handdator

Visa fullständig version : Lång Tunga


Tolvtin
2006-01-27, 19:44
Kan man göra någon modifiering så man kan sträcka ut tungan längre ?
typ klippa av grejen under tungan eller nått???

satt och tänkte lite på bara hur långt ja kunde få ut tungan, så kom jag tänka på om man kunde fixa så man fick ut den längre...nån som vet?

Ryska_raketen
2006-01-27, 19:45
tjejen är kåt?

Officer
2006-01-27, 19:46
hihi

*Flash*
2006-01-27, 19:49
Kan man göra någon modifiering så man kan sträcka ut tungan längre ?
typ klippa av grejen under tungan eller nått???

satt och tänkte lite på bara hur långt ja kunde få ut tungan, så kom jag tänka på om man kunde fixa så man fick ut den längre...nån som vet?
Jorå strängen under tungan kan man klippa av, tänkt göra det själv men det har tyvärr aldrig blivit av. :(

hampaN
2006-01-27, 19:51
Jorå strängen under tungan kan man klippa av, tänkt göra det själv men det har tyvärr aldrig blivit av. :(

För att kunna stimulera ditt underliv med den eller? *yourock*

Tolvtin
2006-01-27, 19:51
tjejen är kåt?
haha den räcker som den är ;)

men de skulle va rätt fränt o få ut den längre,
men funkar de verkligen att klippa av den där strängen? jag vet en som det inte funkade för iaf.

Tolvtin
2006-01-27, 19:53
hihi
Är det din tunga `? och isf har du klippt av?

Officer
2006-01-27, 19:54
Är det din tunga `? och isf har du klippt av?


Ja det är min tunga. Den är faktiskt lite längre än vad som syns på den sketna webcambilden t om.

Nej jag har inte klippt av.

*Flash*
2006-01-27, 19:55
För att kunna stimulera ditt underliv med den eller? *yourock*
Nej jag föredrar att stimulera andras underliv faktiskt ;)

Tolvtin
2006-01-27, 20:07
Ja det är min tunga. Den är faktiskt lite längre än vad som syns på den sketna webcambilden t om.

Nej jag har inte klippt av.

Fean ja vill också ha lång tunga...vet inte varför men de är rätt ballt, så kan de bli populärt bland flickorna också då men de är en annan sak.

Men ingen som klippt av den där skiten och vet att de funkar?
förresten är de inte större risk att svälja tungan om man typ svimmar ? inte för att ja svimmar varrannan dag då.

Farzan
2006-01-27, 20:11
Fean ja vill också ha lång tunga...vet inte varför men de är rätt ballt, så kan de bli populärt bland flickorna också då men de är en annan sak.

Men ingen som klippt av den där skiten och vet att de funkar?
förresten är de inte större risk att svälja tungan om man typ svimmar ? inte för att ja svimmar varrannan dag då.

Nja, chansen att du svimmar ensam, sväljer tungan bara på grund av att du klippte av, och kvävs innan du vaknar är lika minimal som att bli påsatt av 16 apor i klänning. Inte fler eller färre... Just 16.

Så låt inte det stoppa dig från att klippa av rackaren om du verkligen vill göra det. :) Fast den finns väl där för en anledning? Är det helt ok att klippa den?

Tolvtin
2006-01-27, 20:17
Nja, chansen att du svimmar ensam, sväljer tungan bara på grund av att du klippte av, och kvävs innan du vaknar är lika minimal som att bli påsatt av 16 apor i klänning. Inte fler eller färre... Just 16.

Så låt inte det stoppa dig från att klippa av rackaren om du verkligen vill göra det. :) Fast den finns väl där för en anledning? Är det helt ok att klippa den?
De va det ja funderade lite på "den finns väl där för en anledning?" fast jag har aldrig svimmat förr så :D men de känns ju onödigt om de inte funkar