handdator

Visa fullständig version : Kanal 5 nu - Kvinnor som stjäl barn


mela
2006-01-30, 20:13
Någon som kollar?
Det är ju helt SJUKT! *grr27*

Yankeee
2006-01-30, 20:29
Är det inte ok om man egentligen har barn redan?

mela
2006-01-30, 20:31
Är det inte ok om man egentligen har barn redan?

Är det okay att mörda en gravid kvinna och "skära ut" bebisen och låtsas att det är ens egen? *screwy*

Yankeee
2006-01-30, 20:32
Är det okay att mörda en gravid kvinna och "skära ut" bebisen och låtsas att det är ens egen? *screwy*

Det tycker jag, om man redan har en.

Jense
2006-01-30, 20:34
Det tycker jag, om man redan har en.


ja men om man egentligen har två? måpste man leta upp tvillingar då? eller snor man både morsan och barnet? hur fan gör man för jag har egentligen två och vill gärna veta

Yankeee
2006-01-30, 20:35
ja men om man egentligen har två? måpste man leta upp tvillingar då? eller snor man både morsan och barnet? hur fan gör man för jag har egentligen två och vill gärna veta

Man måste ju inte ta så många som man egentligen har, räcker det med en till fast man egentligen har två så gör det inget.

Jense
2006-01-30, 20:39
Man måste ju inte ta så många som man egentligen har, räcker det med en till fast man egentligen har två så gör det inget.


okej, thnx.. tack, ska gå och knacka på grannen nu.. 8 månaden *popcorn*

Dumleman
2006-01-30, 20:39
Det tycker jag, om man redan har en.
Nej serru du måste hitta på åsikter mindre tydligt tycker jag för att skapa en het och lyckad diskussion.

Yankeee
2006-01-30, 20:41
Nej serru du måste hitta på åsikter mindre tydligt tycker jag för att skapa en het och lyckad diskussion.

Det var iof inte det som var meningen.

ArooN
2006-01-30, 20:47
fan vilken humor *screwy*

Jense
2006-01-30, 20:49
fan vilken humor *screwy*


vissa saker är för absurda för att ta på allvar direkt.

Perscitus
2006-01-30, 21:20
Sen att Kanal 5 ska ta upp nåt sånt här som inte har någon som helst relevans för oss här, annat än att vi mår dåligt av det... Det är ju inte precis så att det är något som påverkar hela världsordningen eller något i vår direkta närhet. Fast vitsen med hela Kanal 5 är ju bekant för de flesta hoppas jag. *screwy*

skaparn
2006-01-30, 21:24
Sen att Kanal 5 ska ta upp nåt sånt här som inte har någon som helst relevans för oss här, annat än att vi mår dåligt av det... Det är ju inte precis så att det är något som påverkar hela världsordningen eller något i vår direkta närhet. Fast vitsen med hela Kanal 5 är ju bekant för de flesta hoppas jag. *screwy*

MYCKET bra poäng!
Visst kan det finnas sjuka gärningar som någon kan slänga ihop en dokumentär med en melodramatisk berättarröst. Men att orka uppröra sig över företeelsen?
Det som verkligen är värt att uppröra sig över är inte det som är förbjudet i lag eller sett som en avart av mänskligt beteende, utan det som förtrycker och är satt i system stött av lagen.

nossie
2006-01-30, 21:27
Sen att Kanal 5 ska ta upp nåt sånt här som inte har någon som helst relevans för oss här, annat än att vi mår dåligt av det... Det är ju inte precis så att det är något som påverkar hela världsordningen eller något i vår direkta närhet. Fast vitsen med hela Kanal 5 är ju bekant för de flesta hoppas jag. *screwy*

ser iaf hellre detdär än Bigbrother, dansprogrammet på trean eller liknande som påverkar "världsordningen" *screwy* .... eller vad?


//NOSSie

Perscitus
2006-01-30, 21:29
MYCKET bra poäng!
Visst kan det finnas sjuka gärningar som någon kan slänga ihop en dokumentär med en melodramatisk berättarröst. Men att orka uppröra sig över företeelsen?
Det som verkligen är värt att uppröra sig över är inte det som är förbjudet i lag eller sett som en avart av mänskligt beteende, utan det som förtrycker och är satt i system stött av lagen.
Håller verkligen med dig! Skulle kunna diskutera vidare i oändlighet på det här temat men vill inte kapa tråden.

Perscitus
2006-01-30, 21:35
ser iaf hellre detdär än Bigbrother, dansprogrammet på trean eller liknande som påverkar "världsordningen" *screwy* .... eller vad?


//NOSSie
Man måste skilja på barnstöldsprogrammet och Big Brother m.fl., samtliga är nöjes program - men det förstnämnda är äckligt utnyttjande av tragiska livsöden för att tillfredsställa en publik. De andra två skyr jag som pesten också av mer personlig tycke och smak, men det finns de som tittar på dem och det skadar inte andra riktigt lika mycket som dessa gamprogram. I Big Brother har deltagarna "valt själva" att vara med och de får sina anseenden förstörda och bidrar till en ung generations sakteliga undergång, fast i barnstöldsfallet påverkar det mer direkt. Människor vaggas in i tron att världen är såhär hemsk, jag hör dagligen människor som säger sig vara rädda för ditten och datten, klaga över att allt har blivit så hemskt, när det i själva verket är bara media som rapporterar mer av det negativa.

Var går den fina gränsen för trådkapning? :confused: Kan inte Allan komma med ett bestämt uttalande så man vet vad som gäller?