handdator

Visa fullständig version : Kolla nu på 5an


Pingu
2006-01-28, 20:06
Handlar om folk med sömnbesvär

Pingu
2006-01-28, 20:13
Karln just nu påminner om min farfar. Han kastade saker i sömmnen och vevade med armarna som en galning och ibland träffade han min stakars farmor. Hans problem fick han efter 2a världskriget och det blev bara värre ju äldra han blev. En gång så kastade han sänglampan i väggen. Farmor vaknade då och farfar skrek "hitler jävel" och så kom sängbordet flygandes. Efter det så hade han mummlat lite och förtsatt sova

blekfet2
2006-01-28, 20:15
alltså fyfan....såg du nyss vad han gjorde före reklamen :

baby bay bay baby mm.... vilken läskig fan...

Påminner lite om en kille när jag gjorde lumpen som satt i färdigställning med sin ak5:a i tältet (fält) och morrade.... Han var ganska skoj att titta på när man satt eldvakt *screwy*

Pingu
2006-01-28, 20:17
alltså fyfan....såg du nyss vad han gjorde före reklamen :

baby bay bay baby mm.... vilken läskig fan...

Påminner lite om en kille när jag gjorde lumpen som satt i färdigställning med sin ak5:a i tältet (fält) och morrade.... Han var ganska skoj att titta på när man satt eldvakt *screwy*

Jo förstår att han bor med syrran och farsan. Tänk dig att vakna upp och ha han stirrandes på dig samtidigt som han skriker "baby"

blekfet2
2006-01-28, 21:07
Jo förstår att han bor med syrran och farsan. Tänk dig att vakna upp och ha han stirrandes på dig samtidigt som han skriker "baby"



haha...ah jag hade fan skitit ner lakanen :D