handdator

Visa fullständig version : Tarminflammation


Don_Kocke
2006-01-23, 17:59
har hafft tarminflammation i över en vecka nu men funderar på att träna ändå eftersom att jag enbart känner lite smärta nu och kan äta osv..va tycker ni om det tror ni att det bara är bortkastat ?

z_bumbi
2006-01-23, 18:03
Vad är det för inflamation?

Don_Kocke
2006-01-23, 18:12
en inflamation i tarmen..

Samboy
2006-01-23, 18:32
en inflamation i tarmen..

nej varför ska det vara bortkasstat för? gå o träna! huvudsaken är att få plats med mat i din mage! och inte känner dig mätt hela tiden. så länge du kan äta utan problem så kör på.

z_bumbi
2006-01-23, 19:37
Är ni två troll eller finns sådana som ni på riktigt?

Don_Kocke
2006-01-23, 19:47
Är ni två troll eller finns sådana som ni på riktigt?

ööhh?

z_bumbi
2006-01-23, 19:50
ööhh?

Jag frågade vad det är för inflamation, jag är dock läskunnig så jag vet redan att den sitter i tarmen.

Du svarar att det är "en inflamation i tarmen..".

Givande svar?


Samboy ger ett totalt vansinnigt råd så det kan du ignorera helt.

mini
2006-01-23, 19:59
Vem har diagnostiserat inflammationen, äter du medicin, vad har du fått för instruktioner?

Yes
2006-01-23, 20:01
Och vad är diagnosen?

Nucleus
2006-01-24, 00:56
Jag frågade vad det är för inflamation, jag är dock läskunnig så jag vet redan att den sitter i tarmen.

Du svarar att det är "en inflamation i tarmen..".

Givande svar?


Samboy ger ett totalt vansinnigt råd så det kan du ignorera helt.


:laugh: :laugh: :laugh:

OMG det var den jäkligste skrattkrampen på många månader!!!!

/N

J.Saarela
2006-01-24, 09:02
Hej hopp akta trollen i skogen.Samboy vad är det för jävla råd du ger *slap* `?

Don_Kocke
2006-01-24, 13:01
Jag frågade vad det är för inflamation, jag är dock läskunnig så jag vet redan att den sitter i tarmen.

Du svarar att det är "en inflamation i tarmen..".

Givande svar?


Samboy ger ett totalt vansinnigt råd så det kan du ignorera helt.


Okej jag skulle egentligen få antibiotika utskrivet men för att få det måste jag ta ett antal tester och det kommer att ta flera timmar om inte dagar på sös (Fick sitta där 8 timmar för ett blodprov, och det kallar dom akuten :confused: )..men inflamationen ger iaf fruktansvärda magkramper och feber och den gör så att det blir mkt svårt att käka, har gått ner 7 kg på en vecka och ser ut som en tjackis i ansiktet ..men nu känner jag mig helt frisk men sänkan ligger dock fortfarande runt 160..och då undrar jag om ni tror att det är okej att träna ?

JJ
2006-01-24, 13:05
..och då undrar jag om ni tror att det är okej att träna ?

Nej, avvakta svar från läkarna.

Samboy
2006-01-24, 15:22
Okej jag skulle egentligen få antibiotika utskrivet men för att få det måste jag ta ett antal tester och det kommer att ta flera timmar om inte dagar på sös (Fick sitta där 8 timmar för ett blodprov, och det kallar dom akuten :confused: )..men inflamationen ger iaf fruktansvärda magkramper och feber och den gör så att det blir mkt svårt att käka, har gått ner 7 kg på en vecka och ser ut som en tjackis i ansiktet ..men nu känner jag mig helt frisk men sänkan ligger dock fortfarande runt 160..och då undrar jag om ni tror att det är okej att träna ?


ok men om du har feber och magkramper så stanna hemma. trode nämligen du bara skulle ha det svårt att äta. sorry för mina dumma råd. jag var nämligen för snabb för att fråga änns om det var akut o så.

roge
2006-01-30, 15:01
eller så var det den ryska skömannen som gick på lite för hårt.

Pez
2006-01-30, 20:11
eller så var det den ryska skömannen som gick på lite för hårt.
Är du dum i huvudet?
Om inte - varför skriver du ett sådant inlägg här?