handdator

Visa fullständig version : Vilket ska jag välja??


mister_power
2006-01-24, 20:18
Hej!

Ska göra comeback på gymmet nu i februari, med ett uppehåll på snart 9 månader. :)

Nu är det så att jag just har flyttat, jag har två gym att välja på (Sats och World class) vilken av de är bäs??

Den fördelen med sats är att jag bara bor ca 300 m ifrån och till world class måste jag åka buss i några minuter.

Vill gärna ha lite åsikter

Tack på förhand

Yankeee
2006-01-24, 20:19
Beror ju på vilket av dem som har utrustning / människor / miljö som bäst passar det du söker.

Ryska_raketen
2006-01-24, 20:20
Oj vilka problem.. Hmm 300 meter eller buss i några minuter :MrT: :MrT:

mister_power
2006-01-24, 20:21
Jag ska väl träna förr att bli stor, har hört rykten om att sats inte är lika hard core som de andra gymmen, stämmer det ni som har erfarenhet av sats??

JJ
2006-01-24, 20:22
Vilket SATS pratar du om?

tossefar
2006-01-24, 20:24
Jag ska väl träna förr att bli stor, har hört rykten om att sats inte är lika hard core som de andra gymmen, stämmer det ni som har erfarenhet av sats??

det är du som ska vara hardcore, inte gymmet.

Ryska_raketen
2006-01-24, 20:24
Har dom vikter och skivstängerna du behöver, spelar det ingen roll att det inte är hardcore. Det är ju du själv som avgör vad det ska bli av dig. ÄT och TRÄNA HÅRT! Sen är det ju skitsamma ifall du gayar omkring på S A T S :D

mister_power
2006-01-24, 20:24
Det i Sickla i nacka.

Ryska raketen, när man är trött o seg så kan det vara avgörande. Men jag vet vad du menar det är ett lyxproblem :)

JJ
2006-01-24, 20:26
Det i Sickla i nacka.

Ryska raketen, när man är trött o seg så kan det vara avgörande. Men jag vet vad du menar det är ett lyxproblem :)

Ta Nautilus i Hammarby Sjöstad istället så får du ett powerrack, större gym. tyngre hantlar och bättre maskiner för mindre pengar. Har precis själv bytt. Inget av gymmen kan dock klassas som hardcore.

GymTT
2006-01-24, 20:28
Gå och kika på båda gymmen och kolla priser och utbudet av maskiner/vikter och jämför mot dina behov? Jag hade valt det med mest fria vikter och bra maskiner för övrigt.

Lycka till

Pez
2006-01-24, 21:17
Hej!

Ska göra comeback på gymmet nu i februari, med ett uppehåll på snart 9 månader. :)

Nu är det så att jag just har flyttat, jag har två gym att välja på (Sats och World class) vilken av de är bäs??

Den fördelen med sats är att jag bara bor ca 300 m ifrån och till world class måste jag åka buss i några minuter.

Vill gärna ha lite åsikter

Tack på förhand
Om du bor i Nacka så är det inte direkt nån större affär att ta sig in till alla gym i innerstan heller. Men OM jag måste välja mellan WC (antar att det är WC Ektorp C?) och SATS så väljar jag SATS - för då kan du ta dig in till Södermalm och köra.. det är nog det bästa SATS-gymmet, om inget ändrats senaste året.

Helena B
2006-01-24, 21:20
Eller E2 (om de inte har bytt namn igen) i Nacka Strand.

Pez
2006-01-24, 21:50
Eller E2 (om de inte har bytt namn igen) i Nacka Strand.
Nej nej nej.

Helena B
2006-01-24, 21:52
Nej nej nej.

Vaddå nej nej nej, tränade där i 3 år tycker det är (var) ett bra gym. Tränade iofs gratis så jag kanske inte hade så mycket krav. Men jag trivdes.