handdator

Visa fullständig version : "Lose It"


nimme
2006-01-31, 15:21
första inlägget här på detta forum, har sökt men hittar inget direkt svar , nu till frågan

jag tänkte andvända denna produkt som hjälp till att få en bra deffad kropp till thaiboxningen, jag ligger just nu på 75kg och är 175cm lång, vilket är lite övervikt, så jag får möta folk som är en bra bit längre än mig. så jag vill bli av med en del fett helt änkelt.

är det nån som har testat den, isåfall hur bra fungerar den tänkte även passa på att fråga om man värkligen ska ta 6kaplsar/dagligen, låter lite väl mycket. när jag köpte kreatin från twinlab så stog de att man skulle få i sig 16 kapslar per dag, jag fick ont i magen av att få i mig så mycket.

om ni har information om denna produkt eller andra tipps på liknande kosttillskott som NI vet fungerar, skriv gärna ner namn/länk/fakta...

Kaboffastar
2006-01-31, 15:30
första inlägget här på detta forum, har sökt men hittar inget direkt svar , nu till frågan

jag tänkte andvända denna produkt som hjälp till att få en bra deffad kropp till thaiboxningen, jag ligger just nu på 75kg och är 175cm lång, vilket är lite övervikt, så jag får möta folk som är en bra bit längre än mig. så jag vill bli av med en del fett helt änkelt.

är det nån som har testat den, isåfall hur bra fungerar den tänkte även passa på att fråga om man värkligen ska ta 6kaplsar/dagligen, låter lite väl mycket. när jag köpte kreatin från twinlab så stog de att man skulle få i sig 16 kapslar per dag, jag fick ont i magen av att få i mig så mycket.

om ni har information om denna produkt eller andra tipps på liknande kosttillskott som NI vet fungerar, skriv gärna ner namn/länk/fakta...

Edit: Kunde inte få med länken på konstigt nog men den finns på gymgrossistens sida och den heter " Lose it! "

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57085

Det jag märker av är att det minskar hungerkänslorna avsevärt.

mangemani
2006-01-31, 17:57
japp,testat och det är bara skit(såsom alla andra "fettförbränande" tillskott).
kanske att man märkte av att det sänkte hungern en aning,men allt annat som dom utlovar i annonsen,pfft,skitsnack.

Nina L
2006-01-31, 18:08
Edit: Kunde inte få med länken på konstigt nog... :D Ledtråd (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018)

fonzie
2006-01-31, 19:29
Märkte dämpad hunger. Inget mer. Orka ta en massa piller och pulver.

blekfet2
2006-01-31, 19:30
jag fick med en burk gratis, skitprodukt om du fråga mig.

nimme
2006-02-01, 08:07
så jag får köra på den klassiska deffen då... trode jag hade hittat mitt mirakeltillskott, men men där ser man

blekfet2
2006-02-01, 19:22
det finns bara ett "mirakelpiller", men det ska icke nämnas eller användas :MrT:

mistermr
2006-02-01, 19:25
jag ligger just nu på 75kg och är 175cm lång, vilket är lite övervikt, så


Ovanstående är väl inte övervikt?

MVH

nimme
2006-02-01, 21:34
Ovanstående är väl inte övervikt?

MVH

inte övervikt men som många andra är jag inne i "beachsesongen" *flex*
haha inte bara de så vill jag tävla i -69kg i och med att de flesta i -75kg brukar vara en bra bit längre än mig :)

skyler
2006-02-21, 19:47
Har käkat skiten i en månad och det händer ingenting. De har en viss placebo-effekt vilket innebär att jag inbillar mig att jag är mindre hungrig...För att sedan när jag äter vräka i mig mer än vad jag tänkt.
Själv drack jag en halvliter grönt te om dagen när jag tränade thaiboxning. Det har en viss effekt. Även grapefrukt är riktigt bra.