handdator

Visa fullständig version : Hej alla kära


Axox
2006-01-23, 06:34
Hej alla kära kolomedlemmar jag har läst era inlägg ett bra tag nu och har sammlat tillräckligt med mod för att skriva ett inlägg, jag är säker på att ni kommer att ge mig bra svar tack på förhand :)

Jag tyckte att det skulle vara roligt att veta vad som är det konstigaste som hänt er när ni pressat er riktigt mycket på gymmet?

: Jag var på gymmet igår och jag är kännd för att ta i tills jag spricker och det kan man säga att jag gjorde igår. Jag skulle köra bänkpress på 80kg och så när man ligger på sista repset så säger det brak. Den största mest illa luktande stank följt av ett obehagligt ljud kommer. (jag la en BRAk fis) :laugh:

Har något liknande hänt med er?

grisbil3n
2006-01-23, 06:55
Har faktiskt inte hänt ett piss än så länge, lr jo jag hivade 120 kg i backen när jag lassade på lite för mycket i böjen. Men det var mest jävligt akrobatiskt om jag får säga det själv dumpade stången framåt men lyckades undvika att göra illa nacken.

Mart|n
2006-01-23, 06:55
Hej alla kära kolomedlemmar jag har läst era inlägg ett bra tag nu och har sammlat tillräckligt med mod för att skriva ett inlägg, jag är säker på att ni kommer att ge mig bra svar tack på förhand :)

Jag tyckte att det skulle vara roligt att veta vad som är det konstigaste som hänt er när ni pressat er riktigt mycket på gymmet?

: Jag var på gymmet igår och jag är kännd för att ta i tills jag spricker och det kan man säga att jag gjorde igår. Jag skulle köra bänkpress på 80kg och så när man ligger på sista repset så säger det brak. Den största mest illa luktande stank följt av ett obehagligt ljud kommer. (jag la en BRAk fis) :laugh:

Har något liknande hänt med er?

Har gjort samma sak när jag hade på mig en bänktröja. Skulle göra en singel på 190, och när jag var halvvägs upp så fes jag som fan och tappade trycket (behöver väl inte påpeka att jag bommade lyftet?). :D

High1ander
2006-01-23, 09:09
Nej, men det finns en intressant tråd som handlar om folk som tror att gymmet är en plats som tillåter vuxna män att bajsa på sig.

Axox
2006-01-23, 09:32
Har gjort samma sak när jag hade på mig en bänktröja. Skulle göra en singel på 190, och när jag var halvvägs upp så fes jag som fan och tappade trycket (behöver väl inte påpeka att jag bommade lyftet?). :D

Jag inte bara bommade lyftet jag drog också till mig en hel del blickar :laugh:
Nu när jag tänker på det så skulle jag klämma iväg en smygare på gymmet då jag skulle gå och dricka vatten. Bara det att det var inte en smygare som kom ut :D jag lysstnar alltid på hög musik så hörde inte ljudet men kan kännde den ohygliga vibbrationen, jag är ganska säker på att de som stirrade på mig åxå lade märke till det.

Tro nu inte att jag brukar lägga smygare :)

TrasMannen
2006-01-23, 09:44
Hej alla kära kolomedlemmar jag har läst era inlägg ett bra tag nu och har sammlat tillräckligt med mod för att skriva ett inlägg, jag är säker på att ni kommer att ge mig bra svar tack på förhand :)

Jag tyckte att det skulle vara roligt att veta vad som är det konstigaste som hänt er när ni pressat er riktigt mycket på gymmet?

: Jag var på gymmet igår och jag är kännd för att ta i tills jag spricker och det kan man säga att jag gjorde igår. Jag skulle köra bänkpress på 80kg och så när man ligger på sista repset så säger det brak. Den största mest illa luktande stank följt av ett obehagligt ljud kommer. (jag la en BRAk fis) :laugh:

Har något liknande hänt med er?

Äh, vem bryr sim om fisar på gymmet. Fisar skall man spara på. Dom skall användas till att få bort fjortispacken ifrån favvoutrustningen :thumbup:

Pingu
2006-01-23, 11:15
Körde hantelpress med 62,5 kg hantlarna och pressade mig till en 7a och höll på att tuppa av, det bara svartnade för ögonen. La mig på golvet en stund sen var det bara att åka på igen.

Var på ett gym i Tranås och det första jag gjorde var att slita av vaiern i rodden (har gjort samma sak hemma 3 ggr också)

Slet sönder ryggresnings maskinen också. Jag skulle stretcha latsen och när jag tog i lite så gick den i 2 delar

Roligaste jag har sett var när Toll drog ned byxorna på Chabbe när han körde chins