handdator

Visa fullständig version : 6 Månader med BIG_P


BIG_P
2006-02-01, 03:36
Det är 6 månader nu sen jag tog mig i kragen och började träna seriöst och sköta kosten bättre, har lagt på mig ca 11kg sedan dess.. Ännu är man jäkligt grön inom området (även posering) ;) Men man lär sig mer och mer så tillslut blir man kanske en bado biouilder :hbang:
Nu är det bara att hård körning som gäller! Återkommer med nya bilder om 10kg till.. :eating: ;)
Kanske då även bilder på benen... :em:



MVH

Perscitus
2006-02-01, 08:17
Det syns verkligen att det har hänt så mycket som det kan hända på 6 månader. Särskilt i sidechesten har du gått från väldigt mager till helt normal, fortsätt i det här tempot så händer det grejer!

Nu behöver du inte bry dig i proportioner och sånt, men det kanske skulle in mer ryggviddsträning för den eftertraktade V-formen? Även ser armarna ut att släpa i förhållande till axlarna, men det där rättar säkert till sig när du får lite mer massa på kroppen.

Keep on pumping and humping!

Officer
2006-02-01, 08:36
mer ryggviddsträning för den eftertraktade V-formen?



Mer ryggträning menar du, finns inget som heter ryggviddsträning, särskilt inte för en i hans klass.

mela
2006-02-01, 09:50
Revbenen syns inte lika mkt.. bra..
Bara att fortsätta, ät, träna ochs ov

hultman
2006-02-01, 11:18
Kanske dags att köra annat än bänkpress? :D
Kör på!

Perscitus
2006-02-01, 12:29
Mer ryggträning menar du, finns inget som heter ryggviddsträning, särskilt inte för en i hans klass.
Så att träna trapezius skulle ge lika mycket för V-formen som att träna latissimuss?

Sen kan jag hålla med om att det är mer massa över hela ryggen som gäller förstås.

_Larre_
2006-02-01, 12:59
När jag såg BIG.P Så tänkte jag på BIG.P... men såg mini.P

Han måste gått ner en 40kg eller något.

Men visst syns dina ökningar. Jobba på!

Fatalist
2006-02-05, 03:28
Så att träna trapezius skulle ge lika mycket för V-formen som att träna latissimuss?

Sen kan jag hålla med om att det är mer massa över hela ryggen som gäller förstås.

Nej, vad han menar är att det enda han behöver tänka på i ett par år framöver är att träna hela ryggen, allsidigt.

qubie
2006-02-05, 03:40
Inte för att vara negativ men jag tycker inte det har hänt så mycket under detta halvår..

Sniggel
2006-02-05, 04:05
Det är väl svårt att öka i muskelmassa om man är så pass smal, kroppen vill väl ha lite överlevnadsspäck innan den känner sig säker på att öka i muskelmassa.
Man ser ju iaf att hullet har ökat och du ser mindre tanig ut nu.
Och visst har nog musklerna vuxit också, kan ju inte vara enbart 11 kg fett han har lagt på sig ;)
Först görs ju stora neurologiska anpassningar men mindre muskelökningar. Så länge du får resultat på gymmet i form av högre vikter så måste kroppen anpassa sig, när alla neurologiska anpassningar är gjorda och du fått lite högre BF så finns det bara ett sista sätt för kroppen att anpassa sig efter en succesiv belastningsökning, hypertrofi *flex*
Fortsätt du träna regelbundet så kommer nog de ordentliga resultaten :)

hultman
2006-02-05, 19:27
Du menar alltså att man måste vara fet för att bygga muskler?



*bs*

sundvall
2006-02-05, 21:37
Du menar alltså att man måste vara fet för att bygga muskler?



*bs*

Sa han det?

Metal_boy_
2006-02-06, 01:32
Det kommer att komma, men du måsste äta mycket och ofta. Glöm inte att det inte bara är att springa till gymet och sen är det över till nästa gång, nej nej. Du måsste sköta allting på sidan om också, för det är när du INTE är på gymet som du har dina anabola faser.

Det syns inte mycket skillnad på bilderna förutom ljuset och avståndet, vad än folket skriver för att vara snälla. Jag är ärlig mot dig och det är för att sparka dig i din beniga röv så att du börjar käka ordentligt och köra hårt kompis! JAg hoppas du tar min kritik i all välmening :thumbup:

Begrips!

hultman
2006-02-06, 10:35
Sa han det?

