handdator

Visa fullständig version : BigBrother start på söndag!


GymTT
2006-01-27, 08:39
Haha, ja, visst är det underbart! ;)

Piranha
2006-01-27, 08:40
Sicken dynga....

Nina L
2006-01-27, 08:41
Åh, hurra!!!

Officer
2006-01-27, 08:44
Sicken dynga....


Du är vidrig!








:furious:

Big Lou
2006-01-27, 08:46
Jag har redan värmt upp.....såg tysk big brother när jag var nere där med jobbet innan jul.
Det sjuka var att jag dessutom satt kvar framför tv:n och glodde på det....
Hoppas jag kan hålla mig ifrån den svenska varianten. :)

GymTT
2006-01-27, 08:46
Du är vidrig!








:furious:



ap, jag vet att du ska kolla:)

Piranha
2006-01-27, 08:47
Du är vidrig!








:furious:


Allvarligt, skicka in 8 korkade stureplans wannabe´s i ett hus å fylla det med sprit.

Det är ju bara tragiskt.


Tacka vet jag mythbusters på discovery :)

GymTT
2006-01-27, 08:47
Jag har redan värmt upp.....såg tysk big brother när jag var nere där med jobbet innan jul.
Det sjuka var att jag dessutom satt kvar framför tv:n och glodde på det....
Hoppas jag kan hålla mig ifrån den svenska varianten. :)


haha!
du ser, man kan inte bärga sig ;)

Officer
2006-01-27, 08:48
Allvarligt, skicka in 8 korkade stureplans wannabe´s i ett hus å fylla det med sprit.

Det är ju bara tragiskt.


Tacka vet jag mythbusters på discovery :)



Mythbusters är rätt fett faktiskt. Jamie är rätt bitig dessutom för att va professor

Kwon
2006-01-27, 08:49
Synd att inte Angel fick vara med!

MasterChief
2006-01-27, 08:51
Tacka vet jag mythbusters på discovery :)


De är bäst! :thumbup:

GymTT
2006-01-27, 08:51
Allvarligt, skicka in 8 korkade stureplans wannabe´s i ett hus å fylla det med sprit.

Det är ju bara tragiskt.


Tacka vet jag mythbusters på discovery :)


Allvarligt, du har rätt, men det är ändå kul att se vad de är för typer:)

Nitrometan
2006-01-27, 08:56
Allvarligt, skicka in 8 korkade stureplans wannabe´s i ett hus å fylla det med sprit.

Det är ju bara tragiskt.


Tacka vet jag mythbusters på discovery :)
Brats med sprit. Rätt åt dem.

Mythbusters är ett roligt program. De verkar ha kul medan de gör sina grejer. Åsse får de spränga skiten!

MasterChief
2006-01-27, 08:57
Jag hatar skiten och vill inte ägna en sekund åt det. Att bara skriva att jag hatar skiten i den här tråden är också ett slöseri.

Men visst, jag ser inte ner på de som ser på det. Även om det är lockande...

Piranha
2006-01-27, 09:00
Brats med sprit. Rätt åt dem.

Mythbusters är ett roligt program. De verkar ha kul medan de gör sina grejer. Åsse får de spränga skiten!


Såg ett härom veckan där de skulle spräcka myten om att det gick att skjuta en man som en projektil ur nå avloppsrör fyllt med gas ( Enlingt myten skylle nån packad sydamerikanare jaga en tvättbjörn ner i ett dagvattensrör och tände en tändsticka för att se bättre ) , en 100 meter ca flygtur.

Snacka om kaboff ... när de skjöt dockan 100 meter.


En annan favorit är den med att kränga en beggad bil som haft 2 döda grisar liggadens i sig i 2 månader...

Piranha
2006-01-27, 09:01
Jag hatar skiten och vill inte ägna en sekund åt det. Att bara skriva att jag hatar skiten i den här tråden är också ett slöseri.

Men visst, jag ser inte ner på de som ser på det. Även om det är lockande...


Bra vi tar över tråden nu med andra kvalitetsprogram !!!

GymTT
2006-01-27, 09:04
Bra vi tar över tråden nu med andra kvalitetsprogram !!!


*grr27*

Piranha
2006-01-27, 09:05
*grr27*


Det är för ert eget bästa vi gör det här.

GymTT
2006-01-27, 09:06
Det är för ert eget bästa vi gör det här.


haha, okejdå

raZmus
2006-01-27, 09:10
Mythbusters är rätt fett faktiskt. Jamie är rätt bitig dessutom för att va professor
Han är ju inte professor ;)


(...)wilderness survival expert, boat captain, diver, linguist, animal wrangler, machinist and chef, to name a few. His career has been equally diverse: Jamie earned a degree in Russian languages and literature and ran a sailing/diving charter business in the Caribbean for several years before he moved over to the visual-effects industry...

