handdator

Visa fullständig version : Fitnesstränande tjejer!!!!!


fian
2006-01-24, 14:46
Behöver er hjälp!!!!

NU ska jag ta tag i mitt examensarbete... igen.. behöver dock lite hjälp... mitt arbete ska handla om kvinnor inom fitnesskulturen... om deras levnadssätt osv.. hur de ser på saker o ting inom kost o träning, kroppsideal och påverkan av detta..

Det jag behöver hjälp med är att hitta mina intervjuoffer... 10 st ska jag intervjua via telefon... intervjun tar nog ca 30 min beroende på intervjuperson såklart

Så snälla.. tjejer som tävlar eller har planer på o tävla inom fitness, maila mig om ni kan tänka er att ställa upp. Självklart gäller tystnadsplikt och intervjupersonerna kommer vara anonyma i arbetet.


hoppas på lika bra respons som förra gången jag lovade mig själv ta tag i arbetet.... denna gången måste jag slutföra det *flex*

Jorgen
2006-01-24, 17:44
Ge fan i att tramsa i tråden.

Ninjasmurf
2006-01-24, 18:23
Inte för att jag är tjej men gäller det alla former av fitness? (bodyfitness, athletic fitness, fitness...)

Micke A
2006-01-24, 18:36
Ge fan i att tramsa i tråden.
Gillar din signatur! Vissa uttalande är bara så himla klockrent dårskap ;)

fian:
Antar att du kollat in även bodys forum? Många duktiga fitnesstjejer är reggade där.

fian
2006-01-26, 09:43
japp, det gäller alla tävlingsformer inom "fitness" och... jag ska kolla på body`s forum oxå,, har ju nyss börjat ;)