handdator

Visa fullständig version : Tyson VS sapp


Ungtuppen
2006-02-05, 00:54
Jag såg en video när det verkade som om att Bob Sapp utmanade Mike Tyson, jag tror det var efter en match mellan Sapp och Kimo eller nåt sånt. Bob sa iallafall någonting i stil med "K1 rules, boxing rules, mma rules, I wanna fight him!"

Min fråga är, blev det någon fight? Jag är inte insatt så mycket i k1 och sånt.

Kwon
2006-02-05, 00:56
Nej, det blev inget.

Sign the contract Big Boy! Sign the contract! "Tyson me mysig röst"

:D

Ungtuppen
2006-02-05, 01:04
Haha ja den är härlig. Varför blev det inget? Skulle varit roligt att se =) Vem hade knockat vem tro?

Jense
2006-02-05, 01:09
Haha ja den är härlig. Varför blev det inget? Skulle varit roligt att se =) Vem hade knockat vem tro?

ren boxning och antagligen k1regler, tyson. i mma - sapp

Kwon
2006-02-05, 02:50
Tyson hade aldrig skrivit på en MMA-fight.

Sapp hade bara behövt lägga sig på'n! :D

Liten Men Fet
2006-02-05, 02:58
Hade Tyson tränat seriöst inför en K1 eller boxningsmatch mot Sapp så hade han slaktat Sapp i första ronden.

Även om Tyson bara hade hälften av skickligheten och kondisen mot när han var som bäst skulle Sapp lägga sig snabbt.

Yes
2006-02-05, 03:00
Äh, kom igen! Tyson må vara slut som boxare men han hade fan mosat Sapp vilken dag som helst.

Berguven
2006-02-05, 03:10
Sapp har för fan sina rötter i amerikansk fotboll. Han kan inte boxas och dessutom orkar han inte stå upp i mer än en minut.

Tricklev
2006-02-05, 03:14
Sapp har för fan sina rötter i amerikansk fotboll. Han kan inte boxas och dessutom orkar han inte stå upp i mer än en minut.

Jepp, för 5årsedan, han är inte så jävla invalid nuförtiden.

Kwon
2006-02-05, 03:20
Sapp har för fan sina rötter i amerikansk fotboll. Han kan inte boxas och dessutom orkar han inte stå upp i mer än en minut.

Du har missat hans senaste matcher!

Han har tränat med Sam greco och fått mkt bättre kondis och teknik!

ErikWrestlingFreaket
2006-02-05, 03:23
The beast Bob Sapp vinner ju självklart! :)

Wennerberg
2006-02-05, 03:28
Det sköna är ju att när tyson la sin tuffa kommentar "Sign the contract" så svara sapp "I'll sign it in blood punk, where you at" också blev det ett jävla liv. Hade varit roligare att se dem ha sex

Berguven
2006-02-05, 03:33
Du har missat hans senaste matcher!

Han har tränat med Sam greco och fått mkt bättre kondis och teknik!
Så kanske det är. Kan inte du föresten be pez att sluta rotera? Jag blir så yr *spy*

PopEye2
2006-02-05, 04:08
vill ni veta vem av sapp eller tyson som är bäst i dags läget så är det sapp, desamma gäller att pudzi skulle inte ha en chans som det skrevs om i en annan tråd.

palme
2006-02-05, 16:04
En smäll från Tyson och det hade varit KO.

Pudzianovski
2006-02-05, 16:07
Som Kruth och den andre kommentatorn (va fan han nu heter) sa: "tur att de inte blev någon match....för sapps skull" (de sa något åt det hållet)

PopEye2
2006-02-05, 16:35
haha jamen gör en tråd i sherdog å gärna en poll

vhailor
2006-02-05, 16:53
Tyson hade vart mos efter en halv rond.

Ungtuppen
2006-02-05, 16:54
Jag har kollat på flera videos med sapp nu, jag vet inte om dom är gamla kanske. Men hans kondition är verkligen inte bra alls, och jag vet ju inte riktigt hur snabb Tyson är nu. Men om han ens är hälften så snabb som förut så tror jag nog att han hade knockat Sapp. Tyson har ju jävligt mycket bättre kondition också.