Piranha
2006-01-27, 09:12
Dem är ju så sköna , oavsett projekt så vill de i slutet på programmet spränga det ..

Lodiz2
2006-01-27, 09:16
det är alltid kul att kolla på när dom gör bort sig :)

Krokodil
2006-01-27, 09:20
Dem är ju så sköna , oavsett projekt så vill de i slutet på programmet spränga det ..En favorit är när de ska testa att "städa" cementbilar med dynamit. På slutet fyller de bilen med typ 2 ton sprängmedel och tuttar på... inte en flisa kvar av den bilen! :D

Edit: Dessutom har de söta medhjälpare, ännu en anledning att kolla. :naughty:

Piranha
2006-01-27, 09:21
En favorit är när de ska testa att "städa" cementbilar med dynamit. På slutet fyller de bilen med typ 2 ton sprängmedel och tuttar på... inte en flisa kvar av den bilen! :D


Den där har jag missat helt.

Får klicka på DC++

Krokodil
2006-01-27, 09:40
Den där har jag missat helt.

Får klicka på DC++
Cementbil kaboom! (http://video.google.com/videoplay?docid=8812815865076974007&q=mythbusters)

En bonusbild på Kari... :naughty:

Kwon
2006-01-27, 09:41
Kari fick jobbet tack vare hennes butt! :thumbup:

Det sa hon själv iaf

Piranha
2006-01-27, 09:44
Cementbil kaboom! (http://video.google.com/videoplay?docid=8812815865076974007&q=mythbusters)

En bonusbild på Kari... :naughty:


Å helvete, dom skojjade inte där !

Krokodil
2006-01-27, 09:44
Kari fick jobbet tack vare hennes butt! :thumbup:

Det sa hon själv iaf
Hennes butt är helt OK! :thumbup:

Herkulez
2006-01-27, 09:46
Kari fick jobbet tack vare hennes butt! :thumbup:

Det sa hon själv iaf
och jag skulle kunna göra ett jobb i hennes butt

mythbusters regerar

Kwon
2006-01-27, 09:52
och jag skulle kunna göra ett jobb i hennes butt

mythbusters regerar

:laugh:

Herk kan man lita på! :)

Herk ställer alltid upp! :thumbup:

MUGEN
2006-01-27, 10:19
*uppdate* brainiacks är typ 100 ggr hårdare än mythbusters, som i sin tur pwn:ar big brovver big tyme! *uppdate*

raZmus
2006-01-27, 10:20
Mythbutters,
hihihihi

adde
2006-01-27, 10:22
Var det i mythbusters eller brainiacs(?) som de testade om det var lika bra träning att kolla på nakna bröst som att cykla? *screwy*

En tvilling fick cykla träningscykel medands den andra fick kolla på två topplesstjejer... sen jämförde de vilopuls med pulsen under övingen :D

/adde

Piranha
2006-01-27, 10:25
Var det i mythbusters eller brainiacs(?) som de testade om det var lika bra träning att kolla på nakna bröst som att cykla? *screwy*

En tvilling fick cykla träningscykel medands den andra fick kolla på två topplesstjejer... sen jämförde de vilopuls med pulsen under övingen :D

/adde


Aaaaaaah brainiacs .. såg det avsnittet.

Tyvärr gav det förbrännde man inte mer kalorier genom att titta på bröst.

delta_mats
2006-01-27, 10:29
Brainiacs är ju riktigt dåliga. Dessutom britter (därmed automatisk tråkiga) om jag inte kommer ihåg helt fel?
Mythbusters är riktigt coola.

adde
2006-01-27, 10:29
Aaaaaaah brainiacs .. såg det avsnittet.

Tyvärr gav det förbrännde man inte mer kalorier genom att titta på bröst.

Snacka om att cyklisttvillingen drog en nitlott...

haha

Piranha
2006-01-27, 10:34
Brainiacs är ju riktigt dåliga. Dessutom britter (därmed automatisk tråkiga) om jag inte kommer ihåg helt fel?
Mythbusters är riktigt coola.


Brainiacs brudarna äger ju.

3 brudar som springer runt i bikini och spränger saker.

Pez
2006-01-27, 10:36
Brainiacs brudarna äger ju.

3 brudar som springer runt i bikini och spränger saker.
Brainiacs är ju sådär typiskt page3-brittiskt, som en blandning mellan Mythbusters och Benny Hill.

grisbil3n
2006-01-27, 11:08
Jag kollade på Big Brother när Godzilla var me, det var skitroligt.

