handdator

Visa fullständig version : Malmvägen?


Angel
2006-01-26, 11:04
Nån som såg det igår?

Vad tyckte ni?

Jag har faktiskt bott i Sollentuna, i Edsberg. Men jag missade helt att malmvägen fans? Ligger de nära sollentuna C eller?

Farzan
2006-01-26, 11:09
Det verkar rätt så intressant faktiskt. Jag hoppas bara att ungdomarna gör bra ifrån sig, för vare sig man vill eller ej så kommer vissa dumma människor att dömma andra förortsbarn om det gör riktigt illa ifrån sig. Och det vill vi ju inte!

Jag hoppas verkligen att de lyckas.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med platsen, jag har själv ingen aning om vart det ligger.

grisbil3n
2006-01-26, 11:14
Har gått i plugget med ett par av förmågorna som ska bli hantverkare. Ska bli jävligt intressant o se vem som stjäl vinkelslipen först etc..

^AzAzeL^
2006-01-26, 11:23
igår så snodde dom juh en skruv dragarna.

undra vem den skuggade personen varlät juh inte ut att ha så bra bakgrund direkt

grisbil3n
2006-01-26, 11:27
igår så snodde dom juh en skruv dragarna.

undra vem den skuggade personen varlät juh inte ut att ha så bra bakgrund direkt

Haha jo, satt och väntade på att dom skulle gängvåldta den där arkitektkvinnan...

Farzan
2006-01-26, 11:30
Haha jo, satt och väntade på att dom skulle gängvåldta den där arkitektkvinnan...

Tycker du att såna kommentarer är komiska? Det är förolämpande på så många sätt.

grisbil3n
2006-01-26, 11:37
Tycker du att såna kommentarer är komiska? Det är förolämpande på så många sätt.

Oj du, jag ska tänka mig för nästa gång :laugh:

I övrigt så ligger Malmvägen jämte Sollentuna C.

Farzan
2006-01-26, 11:38
Oj du, jag ska tänka mig för nästa gång :laugh:

I övrigt så ligger Malmvägen jämte Sollentuna C.

Oki, inga problem. :)

MacLeod
2006-01-26, 11:50
Nån som såg det igår?

Vad tyckte ni?

Jag har faktiskt bott i Sollentuna, i Edsberg. Men jag missade helt att malmvägen fans? Ligger de nära sollentuna C eller?


Ingen som bor i Edsberg tar sig någonsin över spåren för ett besök på Malmvägen.

Angel
2006-01-26, 12:04
Ingen som bor i Edsberg tar sig någonsin över spåren för ett besök på Malmvägen.


så edsberg räknas som "fint" i sollentuna då?

Menigar
2006-01-26, 12:14
så edsberg räknas som "fint" i sollentuna då?
Nej, inte Edsberg, men Edsviken däremot.

grisbil3n
2006-01-26, 12:21
Kan upplysa om att Edsberg har varit tio ggr värre än Malmvägen, rätt så länge sedan dock.

Angel
2006-01-26, 15:20
Nej, inte Edsberg, men Edsviken däremot.

misstänkte det, där ja bodde va de mest höghus och skumma folk i centrum

castor
2006-01-27, 15:40
Bor i sollentuna inte alls långt ifrån malmvägen egentligen. nu är det bara höghus å inte direkt trevligt område att vistas i. fast förut var det edsberg som va värst. innan malmvägen byggdes om. förut var det ju en stor grön äng där med villor.
känner igen flera av dom som e med i programmet. inte direkt fina killar som har ansträngt sig för att ta del utav samhället. men hoppas dom kan bättra sig. sätter dock mina pengar på att dom inte lyckas med det :P

grisbil3n
2006-01-27, 16:36
Bor i sollentuna inte alls långt ifrån malmvägen egentligen. nu är det bara höghus å inte direkt trevligt område att vistas i. fast förut var det edsberg som va värst. innan malmvägen byggdes om. förut var det ju en stor grön äng där med villor.
känner igen flera av dom som e med i programmet. inte direkt fina killar som har ansträngt sig för att ta del utav samhället. men hoppas dom kan bättra sig. sätter dock mina pengar på att dom inte lyckas med det :P

