Kre Alkalyn är effektmässigt överlägset Kreatinpyruvate.Så pass överlägset så vi troligtvis kommer att sluta med Kreatinpyruvate. Vanligt Kreatin Monohydrate och Kreapyr säljs knappt längre.Bara KCG , kreatin Booster och Kre Alkalyn som säljer bra
Ja, kreatin booster efter träningen har funkat utmärkt för mig. Min träningskompis ska testa det också. Intressant utveckling det där. KCG är ju även bra för de som håller på med uthållighetssporter.

Tycker det är jättebra att spännande tillskott utvecklas. Till skillnad från det mesta skräpet...

Kan dra iväg ett varuprov till dig Nitro eftersom att du är en stadig Fairing kund sedan många år
Det vore jättesnällt.

KCG har jag hemma, så då kanske man kan ge sig på den "häxblandningen" och se om den funkar bra.

Powerexpress
2006-02-11, 00:47
Ja, kreatin booster efter träningen har funkat utmärkt för mig. Min träningskompis ska testa det också. Intressant utveckling det där. KCG är ju även bra för de som håller på med uthållighetssporter.

Tycker det är jättebra att spännande tillskott utvecklas. Till skillnad från det mesta skräpet...


Det vore jättesnällt.

KCG har jag hemma, så då kanske man kan ge sig på den "häxblandningen" och se om den funkar bra.

Hehe jag som precis har börjat med Fairings kreapyr tillsammans med ALA, och Kreatin Boostern. Känner dock inget speciellt av Kreapyr:n kanske borde testa Kre-Alkalyn men vet inte ska nog se om det funkar först för dig Nitro. :eating: på nu så får jag höra ett utlåtande sen.

Fairing
2006-02-13, 13:10
Jag tillhör en av dem som ÄLSKAR Kre Alkalyn :love: Kör just nu det i kompination med Nitric Boost..Gryyyymt!! :hbang:

Helt sjuk pump man fick av den kombinationen *flex*

tinus
2006-02-13, 13:23
Helt sjuk pump man fick av den kombinationen *flex*


Ja jag vet! :D *flex*

Måste nog testa kombinera med det beryktade KCG´t någon gång,verkar som om jag hör till de få som INTE testat det..Eller vad tror du om kre-alkalyn, KCG och Nitric Boost?! hm...kanske rentav blir farligt :laugh:

Cerberus
2006-02-14, 09:42
haha, låter nästan som laglig doping :P. Kre-alkalyn låter intressant, vad skiljer det från vanligt kreatin(som jag förövrigt tycker suger)?