Snake
2006-01-27, 11:17
Bara ett år som det varit roligt, det var det året då Piss-Peter var med. Då var det kaos i 100 dagar.

keffat_liv
2006-01-27, 11:33
ett fall för mythbusters är ju att busta myten om att bigbrother är bra.

Nina L
2006-01-27, 11:54
Undras om någon man känner (till) kommer att vara med. Det händer ju allt oftare att man känner igen någon i dokusåpor, tycker ni inte? Jag kommer inte att följa Big Brother. Det har förlorat sin tjusning. Men jag är ändå nyfiken på vem som skall vara med, och undrar så klart vem som skall vara blondinen som knullar med alla denna gången. :)

Piranha
2006-01-27, 12:06
Brainiacs är ju sådär typiskt page3-brittiskt, som en blandning mellan Mythbusters och Benny Hill.


Jaaaaaaaa suveränt !

Tuttar å explosioner, vad mer kan man begära ?

Pez
2006-01-27, 12:19
Jaaaaaaaa suveränt !

Tuttar å explosioner, vad mer kan man begära ?

Nu fick jag lov att lyssna på "yakety sax" bara för det.. vilka minnen... undrar nästan om inte Benny Hill hjälpte till att kickstarta puberteten för mången i min generation.. sen kan man ju ifrågasätta det intelligenta i att exponera barn för en 50+ lönnig snubbe i sjömansdräkt som spenderar mer än halva programmet jagandes efter bystiga brudar i bikinis*...sheesh.. och så undrar dom vad som hände med 70-talisterna..

*Med ett och annat avbrott för att klappa en annan ännu äldre snubbe på huvudet.. OMGZORZ! wtf!?! What was that about?!

Pez
2006-01-27, 12:23
Undras om någon man känner (till) kommer att vara med. Det händer ju allt oftare att man känner igen någon i dokusåpor, tycker ni inte? Jag kommer inte att följa Big Brother. Det har förlorat sin tjusning. Men jag är ändå nyfiken på vem som skall vara med, och undrar så klart vem som skall vara blondinen som knullar med alla denna gången. :)
Löjtnant Blank hävdar att han är ute och "reser".. men jag och Hobbitar har sett att han skriver med åäö i början men inte slutet.. så.. dra dina egna slutsatser liksom.

Nina L
2006-01-27, 12:24
Löjtnant Blank hävdar att han är ute och "reser".. men jag och Hobbitar har sett att han skriver med åäö i början men inte slutet.. så.. dra dina egna slutsatser liksom.Ah-AAAA!! Klart mysko...

Krampus
2006-01-27, 12:25
Crap. *spy*

adde
2006-01-27, 12:26
Nu fick jag lov att lyssna på "yakety sax" bara för det.. vilka minnen... undrar nästan om inte Benny Hill hjälpte till att kickstarta puberteten för mången i min generation.. sen kan man ju ifrågasätta det intelligenta i att exponera barn för en 50+ lönnig snubbe i sjömansdräkt som spenderar mer än halva programmet jagandes efter bystiga brudar i bikinis*...sheesh.. och så undrar dom vad som hände med 70-talisterna..

*Med ett och annat avbrott för att klappa en annan ännu äldre snubbe på huvudet.. OMGZORZ! wtf!?! What was that about?!

Ungefär som Solstollarna!

/adde

Kebab-Arne
2006-01-27, 12:36
Tycker Discovery bara sänder repriser på Mythbusters numera. Känns som jag sett allt tidigare, tråkigt. Men annars är det helt klart ett bra program.

Piranha
2006-01-27, 12:43
Ungefär som Solstollarna!

/adde


Ja usch, jag minns dem där sommarmorgonprogrammen, fast solstollarna var riktigt jobbiga.

Minns nån också med tyska små barn som löste mysterier , sjutton hette den , serien hadde iaf en signaturmelodu jag minns än idag.

Frippe_L
2006-01-27, 12:55
Tänkte på det där med att "fylla huset med sprit", det är ju inga större mängder de får in om de inte klipper bort 3/4 av det.
Brukar väl va 2 backar öl och några vinflaskor nåt sånt?
det räcker ju inte till nån större fylla på så många pers de är, 10-20st?

Sen håller jag med att det är skräp, gillade 1a och andra då det var "nytt"

Cilia
2006-01-27, 14:01
Jag hatade solstollarna. Ett riktigt dåligt program.

Jag har följt en bra dokusåpa som gick på BBC och hette Castaways.
dom placerade en grupp människor på en öde ö utanför skottland där dom under ett års tid fick leva och bygga upp ett samhälle. Dom fick några hus så det innebar att bo i kollektiv. Det var allt från par till singlar och familjer med barn. Sen fick dom idka jordbruk och annat där på ön.