Don_Kocke
2006-02-05, 17:46
Sapp är stor, skräckinjagamde, ful och VÄRDELÖS!! han är känd för sin storlek och visst kan han slå hårt men han slår långsammare än min gammel farmor och han tål inte stryk

Don_Kocke
2006-02-05, 17:47
Tyson hade vart mos efter en halv rond.


*screwy*

Berenger
2006-02-05, 17:57
Sapp är stor, skräckinjagamde, ful och VÄRDELÖS!! han är känd för sin storlek och visst kan han slå hårt men han slår långsammare än min gammel farmor och han tål inte strykhåller med.. förutom att han slår hårt. dom matcher han vunnit har motståndarna ramlat utav rädsla och chock, pinsamt.

delta_mats
2006-02-05, 17:59
Sapp var ju riktigt usel i början av sin K1 karriär. Han lyckades väl skrämma slag på ett par stycken med sin storlek och styrka, och därmed vinna ett par matcher. När han inte lyckades med det så tog han tvärslut pga sin dåliga kondition och fullproppade kropp med mjöksyra, han fick då stryk.
Men man ska komma ihåg att Sapp har vunnit över några av dom allra bästa inom K1.

Nu har Sapp betydligt bättre kondition och klarar faktiskt av att gå en hel match utan att klappa ihop av utmattning. Hans tekniker har blivit bättre och bättre, men dom suger fortfarande riktigt hårt. Sapp slår enbart hårt pga av sin styrka och tyngd, finns ingen snabbhet i slagen utan de är mer som murbräckor och de gör nog tillräckligt ont de också.

Tyson har inget att vinna i K1. Det är bara PR och show, inget annat. En Tyson i goform skulle förmodligen piska sapp 9 gånger av 10 i K1. Men Tysons tid är förbi för länge sedan, finns betydligt bättre boxare än honom att finna.

Hade de gått en match i MMA hade jag satt mina pengar på Sapp alla gånger.

Don_Kocke
2006-02-05, 18:04
Sapp var ju riktigt usel i början av sin K1 karriär. Han lyckades väl skrämma slag på ett par stycken med sin storlek och styrka, och därmed vinna ett par matcher. När han inte lyckades med det så tog han tvärslut pga sin dåliga kondition och fullproppade kropp med mjöksyra, han fick då stryk.
Men man ska komma ihåg att Sapp har vunnit över några av dom allra bästa inom K1.

Nu har Sapp betydligt bättre kondition och klarar faktiskt av att gå en hel match utan att klappa ihop av utmattning. Hans tekniker har blivit bättre och bättre, men dom suger fortfarande riktigt hårt. Sapp slår enbart hårt pga av sin styrka och tyngd, finns ingen snabbhet i slagen utan de är mer som murbräckor och de gör nog tillräckligt ont de också.

Tyson har inget att vinna i K1. Det är bara PR och show, inget annat. En Tyson i goform skulle förmodligen piska sapp 9 gånger av 10 i K1. Men Tysons tid är förbi för länge sedan, finns betydligt bättre boxare än honom att finna.

Hade de gått en match i MMA hade jag satt mina pengar på Sapp alla gånger.


Jo jag håller med men ingen kvalificerad fighter blir träffad av hans murbräck slag..och ja det finns många betydligt bättre boxare..tror faktiskt att alla top 100 boxare skulle banka skiten ur dom flesta i k1 eliten eftersom att k1 är en så enormt liten sport gemfört med boxning..att en bra boxare börjar med k1 är som om michael shumacher (kan ha stavat fel) skulle börja tävla i gocart ..Boxning är kampsortens formel 1 med överlägset flest utövare och överlägset mest pengar i potten

Berenger
2006-02-05, 18:06
Sapp var ju riktigt usel i början av sin K1 karriär. Han lyckades väl skrämma slag på ett par stycken med sin storlek och styrka, och därmed vinna ett par matcher. När han inte lyckades med det så tog han tvärslut pga sin dåliga kondition och fullproppade kropp med mjöksyra, han fick då stryk.
Men man ska komma ihåg att Sapp har vunnit över några av dom allra bästa inom K1.

Nu har Sapp betydligt bättre kondition och klarar faktiskt av att gå en hel match utan att klappa ihop av utmattning. Hans tekniker har blivit bättre och bättre, men dom suger fortfarande riktigt hårt. Sapp slår enbart hårt pga av sin styrka och tyngd, finns ingen snabbhet i slagen utan de är mer som murbräckor och de gör nog tillräckligt ont de också.

