handdator

Visa fullständig version : 1:a inlägget *bilder*


BB_81
2006-02-01, 22:00
Härmed postar jagh mitt första inlägg på Kolozzeum.
Har läst mycket här tidigare och kände att jag måste bli medlem :)
Stats:

Ålder: 25
tränat: seriöst i 1,5 år
Längd:189cm
Vikt (idag): ca 91kgs

Lite bilder:

BB_81
2006-02-01, 22:02
Kommentera gärna, ris och ros :cool:

MVH
"rookie"

NiklasR
2006-02-01, 22:10
nice axlar, bara träna vidare :hbang:

victor_n
2006-02-01, 22:35
jävligt bra bilder även om poserna inte sitter:) bra axlar och ben :thumbup:

Fettecke
2006-02-01, 22:40
Ser stabilt ut... vad lyfter den där kroppen då ?

bluelight
2006-02-01, 22:51
Benen var najs! Ät mer bara! Vad tar du i dom tre heliga?

BB_81
2006-02-01, 22:56
om jag kör 6 rep:
Bänk:110kgs
marklyft:120kgs
Knäböj: (relativt ny övning för mig) ca 100kgs

så ganska klen i de 3 heliga :cryout:

stående biceps curl: 35 kgs handlar, alt 60 kgs rak stång
liggande tricepspress (frenchpress?): 45 kgs
Hantelpress: 40 kgs hantlar


Aldrig maxat inte dom senaste åren iaf *uppdate*

Sparrisen
2006-02-01, 23:07
Nej, det låtar starkt.

Olof Herlin
2006-02-02, 00:46
nästan lika mycket i bänk som i mark :MrT:

Mighty
2006-02-02, 09:29
tränat: seriöst i 1,5 år

Varför skall alla envisas med att bara tala om hur länge dom tränat seriöst??
Det är ju egentligen ointressant och en sorts bortförklaring att man varit lat dom tidigare åren i så fall...

Så, hur länge har du tränat totalt?

mela
2006-02-02, 09:46
Sre bra ut..
Tycker att det ser rätt så jämnt ut..
Bra biceps och axlar

SchiVen
2006-02-02, 09:46
en sorts bortförklaring att man varit lat dom tidigare åren i så fall...


so ? Vem bryr sig om han tränat biceps hemma i sovrummet en gång i veckan då ? Tycker iaf själv att det intressantare vad han har fått för resultat på en seriös satsning...

Inzza
2006-02-02, 09:55
so ? Vem bryr sig om han tränat biceps hemma i sovrummet en gång i veckan då ? Tycker iaf själv att det intressantare vad han har fått för resultat på en seriös satsning...

Men du vet ju inte hur det såg ut innan den "seriösa satsningen"....

Mighty
2006-02-02, 10:11
so ? Vem bryr sig om han tränat biceps hemma i sovrummet en gång i veckan då ? Tycker iaf själv att det intressantare vad han har fått för resultat på en seriös satsning...
Att träna biceps en gång i veckan är inte detsamma som att träna, kanske inte ens motionera. Så sluta gnäll och stoppa tillbaka nappen i munnen

Sparrisen
2006-02-02, 13:01
Exakt, vad är seriös träning? Jag kanske aldrig har tränat riktigt seriöst, vet ju inte alls vad jag ska jämföra med. Jag stör mig alltså också på alla som skriver "seriöst".

Tigerkotten
2006-02-02, 13:17
håller med helt och hållet ang "seriöst" snacket.

Själv har jag tränat 2år, varav 2 uppehåll på totalt 6-7mån. Och visst jag tränar inte helt 100% seriöst pga jag äter inte lika bra som jag skulle kunna.

Jag gör inte heller konditions tränings. Så gör jag detta låt oss säga 3månader, så kan jag ta nya bilder och säga att jag tränat seriöst 3månader?

tigerofsweden
2006-02-02, 13:21
kan jag ta nya bilder och säga att jag tränat seriöst 3månader?

Ja för vem bryr sig? :MrT:

Tigerkotten
2006-02-02, 13:28
Ja för vem bryr sig? :MrT:

Vad dillar du om? Det folk pratade var ang hur länge man tränat "seriöst".

Om du inte bryr dig hur länge en person tränat "seriöst" så vad yttrar du dig om?