Det var inga tävlingar, utröstningar och tjafs utan bara det dagliga livet.
Oerhört bra program. Ett riktigt Robinsonprogram.

stenis
2006-01-27, 14:08
Min tur att ändra topic;)

De tre första sessongerna av BB var helt guld.. Bästa sessongen är utan tvekan sessong 2, då alex peter m.fl aegde huset!

Efter sessong 3, linda r. så gick de utför, har inte sett de senaste 2 sessongerna, lika bra de då dom inte hållt någon vidare 'quality', känns som de kommer fortsätta gå utför med den nya programledaren oxo som för några år sedan skulle bli sveriges "Ricki lake", "puss o kram ses på stan" GOT DAMN dom orden svetsades in bara genom att se skiten 1 gång.. Long live Adam Allsing!

Du kan ta funken ur Adam men inte Adam ur funken!

peace.

Tricklev
2006-01-27, 14:34
Big brother suger, totalt.

Alla säsonger, suger.

Nina L
2006-01-27, 14:36
Jag hatade solstollarna. Ett riktigt dåligt program.Solstollarna har format mig som människa. :)

Kwon
2006-01-27, 14:36
Min tur att ändra topic;)

De tre första sessongerna av BB var helt guld.. Bästa sessongen är utan tvekan sessong 2, då alex peter m.fl aegde huset!

Efter sessong 3, linda r. så gick de utför, har inte sett de senaste 2 sessongerna, lika bra de då dom inte hållt någon vidare 'quality', känns som de kommer fortsätta gå utför med den nya programledaren oxo som för några år sedan skulle bli sveriges "Ricki lake", "puss o kram ses på stan" GOT DAMN dom orden svetsades in bara genom att se skiten 1 gång.. Long live Adam Allsing!

Du kan ta funken ur Adam men inte Adam ur funken!

peace.

Säsong? :D

Linda R var väl en riktig Sessa? :)

Kwon
2006-01-27, 14:37
Solstollarna har format mig som människa. :)

Där e SKUMBERG! :)

Ja JAG gillade iaf Solstollarna.

Dom va lite gubbsjuka o hade massa unga tjejer med åsse.

Samantha Fox var med en gång om jag minns rätt.

Tolkia
2006-01-27, 14:42
Solstollarna har format mig som människa.
Toffelhjältarna var bättre (möjligen för att spöken tilltalade mig mer än badbrudar).

Benny Hill ... suck. Hade en (yngre tjej-)kompis som ÄLSKADE det när vi var små, så man har sett det till förbannelse. *spy* Måste dock säga att den enda episod som stannat i minnet är när en brud lägger sig bakom ett staket för att sola, somnar och vaknar randig - så det kan inte ha varit något exceptionellt varierat innehåll direkt ... Så här i efterhand kan man ju undra vad två småtjejer fick ut av ett program til 98% baserat på lä gubbsjuka skämt i bästa :mallan: stil ...? *screwy*

Nina L
2006-01-27, 14:55
Ja JAG gillade iaf Solstollarna.
Dom va lite gubbsjuka o hade massa unga tjejer med åsse.
Samantha Fox var med en gång om jag minns rätt.
Du minns rätt. Samanta var ju en idol. Jag hade planscher med henne på väggen. Lilli och Sussie var också med. Häftigt liksom. Oh mamma cant you tell, och så hade den ena rött läppstift och den andra rosa. Kan det bli bättre?

Toffelhjältarna var bättre (möjligen för att spöken tilltalade mig mer än badbrudar).

Benny Hill ... suck. Hade en (yngre tjej-)kompis som ÄLSKADE det när vi var små, så man har sett det till förbannelse.
Toffelhjältarna var också kanon, men jag måste erkänna att också jag älskade också Benny Hill. Fan, jag såg en massa skit när jag var liten och nu sitter jag här och har stylat om mig till värsta bimbon. Jag måste få lov att skylla på mamma och pappa. Och på samhället. För jävligt, helt enkelt. Och då växte man inte ens upp med MTV... *drabbas av plötslig förståelse för alla fjortisbrudar som trycker upp naveln i webbcamen på snyggast.com*

scythe
2006-01-27, 15:02
Hurra! Nästa kull med framtida B-kändisar som frivilligt gör sig till svenska folkets clowner. :love:

adde
2006-01-27, 15:09
Löjtnant Blank hävdar att han är ute och "reser".. men jag och Hobbitar har sett att han skriver med åäö i början men inte slutet.. så.. dra dina egna slutsatser liksom.

