handdator

Visa fullständig version : söka efter användares inlägg?


Johan86
2006-02-04, 21:35
när jag ska söka efter alla inlägg en person gjort så kommer det bara upp 8 sidor.kan man ställa in så att man kan se alla post denna användare gjort?

Allan
2006-02-04, 21:41
Nej. Det du kan göra är att begränsa din sökning till de olika underforumen. Då får du totalt sett upp fler poster. Om jag t ex vill söka efter inlägg gjorda av dig väljer jag i Search-Advanced Search att bara söka dina dina inlägg i Träning&Kondition. Så slipper jag få med Medlemsbilder eller Matlagning bland de tvåhundra.


allan

Johan86
2006-02-04, 21:42
Nej. Det du kan göra är att begränsa din sökning till de olika underforumen. Då får du totalt sett upp fler poster. Om jag t ex vill söka efter inlägg gjorda av dig väljer jag i Search-Advanced Search att bara söka dina dina inlägg i Träning&Kondition. Så slipper jag få med Medlemsbilder eller Matlagning bland de tvåhundra.


allan


jo det är så jag har gjort.tex söka efter kunniga personers inlägg i träningsforumet

Allan
2006-02-04, 21:43
Det är t ex ingen idé att leta efter alla mina inlägg i Allmänt (om nu nån dåre skulle få för sig att göra det) eftersom det forumet rensas med jämna mellanrum.


allan

Johan86
2006-02-04, 21:46
rensas inläggen i träningsforumet?

dina inlägg i träningsforumet kan däremot vara intressanta