handdator

Visa fullständig version : Deff - era bästa tips!


Rah
2002-09-12, 09:06
Nästa vecka blir det deff, för upplysnings skull ska jag prova en två veckors deff-bulk cykel.
Därför tänkte jag på att efterlysa alla defftips som ni har samlat på er genom åren. Vad som helst :)

Grahn
2002-09-12, 09:10
2 veckor verkar lite kort för att se några resultat....om du drastiskt skär ner kcal intaget i 2 veckor och sen tokbulkar i 2 veckor så är det enda resultat jag känner till som reaktion att du blir lite fetare. Fast med bara 4 veckor för de båda cyklerna vetesjutton om du ser någon skillnad alls....

Typ som ABCD dieten fast ännu kortare cykler....

Rah
2002-09-12, 09:29
Jag kommer alltså att prova cykeln under en lite längre period :)
Har träffat några personer som kört det med goda resultat. Vad jag vet finns det väl en del bb:s som tränar så också.
Om du är nyfiken kan jag posta resultaten sedan!

Grahn
2002-09-12, 09:32
Gör gärna det :)

Danne
2002-09-12, 09:58
Har oxå funderingar på att prova nåt liknande.
men med ett mer moderat kaloriöverskott/underskott än det som presenteras i ABCDE-Dieten.

Många säger att man bara blir fet av det.... så det blir man inte av att bulka i 6 månader då ? :eating:

Grahn
2002-09-12, 10:11
Jovars men att bulka i 6 månader sänker inte din ämnesomsättning, tvärtom den ökar den.
ABCDE dieten med mycket mindre förändringar kanske funkar men då är den ju inte så revolutionerande egentligen.....

Halldin
2002-10-03, 16:49
Kan ingen skriva en faq eller nåt ?? jag ser ut som ett frågetecken när jag läser sånt här :smash:

z_bumbi
2002-10-03, 17:36
Moff: Det var därför gud uppfann sökfunktionen och även google !
Sök på abcde-dieten.
En faq är väldigt svår att skriva för ett sånt här forum skulle jag tro eftersom många har olika åsikter om saker och ting.