Jag och mera verkar mera intresserad hur länge en person tränat totalt om man lägger upp bilder.

tigerofsweden
2006-02-02, 13:36
Vad dillar du om? Det folk pratade var ang hur länge man tränat "seriöst".

Om du inte bryr dig hur länge en person tränat "seriöst" så vad yttrar du dig om?

Jag och mera verkar mera intresserad hur länge en person tränat totalt om man lägger upp bilder.

Du ställde en fråga och jag svarade? Vad dillar du om?

Anser man att man tränat si o så länge så låt personen då tycka det?! Är väll upp till var och en :confused:

Tigerkotten
2006-02-02, 13:41
Du ställde en fråga och jag svarade? Vad dillar du om?

Anser man att man tränat si o så länge så låt personen då tycka det?! Är väll upp till var och en :confused:


Du missar poängen, man kan väl säga isåfall att man tränat x antal år, fast senaste året helt seriöst. Så man inte försöker "lura" andra att man säg tränat 3år varav 6månader seriöst, så har man fortfarande tränat 3år. Och dom 2åren och 6månaderna har påverkat resultat.

0 koll hur det är för trådägaren dock.

Ser ut som saker går framåt, vaderna som inte ser så bra ut bara.

tigerofsweden
2006-02-02, 13:50
Du missar poängen, man kan väl säga isåfall att man tränat x antal år, fast senaste året helt seriöst. Så man inte försöker "lura" andra att man säg tränat 3år varav 6månader seriöst, så har man fortfarande tränat 3år. Och dom 2åren och 6månaderna har påverkat resultat.

0 koll hur det är för trådägaren dock.

Ser ut som saker går framåt, vaderna som inte ser så bra ut bara.

Jo jag förstår vart du vill komma :) Håller med dig där att det bästa hade varit om personen redogjort för all den träning han/hon bedrivit för att sen berätta om ev. skador, träningsuppehåll eller annat som kan ha påverkat träningen :)
Då förstår vi varandra kotten :D

hultman
2006-02-02, 14:44
om jag kör 6 rep:
Bänk:110kgs
marklyft:120kgs
Knäböj: (relativt ny övning för mig) ca 100kgs

så ganska klen i de 3 heliga :cryout:

stående biceps curl: 35 kgs handlar, alt 60 kgs rak stång
liggande tricepspress (frenchpress?): 45 kgs
Hantelpress: 40 kgs hantlar


Aldrig maxat inte dom senaste åren iaf *uppdate*

Snacka om att du måste cheata stående bicepscurl med hantlar :D
Ser bra ut för övrigt. Dra en deff på det där och du har strandformen med stort S.

hultman
2006-02-02, 14:46
För övrigt, angående seriöst-snacket;
Givetvis är det enbart relevant hur länge man tränat på någorlunda villkor, inte lallat runt och idiottränar. Man måste visserligen lalla runt ett tag för att lära sig hur man tränar, men låt folk skriva hur fan de vill. Det finns andra saker att störa sig på.

Big Lou
2006-02-02, 15:52
Snacka om att du måste cheata stående bicepscurl med hantlar :D
Ser bra ut för övrigt. Dra en deff på det där och du har strandformen med stort S.


Kan bara instämma att det var grymma bicepscurlar... :thumbup:
Men MÅSTE cheata? Han kanske är grymt stark i biceps?

GymTT
2006-02-02, 16:35
Ser jämt ut, fortsätta kötta.

BB_81
2006-02-02, 18:56
Hej tack för responsen.
Ang seriös träning eller inte:
Med seriös träning menar jag 4 dagar i veckan enl schema.
Men det är klart om man ska räkna med gymnasietiden då man gick till gymmet och körde lite 1-2 ggr i veckan med månaders upphåll så har ju tränat längre *screwy*

Ang bicepcurlen så är den i min ögon strikt i alla fall. Det är klart att man cheatar om man ger sig på en 8:a ;)

Sant att jag inte är lika stark i marklyft (dålig teknik kanske) samt i knäböj,men det kommer.
Bänkpress är jag nöjd med.
:thumbup:

hahavaffan
2006-02-07, 13:26
stående biceps curl: 35 kgs handlarJesus... det där lät nästan för mycket om man jämför med bilderna. Det måste gömma sig en satans styrka i dina biccar. *flex*