handdator

Visa fullständig version : Har du använt AAS?


Bönne
2006-01-24, 11:48
Finns en poll som blandar in detta, dock gäller den pollen även preparat som astmamediciner och dylikt, nu är det en helt öppen poll (som många ville se) samt endast inriktad på AAS, dvs. bara på "the real thing".

Pollen gäller alltså ifall du använt anabola steroider, inte ifall du använt något dopingklassat

Hoppas modsen inte ser denna tråden som överflödigt, att folk som använt inte tolkar det som hets emot dem och att folk vågar svara ärligt.

wreka
2006-01-24, 11:51
Ja, men det var länge, länge sedan och var helt meningslöst eftersom jag var ung och så dum. Men har man tillräckliga komplex för sin somaliska kroppsbyggnad så... ;) (kort, fick inga ökningar i princip, men blev sjukt nojjig över bieffekter :D )

Piranha
2006-01-24, 11:51
HAAAAAAAAAAAA HA HA

DIN IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tror du folk som preppar skulle klicka JA i den öppna pollen eller ?





Som Kwon säger .... *GARVISAR*

BajareN
2006-01-24, 11:53
HAAAAAAAAAAAA HA HA

DIN IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tror du folk som preppar skulle klicka JA i den öppna pollen eller ?





Som Kwon säger .... *GARVISAR*

Är det därför du inte klickat?? :laugh:

Piranha
2006-01-24, 11:54
Är det därför du inte klickat?? :laugh:



Bönne
2006-01-24, 11:55
HAAAAAAAAAAAA HA HA

DIN IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tror du folk som preppar skulle klicka JA i den öppna pollen eller ?





Som Kwon säger .... *GARVISAR*Många är (känner sig) anonyma och vågar. På forum där det är tillåtet så är folk inte direkt tysta om det...

Piranha
2006-01-24, 11:56
Många är (känner sig) anonyma och vågar. På forum där det är tillåtet så är folk inte direkt tysta om det...


Du gjorde ju en öppen poll. ( där man ser hur man röstat )


Och nej det är lika olagligt på forumet som på gymmet.

Bönne
2006-01-24, 11:59
Du gjorde ju en öppen poll. ( där man ser hur man röstat )


Och nej det är lika olagligt på forumet som på gymmet.Anonyma som användare på forumet.

Hoppas jag skulle kunna hålla meningen kort. Tillåtet att tala om på en djupare nivå menar jag, tillåtet att diskutera hur olika kombinationer funkar, doser, vart man bäst sätter sprutan, etc.

Piranha
2006-01-24, 12:01
Anonyma som användare på forumet.

Hoppas jag skulle kunna hålla meningen kort. Tillåtet att tala om på en djupare nivå menar jag, tillåtet att diskutera hur olika kombinationer funkar, doser, vart man bäst sätter sprutan, etc.


Den här tråden åker snabbare än du hinner säga .. snälla moderatorn slå mig inte.

bigtraps
2006-01-24, 12:03
Rätt så frekvent under åren 89-92
Alltså rätt länge sedan
Preskiberat mao

Pez
2006-01-24, 12:04
Hoppas jag skulle kunna hålla meningen kort. Tillåtet att tala om på en djupare nivå menar jag, tillåtet att diskutera hur olika kombinationer funkar, doser, vart man bäst sätter sprutan, etc.
1. Öppen poll är garanterat mindre attraktiv att klicka i för de som tar prepp än anonym, även om tom anonyma pollar får ett felaktigt resultat med övervikt mot ren träning - förståeligt då de som håller på inte gärna skyltar med och alltså har "allt" att förlora på att öht klicka i nåt alternativ. Jag säger inte att du/ni som pollar inte ska göra öppna polls - men att man kan räkna med att resultaten av pollen absolut inte stämmer överens med verkligheten.

2. *Samtidigt, endast 7 trådar ner*
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=56872

Metal_boy_
2006-01-24, 12:19



Nu är jag mer imponerad av din fysik Pirresnopp :bow:

Piranha
2006-01-24, 12:30
Nu är jag mer imponerad av din fysik Pirresnopp :bow:


Min snopp är min bästa tillgång.

Metal_boy_
2006-01-24, 12:34
Min snopp är min bästa tillgång.