Malmvägen är inte så jävla farligt, har knallat igenom där på natten ett flertal gånger men du kanske menade att det inte ser så kul ut? Det är säkert nån av dom som kommer att fixa det men om man kollar på trailern för kommande avsnitt så ser det ju ut som om det blir en hel del "jidder" som vi säger i Sollentuna lr hur? :)

castor
2006-01-27, 16:50
Malmvägen är inte så jävla farligt

o-kej. farligt å farligt.. farligare än i edsviken iallafall. inget mysigt ställe att promenera på..
har varit på malmvägen flera gånger jag också. spelat fotboll nere i nån källare. man känner sig lagom nerstirrad när man som svensk och icke boende där knatar runt där.
när jag var 15 plocka dom mig å snodde moppen där också. utanför "Haddads" om du känner till det. ;)

stenis
2006-01-27, 17:07
inte sett något avsnitt än, men såg visning för den på reklamen..

Tror de var johnny som bad en av ungdomarna att gå till en yngve och hämta en synvinkel som han hade, killen går fram till gubben, som är snickare, och ber honom om synvinkeln som johnny behövde.. gubben börjar skratta och då fattar killen att han blivit lurad, haha :D

n1tro
2006-01-27, 18:32
Nån som såg det igår?

Vad tyckte ni?

Jag har faktiskt bott i Sollentuna, i Edsberg. Men jag missade helt att malmvägen fans? Ligger de nära sollentuna C eller?

HAHAHAH skojaru med mig eller? eru verkligen seriös?

grisbil3n
2006-01-27, 19:13
o-kej. farligt å farligt.. farligare än i edsviken iallafall. inget mysigt ställe att promenera på..
har varit på malmvägen flera gånger jag också. spelat fotboll nere i nån källare. man känner sig lagom nerstirrad när man som svensk och icke boende där knatar runt där.
när jag var 15 plocka dom mig å snodde moppen där också. utanför "Haddads" om du känner till det. ;)

Asså jag hajar inte riktigt, bor ju för fan svenskar på Malmvägen, och jobbar desto flera i anslutning. Knallar runt ädelvita invivider där alla tider på dygnet.

Avesta
2006-01-28, 00:58
har en kompis som är med :)

Angel
2006-01-28, 01:58
HAHAHAH skojaru med mig eller? eru verkligen seriös?


Varför skulle jag skojja?

MacLeod
2006-01-28, 09:43
Varför skulle jag skojja?

För att du uppfattas som helt blind och ovetandes om din omvärld?

thomast
2006-01-28, 20:41
inte sett något avsnitt än, men såg visning för den på reklamen..

Tror de var johnny som bad en av ungdomarna att gå till en yngve och hämta en synvinkel som han hade, killen går fram till gubben, som är snickare, och ber honom om synvinkeln som johnny behövde.. gubben börjar skratta och då fattar killen att han blivit lurad, haha :D

Han heter Tryggve och råkar vara min fästmös morfar.

grisbil3n
2006-01-29, 10:29
Han heter Tryggve och råkar vara min fästmös morfar.

Då kanske du har lite sjyssta spoilers? :D

Angel
2006-01-29, 11:45
För att du uppfattas som helt blind och ovetandes om din omvärld?

För att jag missade att det fanns en plats nära sollentuna c som hette malmvägen? Ja kanske aldrig va där helt enkelt....

Suhain
2006-02-06, 20:04
Jag BOR på Malmvägen peeps =)

Kwon
2006-02-06, 20:06
Jag BOR på Malmvägen peeps =)

Grymt Suhain! Hur känns det att bo där?

Bicepsträningen går framåt ser jag! :thumbup: