Visa fullständig version : Dricka Pucko
vad säger ni om att dricka en halvliter pucko innan träning och en halvliter efter blandad me protein pulvret?
hahavaffan
2006-02-02, 21:45
Dyrt? Drick mjölk.Hehe, precis min tanke också
Radiohead
2006-02-02, 23:58
vad säger ni om att dricka en halvliter pucko innan träning och en halvliter efter blandad me protein pulvret?
Har du råd och tycker det är gott så=) dock vet jag inte riktigt om de kolhydraterna som finns i Pucko är så bra för återhämtningen. King Grub, var är du?
Cerberus
2006-02-03, 03:58
Det är väl vanligt sackaros i pucko väl? Dyrt om inte annat...
userfriendly
2006-02-03, 08:18
*screwy* du vill bara dricka pucko men får dåligt samvete om du gör det :D
Dyrt? Drick mjölk.
Pucko!
Han kanske är laktosallergiker :D
PS. PÅ seriöst front, är inte Pucko och Oboy typ samma sak, om man gör det rätt? Ds
Pucko!
Han kanske är laktosallergiker :D
PS. PÅ seriöst front, är inte Pucko och Oboy typ samma sak, om man gör det rätt? Ds
Och vad skulle det vara för annan sockerart i den mjölkbaserade puckon? :D
Olof Herlin
2006-02-04, 18:10
Finns 1liters Pucko i matbutiker för mellan 10-15kr per tetra. Jäääävligt nice. Däremot irriterar jag mig på att de gjort den "extra kakao" då smaken ändras. Varför ändra!?!?
nej jag menade inte heller att det var ngt ekonimiskt, det ja mena var hur onyttingt/nyttigt det var i samband med träning bara
Finns 1liters Pucko i matbutiker för mellan 10-15kr per tetra. Jäääävligt nice. Däremot irriterar jag mig på att de gjort den "extra kakao" då smaken ändras. Varför ändra!?!?
Den där ska ersätta gamla Muu choklad.
Eftersom Arla tagit över produktionen av pucko och i samma veva passade man på att ta bort Muu-sortimentet och ersätta chokladen med Pucko Extra Choklad. Jag tycker den är god.
Testa att köra i mixern med en burk lättkesella och en banan :eating:
Borde inte mjölk + socker + kakao bli typ samma sak? :/ (och kesella o banan då.)
King Grub, var är du?
Jag skulle vilja ha en King Grub att ha i min garderob ifall jag någonsin behöver fråga något. För man får alltid svar på frågan/frågorna samt hans källor , vilket oftast står på engelska(vilket jag älskar) *yourock*
Borde inte mjölk + socker + kakao bli typ samma sak? :/ (och kesella o banan då.)
Jo det borde det nog, då kan man reglera sockerhalten själv också vilket kan vara bra.
Pucko is the shit.
Pucko och sen i med chokladgainers ..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.