Det är väl svårt att öka i muskelmassa om man är så pass smal, kroppen vill väl ha lite överlevnadsspäck innan den känner sig säker på att öka i muskelmassa.
Man ser ju iaf att hullet har ökat och du ser mindre tanig ut nu.
Och visst har nog musklerna vuxit också, kan ju inte vara enbart 11 kg fett han har lagt på sig
Först görs ju stora neurologiska anpassningar men mindre muskelökningar. Så länge du får resultat på gymmet i form av högre vikter så måste kroppen anpassa sig, när alla neurologiska anpassningar är gjorda och du fått lite högre BF så finns det bara ett sista sätt för kroppen att anpassa sig efter en succesiv belastningsökning, hypertrofi


* Svårt att öka i muskelmassa om man har lite fett
* Kroppen anpassar sig till svält om man äter lite, vilket gör att musklerna inte tillåts växa (?!)
* När han fått högre BF så kanske han kan börja bygga

Så skrev han?

_Larre_
2006-02-06, 11:25
Titta på bilderna, läs det han skrev en gång till. Förstår du nu? Du snackade om att vara smart, märks inte. Läs mellan raderna så förstår du kanske...

sundvall
2006-02-06, 12:45
Det är väl svårt att öka i muskelmassa om man är så pass smal, kroppen vill väl ha lite överlevnadsspäck innan den känner sig säker på att öka i muskelmassa.
Man ser ju iaf att hullet har ökat och du ser mindre tanig ut nu.
Och visst har nog musklerna vuxit också, kan ju inte vara enbart 11 kg fett han har lagt på sig
Först görs ju stora neurologiska anpassningar men mindre muskelökningar. Så länge du får resultat på gymmet i form av högre vikter så måste kroppen anpassa sig, när alla neurologiska anpassningar är gjorda och du fått lite högre BF så finns det bara ett sista sätt för kroppen att anpassa sig efter en succesiv belastningsökning, hypertrofi


* Svårt att öka i muskelmassa om man har lite fett
* Kroppen anpassar sig till svält om man äter lite, vilket gör att musklerna inte tillåts växa (?!)
* När han fått högre BF så kanske han kan börja bygga

Så skrev han?

Ja, inte fan skrev han att man måste vara FET för att bygga?

Dissector
2006-02-06, 20:06
* Svårt att öka i muskelmassa om man har lite fett
* Kroppen anpassar sig till svält om man äter lite, vilket gör att musklerna inte tillåts växa (?!)
* När han fått högre BF så kanske han kan börja bygga

Så skrev han?

Aha, så om man höjer sitt BF från att vara mager så är man fet *rolleyes*

OnTopic: Syns att du har ökat lite, men tror att du skulle ökat ännu mer om du klämt i dig lite extra mat. Hur ser styrkeökningarna ut? (Sorry om jag råkat missa nåt uppenbart eller så)

hultman
2006-02-06, 20:40
Han har inget enastående lågt bf - han saknar muskler. Så enkelt är det.

Mitch
2006-02-08, 16:13
Hang in there.....man kan träna för de är roligt oxå, man behöver inte stirra sig blind på att öka så mkt i massa, för det kan ta lång tid att komma dit man vill.

P.s Tränar ibland med perra o han har ökat mkt i sin kapacitet....

:eating: o :bpump: o :sleep:

_rG_
2006-07-25, 01:41
Ytterligare ett halv år har gått och BIG-P Tränar hårt, tycker han börjar se rätt bitig ut:cool:

Deceiver85
2006-07-26, 00:13
Ytterligare ett halv år har gått och BIG-P Tränar hårt, tycker han börjar se rätt bitig ut:cool:
Se där, det tog sig, mycket bättre definition på axlar och bröst, dock ser armarna fortfarande ut att släpa lite. Fler bilder?

Dissector
2006-07-26, 02:16
Ytterligare ett halv år har gått och BIG-P Tränar hårt, tycker han börjar se rätt bitig ut:cool:


Hooyah!
Där ser man! Svårt att se utifrån en enda bild, men jämfört med de förra bilderna ser det maffigare ut iallafall :)