handdator

Visa fullständig version : Vet ni vad det är dom sjunger i duschen?


Sniggel
2006-02-01, 22:53
80% sjunger i duschen
20% onanerar

Men vet ni vad det är dom sjunger?

Bönne
2006-02-01, 22:55
Har du slatt huvudet?

Larsson
2006-02-01, 22:59
Hur menar du nu?

bladhet
2006-02-01, 23:02
Ingen aning för jag onanerar bara =)

Sniggel
2006-02-01, 23:03
Jag undrar bara om ni vet vad dom sjunger, dom som sjunger i duschen? :D
Om ni vet, svarar ni ja, annars svarar ni nej :thumbup:

Herkulez
2006-02-01, 23:07
men om jag sjunger medans jag onanerar då?


brukar mest sjunga kayne west nya låt MuscleDigger

"I aint saying shes a muscledigger, but she aint messing with no clean niggers"

Trance
2006-02-01, 23:07
Så jätteroligt.

Svarar ni nej så betyder det att ni onanerar. hahahah hohohohoh hhihihihihihih. Ja jäklar det är bättre än när stefan och christer gjorde den där farsen om en bonde och hans ko. Ja jäklar, buskis at its best!

Mago
2006-02-01, 23:07
De sjunger kanske "åååh vad äckliiiigt, jag trampar runt i en massa äckligt, vitt klääääägg"

Metal_boy_
2006-02-01, 23:08
Jag vet att Herk sjunger "Hej Monica" iaf.

Herkulez
2006-02-01, 23:08
De sjunger kanske "åååh vad äckliiiigt, jag trampar runt i en massa äckligt, vitt klääääägg"
schampo?

Mago
2006-02-01, 23:18
schampo?

Som använts till håret på din avatar isf. *cry* ;) Värsta manen.

High1ander
2006-02-01, 23:57
80% sjunger i duschen
20% onanerar

Men vet ni vad det är dom sjunger?
Det ena utesluter inte det andra.

Blir lite metallica eller någon annan låt som jag drar med Hetfield-röst på...

Snake
2006-02-01, 23:59
I've been looking for freeeedom http://smiley.onegreatguy.net/jammin.gif

:em:

Mental
2006-02-02, 00:18
Jag onanerar i duchen, och sjunger, praktiskt och bra akustik :p

ugglan
2006-02-02, 00:25
jag onanerar och sjunger samtidigt.

i takt också, simultanförmåga is the shit

Bite
2006-02-02, 00:37
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=61775

Kwon
2006-02-02, 06:23
För det mesta är det väl ingen "riktig" sång med text.

Först onanerar jag, sen kommer ylet "SKRRIIIIIIIIIIIÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!"

Eller dom kanske sjunger Wasp! "I wanna be somebody, be somebody sooooon..."

Hazzlehoff? "I've been lookin for freedom...:"

Kate Ryan - Desenchantée? "Tjeeena Offe, Nu skall bögarna taos!"

Kanske lite

Pierre Isaksson? "Dåååå gååår jak neeeer i min källare, där leeeever jag sääälllare för där har jak miiin , gaaamla ångmaskiiiiiiin!"

Sniggel
2006-02-03, 01:06
I've been looking for freeeedom http://smiley.onegreatguy.net/jammin.gif

:em:
:thumbup:

Metal_boy_
2006-02-03, 01:39
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...

backflash
2006-02-03, 02:03
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...

tårar :laugh:

Fartman
2006-02-03, 02:10
Krymplings - Masturbation blues :thumbup:

"jag masturberar, masturberar, masturberar........"

Pingu
2006-02-03, 09:27
Runkar så mycket i duschen att jag får tok stånd när det regnar ute

hahavaffan
2006-02-03, 09:34
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...HAHAHAAA :laugh: :laugh:

Hades
2006-02-03, 10:13
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...
Hahahahahahahhaa :laugh: :laugh: :laugh:

jwzrd
2006-02-03, 10:52
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=61775

Vi vill inte.. sjunga offentligt :em:

Tomten
2006-02-03, 13:02
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...

När man trodde man hade hört allt så... :laugh: :laugh:

Herkulez
2006-02-03, 13:09
hahahah metal :laugh:

Sniggel
2006-02-03, 13:13
Haha, fan va ni har humor :laugh:

Stoltz
2006-02-03, 14:05
Så jävla jobbigt att onanera i duschen när man käkar antidepp. Då med tanke på att man i vissa perioder kan flå ålen hur jävla länge som helst. Står där i ångan och bara väntar på en hjärtattack. Kramper i armen och axeln( världens pump btw), ångan stiger. Jag drar på kallvatten varav åskmoln börjar höja sig över mig. Det börjar blixtra och flimra, snart kan jag inte andas mer, ångan tar över trots kallvattnet. Plötsligt så händer det om jag strävat efter i 1,5 h. Jag faller ihop. Jag ligger där och chippar efter andan och väntar på att pulsen ska gå ner. Blixtarna och åskan har försvunnigt och ett stilla tropiskt regn bryter ut...

JAG DÖR! :laugh: Du är min gud! :bow:

Diana
2006-02-03, 23:00
metal :laugh:

min syrra brukar sjunga men vetifan vad :confused: låter som blandning av balader och opra *spy*

För det mesta är det väl ingen "riktig" sång med text.

Först onanerar jag, sen kommer ylet "SKRRIIIIIIIIIIIÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!"

Eller dom kanske sjunger Wasp! "I wanna be somebody, be somebody sooooon..."

Hazzlehoff? "I've been lookin for freedom...:"

Kate Ryan - Desenchantée? "Tjeeena Offe, Nu skall bögarna taos!"

Kanske lite

Pierre Isaksson? "Dåååå gååår jak neeeer i min källare, där leeeever jag sääälllare för där har jak miiin , gaaamla ångmaskiiiiiiin!"

hrrrm tycker de fattas nåt hääär :D