handdator

Visa fullständig version : Biljetter till fotbolls-VM


Pumpitup
2006-02-04, 18:53
Faaan! Fick inga biljeter till fotbolls-VM!!

Fick beskedet idag, känner mig väldigt bitter.
Trodde verkligen att jag skulle kunna få åtminstånde en biljett.
Jääävla Fifa! *grr27*

Är det någon som fått sig en biljett?

Och finns det någon annan väg att gå? några paketresor eller dylikt?


Oj vilket ovårdat språk jag använder, men det är svårt att tygla sitt humör när man får sånna här tunga besked. :cryout:

agahowa22
2006-02-04, 18:57
läste i metro att dem kanske kommer får mer senare för att chansen att dom andra lagen vikka de e nu inte engeland utan dom 2 andra allstå. att deras supporter inte kommer "vallfärda" till tyskland och då kmr fotbollsförbundet få fler nåt i den stilen

Lallle
2006-02-04, 18:58
Tråkigt. Får snart själv reda på om det blir några biljetter.

Jense
2006-02-04, 19:00
Faaan! Fick inga biljeter till fotbolls-VM!!

Fick beskedet idag, känner mig väldigt bitter.
Trodde verkligen att jag skulle kunna få åtminstånde en biljett.
Jääävla Fifa! *grr27*

Är det någon som fått sig en biljett?

Och finns det någon annan väg att gå? några paketresor eller dylikt?


Oj vilket ovårdat språk jag använder, men det är svårt att tygla sitt humör när man får sånna här tunga besked. :cryout:


köp på plats! finns alltid någon som säljer för ett par hundratusen

Lasse Kongo
2006-02-04, 19:03
köp på plats! finns alltid någon som säljer för ett par hundratusen

Ja eller hur, sluta lek så cool jämt...

Pumpitup
2006-02-04, 19:04
köp på plats! finns alltid någon som säljer för ett par hundratusen

JätteROLIGT!

Jense
2006-02-04, 19:05
Ja eller hur, sluta lek så cool jämt...


vafan är det för fel på dig? sitter du och söker på efter mina inlägg så du kan plita ner något trams direkt efter? blir du alltid så av oxar?

Lasse Kongo
2006-02-04, 19:07
vafan är det för fel på dig? sitter du och söker på efter mina inlägg så du kan plita ner något trams direkt efter? blir du alltid så av oxar?

ja, jag blir fel i skallen av dem, eftersom jag inte kunde söka upp dig (du bor för långt ifrån mig) så sökte jag upp dig här i allmänt, nu känns det bättre efter mitt rage.

Ska sluta tramsa, Allan blir galen, vill inte reta upp han så här på en lördag, jak skall vara snel nu.

Jense
2006-02-04, 19:09
[QUOTE=Lasse Kongo]ja, jag blir fel i skallen av dem, eftersom jag inte kunde söka upp dig (du bor för långt ifrån mig) så sökte jag upp dig här i allmänt, nu känns det bättre efter mitt rage.

Ska sluta tramsa, Allan blir galen, vill inte reta upp han så här på en lördag, jak skall vara snel nu.[/QUOTE



du kan få adress och telefonnummer och hela tjaffset om du vill det, kan du ju skicka ett brev till mig din jävla halvpensionär.



:love:

nu kom pizzorna :D

emmphiil
2006-02-04, 21:27
HAHA! Jag har TST-7-biljetter... :)

Pumpitup
2006-02-04, 22:36
HAHA! Jag har TST-7-biljetter... :)

Lucky you!

Jense
2006-02-04, 22:47
skämtade iofs inte, du får nog lägga iaf 20k per biljett til sverige-england om du köper av nån snubbe utanför

Rocco
2006-02-05, 09:07
Är det någon som fått sig en biljett?


Nix... Fick inte heller biljetter, inte från FIFA i alla fall. Nu är det bara att hoppas på Svenska Fotbollsförbundet.

egge
2006-02-05, 13:06
Hur kan ni redan veta att ni inte fått från fifa?
Läste på deras hemsida att man får besked först den 15 februari.

Själv håller jag tummarna för mina piljetter till finalen. *popcorn*


EDIT:
The lucky winners in the third sales phase will be informed by 15 February.

Ninjamicke
2006-02-05, 13:39
skämtade iofs inte, du får nog lägga iaf 20k per biljett til sverige-england om du köper av nån snubbe utanför

Men förhindrar dom inte svarta marknaden genom att bara sälja personliga biljetter???
SvFF krävde både personnummer och passnummer, krävde inte fifa samma sak?

Pumpitup
2006-02-05, 14:08
Due to the high demand for tickets for the 2006 FIFA World Cup Germany (TM), the
ticket applications correctly processed and accepted had to be entered into a
draw. Unfortunately, you have not been allocated any tickets for the 2006 FIFA
World Cup Germany (TM).

You may of course reapply for tickets in one of the subsequent sales phases.

andreaz
2006-02-05, 15:19
Men förhindrar dom inte svarta marknaden genom att bara sälja personliga biljetter???
SvFF krävde både personnummer och passnummer, krävde inte fifa samma sak?


Jo jag har också hört det. Inga kommer att kunna kränga dyra biljetter svart då de är personliga.

terror
2006-02-05, 15:23
fotboll är töntigt, friidrott är ännu töntigare var glad över att du inte fick biljetter till skiten.
Spara pengarna och gör nåt vettigt med de sparade slantarna.

Mandus
2006-02-05, 16:27
Faaan! Fick inga biljeter till fotbolls-VM!!

Fick beskedet idag, känner mig väldigt bitter.
Trodde verkligen att jag skulle kunna få åtminstånde en biljett.
Jääävla Fifa! *grr27*

Är det någon som fått sig en biljett?

Och finns det någon annan väg att gå? några paketresor eller dylikt?


Oj vilket ovårdat språk jag använder, men det är svårt att tygla sitt humör när man får sånna här tunga besked. :cryout:

Jag fick till Trinidad den 10:e. Du får den för 200 Euro.

Don_Kocke
2006-02-05, 17:49
köp på plats! finns alltid någon som säljer för ett par hundratusen


Då tar man även en risk eftersom att man måste visa passet och gemföra passnumer

Rocco
2006-02-10, 09:55
Tjohoo... Fick svar från SvFF och jag har åtminstone fått biljett till någon match. Vilken/Vilka det blir vet jag inte förrän fakturan kommer...

Iiiiiiiiiiiiiin meeeed bollen i mååååål, iiiiiiiiiiiin med bollen i mååååååååål...

Mighty
2006-02-10, 11:31
Skall också till VM :D

Genesis
2006-02-10, 11:37
Hur får man beskedet? Och om man inte får någon biljett, får man ändå besked om det?

Rocco
2006-02-10, 12:18
Hur får man beskedet? Och om man inte får någon biljett, får man ändå besked om det?

Vet ej, men vi var fyra killar på mitt jobb som sökte biljetter. Två av oss har fått (positivt) svar från SvFF, två har inte fått svar alls.

mmartin
2006-02-14, 12:28
tvärtom här... fått o tydligen betalat min biljett för 2 matcher tror jag det är, eller tre... VILL INTE HA DET!!! mailat om hur man blir av med det verkar krångligt... helt sanslöst sinnesjukt om man har bekymmer att sälja det när så många andra vill åka o förmodligen uppskattar det mer...