handdator

Visa fullständig version : Elva dagar till tävling och the pain is gone.


Bönne
2006-01-24, 09:55
Har elva dagar på mig att komma i form i böjen, knäckte 120kg x 3 (har haft problem med ljumsken innan detta, men den är tipptopp nu) innan jag råkade sträcka en muskel eller vad det var som hände, mer än en månad sedan. Nu känns det inget när jag kör, drog av lite lättare igår, ettor upp till 115kg. Ligger helt sanslöst långt bak i böjen. Hur tycker ni jag ska lägga upp de elva dagarna jag har till förfogan? Måste ju hinna vila lite till tävlingen också.

Tänkte köra böj ons, fre, sön och ett sista lätt pass på tisdag, så får jag ju vila från onsdag till lördag morgon, vilket kan vara tillräckligt?

Vill inte ta under 125kg, det får inte hända...


Köra försiktigt kan jag göra en annan gång, kommer inte på tal nu...

Piranha
2006-01-24, 10:22
Har elva dagar på mig att komma i form i böjen, knäckte 120kg x 3 (har haft problem med ljumsken innan detta, men den är tipptopp nu) innan jag råkade sträcka en muskel eller vad det var som hände, mer än en månad sedan. Nu känns det inget när jag kör, drog av lite lättare igår, ettor upp till 115kg. Ligger helt sanslöst långt bak i böjen. Hur tycker ni jag ska lägga upp de elva dagarna jag har till förfogan? Måste ju hinna vila lite till tävlingen också.

Tänkte köra böj ons, fre, sön och ett sista lätt pass på tisdag, så får jag ju vila från onsdag till lördag morgon, vilket kan vara tillräckligt?

Vill inte ta under 125kg, det får inte hända...







Köra försiktigt kan jag göra en annan gång, kommer inte på tal nu...


Vad ligger du på med / utan bänktröjan ?

Bönne
2006-01-24, 10:31
Vad ligger du på med / utan bänktröjan ?Använder mig inte utan bänktröja, vet inte riktigt vad jag ligger idag, men hoppas på att jag får 120kg godkänt.

Ja, det är nära böjen, det är visserligen inte det viktiga, det viktiga är att böjen ligger så jävla lågt..