Hur fan loggar han in förresten? Kanske klipp&klisstra?

Mystiken tätnar

Piranha
2006-01-27, 15:14
Hur fan loggar han in förresten? Kanske klipp&klisstra?

Mystiken tätnar


Jag tror han är en bot som random loggar in och skriver ur en liten databas på en 1000 ord ungefär.


Alquis sitter å garvar sig harmynt åt er och drömmer om tjejer som han aldrig kommer få.

Löjtnant Blank
2006-01-27, 15:25
Löjtnant Blank hävdar att han är ute och "reser".. men jag och Hobbitar har sett att han skriver med åäö i början men inte slutet.. så.. dra dina egna slutsatser liksom.
Blank är ingen slampa. Han ligger inte med vem som helst för lite kameratid.

Löjtnant Blank
2006-01-27, 15:26
Hur fan loggar han in förresten? Kanske klipp&klisstra?

Mystiken tätnar
Vart jag får mina svenska bokstäver ifrån är min ensak. Google is my friend. Information wants to be free. Hasta la victoria siempre.

adde
2006-01-27, 15:39
Vart jag får mina svenska bokstäver ifrån är min ensak. Google is my friend. Information wants to be free. Hasta la victoria siempre.

Du stjäl alltså bokstäver från någon annan? fy fan vad lågt.

Helena B
2006-01-27, 15:50
Så börjar Big Brother igen och ta över en massa programtid *grr27* Det spelar ingen roll hur mycket man än undviker detta program så kommer man få reda på allt som händer ändå. Eftersom jag hänger här så mycket så tycker jag att Kolo borde ha en policy att inget diskuterande av Big Brother får ske :D

mela
2006-01-27, 15:57
En ifrån Göteborg ska vara med.. han är alkis och slåss :thumbup:

Jay-Z
2006-01-27, 16:00
En ifrån Göteborg ska vara med.. han är alkis och slåss :thumbup:

Det räckte med de sex första orden för att lista ut de fem sista.

mela
2006-01-27, 16:04
Det räckte med de sex första orden för att lista ut de fem sista.

*grr27* Fördomar!

jwzrd
2006-01-27, 16:05
*grr27* Fördomar!

Fanns det någon annan anledning till att berätta att han var från göteborg, slogs och drack?

Helena B
2006-01-27, 16:06
*grr27* Fördomar!

Mela det heter inte fördomar när det är baserat på fakta :D Många empiriska studier har gjorts.

mela
2006-01-27, 16:06
Fanns det någon annan anledning till att berätta att han var från göteborg, slogs och drack?

Jag vill evara cool som visste någon som va med :D

Jay-Z
2006-01-27, 16:06
*grr27* Fördomar!

Ja, nu vet du hur sådana skapas också. Jag lovar att inte ta betalt för min visdom. :D

mela
2006-01-27, 16:07
Han hade likaväl kunnat vara från sthlm :D
När jag va i sthlm va de flesta jag prata med alkisar *screwy*

Angel
2006-01-27, 16:47
O mig ratade dom...

mini_Arnold
2006-01-27, 16:50
Synd att inte Angel fick vara med!
Ja jag håller med.
Nu finns det ju ingen mening att se på det :( *lissen i ögat pussah sej*

stenis
2006-01-27, 17:03
Säsong? :D

Linda R var väl en riktig Sessa? :)

hahaha mm SÄSONG ;) hehe..

Linda R, jobbig figur som tråkigt nog fick stanna både en och två veckor för länge i den SÄSONGEN. Gtb- Danne ägde de året asso, så jävla skön människa, tog allt som de kom.. :D

andeN.
2006-01-27, 21:00
Mysigt. :D

hobbitar
2006-01-27, 21:10
Jag tror alla serier/dokusåpor blir bra om man tittar på ALLA avsnitt, det blir lite som en drog. Man måste ha mer och mer och mer osv...

Och när det slutligen tar slut!? Japp då får man börja titta på en ny serie...

grisbil3n
2006-01-27, 21:13
Asså Big brother skulle nog kunna bli asroligt om dom slängde in lite roligt folk. Typ Varg Vikernes och några andra...

Jense
2006-01-27, 21:50
Asså Big brother skulle nog kunna bli asroligt om dom slängde in lite roligt folk. Typ Varg Vikernes och några andra...


ja för då skulle det komma fram vilken nolla till poser han är :D



nä men intressant hade varit med en från juggemaffian, en från ryska, en från cosa nostra, en kriminell biker, en ekobrottsling och en våldtäktsman och en brat från stureplan .. det mina vänner, det är tv-underhållning.