handdator

Visa fullständig version : AB revolutionizer


Addeball
2006-01-30, 00:34
Nån som testat?

Farsgubben fick för sig att beställa en *screwy* så jag tänkte låna den nån gång. Nån som vet om det är en bra övning/maskin?

http://www.tvins.com/m4n?oid=34&_locale=1

polaren
2006-01-30, 02:08
Är billigare och troligen mer effektivt att göra benlyft från golvet, en bänk eller hängande i ett chinsräcke.

Detta är nog den bästa maskin jag någonsin använt, den verkligen bränner fettet runt magen! Är SUPER nöjd med produkten! (insänt av Jonna 2005-08-22)
- Ohhh punktförbränning? Då kanske man skulle köpa en då! *rolleyes*

:D

aliquis
2006-01-30, 02:18
Eller spara 800kr o köra situps.

Samboy
2006-01-30, 02:26
Luktar Disco! som aliquis säger. spara 800kr och få mer effekt av situps!

Mago
2006-01-30, 02:31
Den ser faktiskt ganska skön ut. :)
Skulle ju hellre köpa den än Slarti-Belt iaf.

Dumleman
2006-01-30, 09:06
Är billigare och troligen mer effektivt att göra benlyft från golvet, en bänk eller hängande i ett chinsräcke.

Detta är nog den bästa maskin jag någonsin använt, den verkligen bränner fettet runt magen! Är SUPER nöjd med produkten! (insänt av Jonna 2005-08-22)
- Ohhh punktförbränning? Då kanske man skulle köpa en då! *rolleyes*

:D
Varför känns det som att det är företaget själva som har skrivit kommentarerna? :D

EDIT: Precis som jag förstod, kommentarerna åker först till en "moderator bucket" för censurering :).

Addeball
2006-01-30, 09:32
Varför känns det som att det är företaget själva som har skrivit kommentarerna? :D

EDIT: Precis som jag förstod, kommentarerna åker först till en "moderator bucket" för censurering :).

HAHA... det känns verkligen så *kissass*
Överallt på deras sida är det sån här fantasilös kritik som dessutom aldrig är det minsta negativ. Ska vi inte gå ihop alla och såga deras produkter :whipped:

Det där med att bränna fettet från magen är ju också humor. Tur att det finns lättblåsta människor som min far *innocent*

blasr
2006-01-30, 09:50
HAHA... det känns verkligen så *kissass*
Överallt på deras sida är det sån här fantasilös kritik som dessutom aldrig är det minsta negativ. Ska vi inte gå ihop alla och såga deras produkter :whipped:

Det där med att bränna fettet från magen är ju också humor. Tur att det finns lättblåsta människor som min far *innocent*

Jag försökte såga produkten, men det kom upp en ruta där det stod att mitt inlägg sparats, sen hände inget mer. Det känns som att min kommentar inte kommer komma upp på sidan *cry* .

Addeball
2006-01-30, 14:49
Jag försökte såga produkten, men det kom upp en ruta där det stod att mitt inlägg sparats, sen hände inget mer. Det känns som att min kommentar inte kommer komma upp på sidan *cry* .

Jag testade också, var ju omöjligt... Det var det grisigaste! *grr27*