handdator

Visa fullständig version : hur får man bort ankstjärten.


nirre
2006-01-23, 17:52
som titeln lyder...asså min röv tycker jag sticker ut som fan, himla störande. håller på o deffar, fått bort det mesta, asså inte så mkt fett kvar på arslet, men ändå sticker den ut som fan. hur kan man motverka detta. ska man strecha röven eller?

Kebab-Arne
2006-01-23, 18:21
Är röven för stor eller är den spetsig? Eller dålig hållning? :confused: *edit* Hur fan nu en röv kan vara spetsig...

Träna mer korsrygg och baksida lår är väl annars det vanliga svaret för att ge ett sken av mindre röv om du tycker den är för stor.

Nucleus
2006-01-23, 18:28
som titeln lyder...asså min röv tycker jag sticker ut som fan, himla störande. håller på o deffar, fått bort det mesta, asså inte så mkt fett kvar på arslet, men ändå sticker den ut som fan. hur kan man motverka detta. ska man strecha röven eller?


Det beror nog ofta på dårlig/ fel hållning i samband med ökad svank.
Om så är tilfället så finns det iaf lite info här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=46534

/N

Samboy
2006-01-23, 18:39
som titeln lyder...asså min röv tycker jag sticker ut som fan, himla störande. håller på o deffar, fått bort det mesta, asså inte så mkt fett kvar på arslet, men ändå sticker den ut som fan. hur kan man motverka detta. ska man strecha röven eller?

ja du har bara en sak att säga och finns ju bara 1 sak att göra åt saken! Träna! som arnold säger i Pumpin Iron! att muskelbygge är en konst! och konstnärer lägger på lera på dom delar det fattas massa på. men vi koncenterar oss på 1 ställe där vi vill bygga upp mer! så träna på nu! Rumpnisse :booty: :D