handdator

Visa fullständig version : Creatine Citrus


Addeball
2006-01-31, 01:33
Enligt Shoppen här på Kolozzeum så finns det mindre seriösa företag som hävdar att dom säljer Creatin citrat, fast det inte är äkta osv.

Vågar man lite på Peak´s Creatine Citrus som finns på gym*rossisten? :confused:

petro
2006-01-31, 04:11
Jag beställde Creatine Citrus idag från GG....enligt dom har det uppstått en tvist om namnet Citrate så dom var tvungna att byta namn. Samma innehåll dock. Jag tror på dom! de brukar ha bra produkter!

Frazze
2006-01-31, 05:10
de brukar ha bra produkter!
*host* testomin *host*

Pepz
2006-01-31, 09:32
*host* testomin *host*
*host* syntrabol o dyl *host*

robba_86
2006-01-31, 11:24
Enligt Shoppen här på Kolozzeum så finns det mindre seriösa företag som hävdar att dom säljer Creatin citrat, fast det inte är äkta osv.

Vågar man lite på Peak´s Creatine Citrus som finns på gym*rossisten? :confused:

För mig så gav det rätt bra effekt så länge det vara, blev sjuk efter första träningen då jag kännde effekt av det. Vad jag märkte så samlade jag inte på mig nå nämnvärt med vatten heller, om det är bra eller inte vet jag inte =/

melancoolio
2006-01-31, 14:38
Creatine Citrus fungerar väldigt bra på mig och en polare så jag tror inte att det är en skitprodukt! (Jay-Z visade sig ha kärringmage och tålde det inte, så det är lite olika med andra ord)

OggeP
2006-01-31, 14:43
*host* testomin *host*

Nu kanske det var Peak Nutrition han menade och inte GG:

Isterband
2006-06-30, 12:33
Har nu fått hem 2*300g Creatine citrus från gg... Ska bli roligt att se om det fungerar.
Det var ju gott också *popcorn*

Är det någon annan som provat creatine citrus?

Lasse Kongo
2006-06-30, 12:34
Jag har provat en burk för länge sen, det fungerade mkt bra!

carlsm
2006-06-30, 22:07
Jag har provat Creatine Citrus från Peak Nutrition och mitt omdöme är:

Förhållandevis dyrt.
Tar slut väldigt snabbt.
Smakar som jag tror maskindiskmedel kan göra. Surt som satan.
Nästinitll olösligt i kallvatten, varmvatten krävs.
Fungerar det?
Tja inte vet jag, jag blev iafl inte hulken av det.

mulliy
2006-06-30, 22:43
fungerade inte alls för mig, men vanligt kreatin fungerar utmärkt :)

Isterband
2006-06-30, 23:18
Får se om det fungerar.. Kör det inte det så blir det kp3... *flex*

paddanboy
2006-06-30, 23:31
Troligen det bästa jag testat, bra mycket bättre än monohydrat.

TSullivanM
2008-10-22, 13:53
Någon mer som testat detta och kan ge synpunkter så här 2 år senare? Har det kommit nya produkter som kanske är bättre? Eller ny forskning som faktiskt visar att detta är väldigt bra (creatine citrus).

Pepz
2008-10-22, 14:12
Någon mer som testat detta och kan ge synpunkter så här 2 år senare? Har det kommit nya produkter som kanske är bättre? Eller ny forskning som faktiskt visar att detta är väldigt bra (creatine citrus).

snygg bump

i mina ögon så är allt kreatin i princip samma sak då det bör spjälkas i mag-tarmkanalen för upptag.
Alltså spelar det mindre roll om kreatinmolekylen är bunden till magnesium, citronsyra, äppelsyra eller pyruvate.
Sen så kanske det ämnen det är bundet till ger någon ytterligare effekt

Magproblem kan kanske göra att man föredrar en annan form av kreatin än det billigaste.