Nu är du inte snäll mot den beviserligen bra fysik du har :D

hobbitar
2006-01-24, 12:35
Min snopp är min bästa tillgång.

Pirre tillgångar är till för att användas så ofta som möjligt, tänk på det! :)

Ninjasmurf
2006-01-24, 12:37
Tycker egentligen att sådan här pollar är ganska onödiga (även om jag svarat)...

Det som skulle vara mer intressant att veta vore, om det var helt lagligt med AAS (alla fysiska & pskykiska risker/bieffekter finns kvar) skulle du då använda det?

Nina L
2006-01-24, 12:42
Det som skulle vara mer intressant att veta vore, om det var helt lagligt med AAS (alla fysiska & pskykiska risker/bieffekter finns kvar) skulle du då använda det?POLL POLL POLL POLL!!!!

Ninjasmurf
2006-01-24, 12:47
POLL POLL POLL POLL!!!!
hahaha aldrig gjort en poll, men jag kan göra ett försök...

Bönne
2006-01-24, 12:48
hahaha aldrig gjort en poll, men jag kan göra ett försök...Lämna det till en erfaren istället, Nina är väl ganska duktig?

Metal_boy_
2006-01-24, 12:52
Min snopp är min bästa tillgång.


Du har dock tränat i 15år eller nått för fan, det får man inte glömma. Din fysik är rätt så naturlig då med tanke på hur hårt och seriöst du tränar också. Det hade varit lite halvkass fysik gämfört med andra seriösa/bra som trycker om du också hade gjort det :)

Ninjasmurf
2006-01-24, 12:53
Lämna det till en erfaren istället, Nina är väl ganska duktig?
ähh jag lyckades själv... :)

Nitrometan
2006-01-24, 12:54
Du har dock tränat i 15år eller nått för fan, det får man inte glömma. Din fysik är rätt så naturlig då med tanke på hur hårt och seriöst du tränar också. Det hade varit lite halvkass fysik gämfört med andra seriösa/bra som trycker om du också hade gjort det :)
Äsch. Det finns de som har tryckt både bra och länge som har rejält mycket sämre fysik än pirren.

Vet man vad man gör i gymmet kan man få resultat.

feta props, Pirre! :thumbup:

Metal_boy_
2006-01-24, 12:56
Äsch. Det finns de som har tryckt både bra och länge som har rejält mycket sämre fysik än pirren.

Vet man vad man gör i gymmet kan man få resultat.

feta props, Pirre! :thumbup:

Precis, men nu tog jag seriösa/bra som ex :)

Piranha
2006-01-24, 12:58
Offtopic.

Moderatorerna är bra jävla på "G" nu.


Hann inte ens avsluta pollen innan den blev raderad !

GG

Nitrometan
2006-01-24, 13:00
Jag hann inte rösta i din poll, Pirre. *cry*

Den bara försvann. *cry*

Mr. Moose
2006-01-24, 13:41
Ja, jag har använt men det var för tre år sen.

Inga problem här i Thailand, fullt lagligt, bara att gå till apoteket o köpa vad man vill ha. *flex*

Biverkningar?? Inga problem, finns preparat som motverkar dom . MEN, man måste veta vad man gör! Annars kan det gå illa! *cry* *cry*

Claes

internethjälten
2006-01-24, 13:46
Öhhh, ska man fylla i om man varit olaglig eller inte allts ??? :confused:

Ludvika
2006-01-24, 13:47
Man är ju inte ren *flex*
Och har inte varit det sedan dag1 :devil:
Faktiskt aldrig tränat rent mer än 2månader av mitt 24månaders tränande.
Funkar skit bra. :hbang:











Men ska jag vara ärlig har jag aldrig ens tänkt tanken att använda skiten.

Slartibartfast
2006-01-24, 13:50
Aldrig använt. Duh.

Ser jag ut så?

jwzrd
2006-01-24, 13:51
Man är ju inte ren *flex*
Och har inte varit det sedan dag1 :devil:
Faktiskt aldrig tränat rent mer än 2månader av mitt 24månaders tränande.
Funkar skit bra. :hbang:











Men ska jag vara ärlig har jag aldrig ens tänkt tanken att använda skiten.

Du får hjälpa mig att förstå ditt lama skämt.

Ludvika
2006-01-24, 13:56
Du får hjälpa mig att förstå ditt lama skämt.

Jag har dålig humor *cry*