handdator

Visa fullständig version : Kreatin och deff


Radiohead
2006-01-27, 17:26
Ska jag köra kreatin under deffen? Vikten blir ju helt "fuckad" så det går ju inte att se om deffen gör resultat!

Cerberus
2006-01-27, 17:31
Personligen så rekommenderar jag det inte eftersom man kan se plufsigare ut, det ska visst ge ngn slags muskelbesparande effekt pga styrkeökning(den påstådda, på mig gör det ingen skillnad).

Så länge du kör mkt styrketräning,håller protein och kolhydratsintag högt och sköter kardio så ska det gå bra(det har gått bra för mig iaf).

Jorgen
2006-01-27, 20:41
Pfff, är inga som helst problem att köra kreatin under deff. Tvärtom så är det att rekomendera.

Helena B
2006-01-27, 20:45
Ska jag köra kreatin under deffen? Vikten blir ju helt "fuckad" så det går ju inte att se om deffen gör resultat!

Om du använder kreatinprodukter som inte binder vätska slipper du pluffsigheten.

Jorgen
2006-01-27, 20:49
Om du använder kreatinprodukter som inte binder vätska slipper du pluffsigheten.
Mna binder mindre vätska under deff dessutom. :thumbup:

Pepz
2006-01-27, 21:04
vad spelar det för roll om det binder vätska UNDER deffen? Det är ju när deffen är slut som man ska se tight ut?

Jorgen
2006-01-27, 21:05
vad spelar det för roll om det binder vätska UNDER deffen? Det är ju när deffen är slut som man ska se tight ut?
Exakt.

Helena B
2006-01-27, 21:30
vad spelar det för roll om det binder vätska UNDER deffen? Det är ju när deffen är slut som man ska se tight ut?

Han kanske vill kunna se resultat under tiden deffen pågår för att hålla motivationen uppe. Det är inte lika lätt för alla att deffa.

Spannmål
2006-01-27, 21:44
Ser man plufsig ut av kreatin :confused:

På mig ger det snarast tryck åt musklerna.

Vill man se resultat av deffen så föreslår jag att man tittar i spegeln (och gärna tar bilder) och tar mått istället för att titta på vågen.