Tyson har inget att vinna i K1. Det är bara PR och show, inget annat. En Tyson i goform skulle förmodligen piska sapp 9 gånger av 10 i K1. Men Tysons tid är förbi för länge sedan, finns betydligt bättre boxare än honom att finna.

Hade de gått en match i MMA hade jag satt mina pengar på Sapp alla gånger.
Sapp är en liten mus.. han är helt värdelös i mma, kan inte utnytja sin storlek för fem öre. han har inte vunnit över någon bra alls, vare sig i K1 eller mma. menar du när han bl.a van en turnering i japan.. fy fan vad jag skrattar!! vem var bra sa du? haha!

delta_mats
2006-02-05, 19:27
Sapp är en liten mus.. han är helt värdelös i mma, kan inte utnytja sin storlek för fem öre. han har inte vunnit över någon bra alls, vare sig i K1 eller mma. menar du när han bl.a van en turnering i japan.. fy fan vad jag skrattar!! vem var bra sa du? haha!

Jag har för mig att han vunnit över Ernesto Hoost. 3 gånger segrare av K1 GP.
Sapp var inte helt borta mot Nouigera (stavning) heller. Första 5-0 minuter bankade han skiten ur en av världens bästa MMA fighters.

delta_mats
2006-02-05, 19:27
Jo jag håller med men ingen kvalificerad fighter blir träffad av hans murbräck slag..och ja det finns många betydligt bättre boxare..tror faktiskt att alla top 100 boxare skulle banka skiten ur dom flesta i k1 eliten eftersom att k1 är en så enormt liten sport gemfört med boxning..att en bra boxare börjar med k1 är som om michael shumacher (kan ha stavat fel) skulle börja tävla i gocart ..Boxning är kampsortens formel 1 med överlägset flest utövare och överlägset mest pengar i potten

Det håller jag inte med om.

Berenger
2006-02-05, 19:29
Jag har för mig att han vunnit över Ernesto Hoost. 3 gånger segrare av K1 GP.
Sapp var inte helt borta mot Nouigera (stavning) heller. Första 5-0 minuter bankade han skiten ur en av världens bästa MMA fighters.jo Hoost är bra, du har rätt

trym
2006-02-05, 19:55
Jo jag håller med men ingen kvalificerad fighter blir träffad av hans murbräck slag..och ja det finns många betydligt bättre boxare..tror faktiskt att alla top 100 boxare skulle banka skiten ur dom flesta i k1 eliten eftersom att k1 är en så enormt liten sport gemfört med boxning..att en bra boxare börjar med k1 är som om michael shumacher (kan ha stavat fel) skulle börja tävla i gocart ..Boxning är kampsortens formel 1 med överlägset flest utövare och överlägset mest pengar i potten

oj nu är du snett ute...
har du någon tränat thaiboxning/kickboxning eller boxning?

PopEye2
2006-02-05, 20:14
det är många mma proffs här :D

Officer
2006-02-05, 20:16
Sapp är en liten mus..!



http://www.verysimple.com/jason/images/idiot.jpg :sleep:

pecson
2006-02-05, 20:20
Dalip singh skulle knocka sapp

hahavaffan
2006-02-05, 22:25
det är många mma proffs här :DSom vanligt. Experter inom ALLA områden samlas på Internets alla forum för att diskutera det de vet bäst.

Sapp bänkar mer än Tyson. Då fattar ni väl att han hade spöat honom!?!?!!one!111uno!11?!ein?11!ett!! :furious:

sundvall
2006-02-05, 22:28
Som vanligt. Experter inom ALLA områden samlas på Internets alla forum för att diskutera det de vet bäst.

Sapp bänkar mer än Tyson. Då fattar ni väl att han hade spöat honom!?!?!!one!111uno!11?!ein?11!ett!! :furious:

Källa på det?

Flipper
2006-02-05, 23:36
Ernesto host har vunnit K1 4 gånger och sapp hade tur som vann över han, precis som Host hade tur som vann över Lebanner samma år i finalen.

Sapp har blivit bättre. men det var länge sen Sapp utmanande Tyson i ringen efter en match(2003). Det året hade det inte funnits en chans på miljonen att Sapp vunnit. Skulle de mötas nu i en K1 match, som sagt sapp har bättrat på sin glaskäke och teknik, så vem vet......