handdator

Visa fullständig version : Dark Funeral och Naglfar i Göteborg


Dissector
2006-02-05, 17:02
Nu har jag ordnat mina biljetter till Dark Funeral + Naglfar i Göteborg 26/2 :hbang:

Några fler här som ska dit?

http://www.darkfuneral.se/df_bilder/darkfuneral2005_1.jpg

Griip
2006-02-05, 17:03
Coolt! Vad ska ni blota??

Dissector
2006-02-05, 17:08
Coolt! Vad ska ni blota??

Mest getter och så. Kanske en och annan katt framåt kvällen. För dom som inte är riktigt lika hardcore delas det ut marsvin. det fungerar också sålänge dom är svarta.

Rock'nRoll
2006-02-05, 17:09
Funderade på att kika på Naglfar den 24 i sthlm, men ska se Watain 25 i Linköping istället så det krockar lite. Naglfar är ganska bra faktiskt. Dark funeral känns dock totalt ointeresanta nu för tiden.

Dissector
2006-02-05, 17:11
Funderade på att kika på Naglfar den 24 i sthlm, men ska se Watain 25 i Linköping istället så det krockar lite. Naglfar är ganska bra faktiskt. Dark funeral känns dock totalt ointeresanta nu för tiden.

Jo, Dark Funerals låtar är väldigt homogena :D Men dom har ändå en hel del bra grejer, och börjar nästan bli klassiska på sitt vis =) Ska ändå bli roligt att se, om dom inte fokuserar för hårt på de nyaste grejerna.

Rock'nRoll
2006-02-05, 17:18
Jo, Dark Funerals låtar är väldigt homogena :D Men dom har ändå en hel del bra grejer, och börjar nästan bli klassiska på sitt vis =) Ska ändå bli roligt att se, om dom inte fokuserar för hårt på de nyaste grejerna.

Secrets of the black art är ju helt ok i alla fall. Nya skivan va ju kanske inte den roligaste black jag hört. Masses röst är i alla fall riktigt bra, tack vet jag när han sjöng i Hypocrisy!

grisbil3n
2006-02-05, 17:52
Mest getter och så. Kanske en och annan katt framåt kvällen. För dom som inte är riktigt lika hardcore delas det ut marsvin. det fungerar också sålänge dom är svarta.

Det är hardcore om man stryper dom med ringmuskeln!

Mörk Begravning kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och jag gillar fortfarande Diabolis Interium rätt skarpt.

Berren
2006-02-05, 23:06
d f blir aldrig ointressanta. om jag kan ska jag åka ner 26 för nostalgin om inget annat

:hbang:

Dissector
2006-02-06, 00:06
d f blir aldrig ointressanta. om jag kan ska jag åka ner 26 för nostalgin om inget annat

:hbang:

Fan, då vågar inte jag mig dit mer :D

myggan
2006-02-06, 00:12
naglfar är riktigt grymma!

fast jag skall tyvärr inte dit :(

Corpobal
2006-02-06, 00:51
Dark Funerals senaste hade ungefär lika mycket atmosfär som en morgonfis under täcket, men kan väl vara kul att se dom om man inte gjort det innan.

grisbil3n
2006-02-06, 01:53
Dark Funerals senaste hade ungefär lika mycket atmosfär som en morgonfis under täcket, men kan väl vara kul att se dom om man inte gjort det innan.

Mina fisar släpps fan under andakt, men du har rätt.

Dissector
2006-02-06, 09:12
Dark Funerals senaste hade ungefär lika mycket atmosfär som en morgonfis under täcket, men kan väl vara kul att se dom om man inte gjort det innan.

Precis. Jak er livsfarlik svartmetallare !

Konsertbiljetterna är rättså billiga dessutom :thumbup:

Kimo
2006-02-06, 10:14
Jag ska se dom i Malmö. Ser mest fram mot Naglfar dock. :hbang: