handdator

Visa fullständig version : Vad har ni för dåliga kvaliteter?


Snafu
2006-01-22, 03:01
Jag har inte den blekaste om någon liknande tråd varit uppe tidigare?

Vad har ni för dåliga kvaliteter? Se detta som en bikt, skriv ner, förbättra!

Alternativt, om ni inte har några dåliga kvaliteter, vad har ni gjort för riktigt klantiga saker i förhållanden? Eller skriv ner båda, om ni vill!

Själv gör jag skillnad på snygga och fula människor. Jag pratar och umgås mycket hellre med snygga människor.

Svär för mig själv när jag ser: uteliggar, a-lagare, riktigt feta människor, chavers

Kan utan större samvetskval ljuga som fan en hel kväll enbart för att få ligga och aldrig höra av mig igen.

Kan med lätthet låta karriär gå före förhållanden.

Och vad har jag gjort för dumma saker i förhållanden:

När dåvarande flickvännen frågade om jag ville smörja in henne med lotion. Jag gick på brösten direkt. Det blev ett jävla liv.

När en tjejkompis berättade att hon hade en halvjobbig typ efter sig. Jag var tillsammans med tidigare nämnda flickvän. Det var brännbolls-yran i Umeå då alla går omkring på ett litet kvarter och super sig dyng på kvällen. Jag och flickvännen promenerar omkring och jag ser tjejkompisen men nån kille som verkar dryg. Jag säger till flickvännen "ska jag gå fram och pussa henne?" (underförstått pussa tjejkompisen så att killen lämnar henne ifred). Det blev ett jävla liv. Någon som haft ett 24 timmars gräl utan sömn, nonstop? Jag har!

Se så, bikta er!

Tigerkotten
2006-01-22, 03:08
Tycker det är jobbigt att titta i ögonen på nytt folk.
Rätt blyg
Dålig på ta iniativ när det gäller viktiga saker och ting i livet.
Ringer folk för sällan


Ett litet tjaffs jag hade när jag träffade en tjej och då det blev lite liv i henne var när hon sa detta till mig eller hur faen den går.

Om du var en ko skulle jag äta upp dig för att du e så go. (minns inte hur den e :D)

Då sa jag iaf, jaha va tråkig du e som inte kommer på något eget.

"blablabla du borde uppskatta att jag sa det iaf o jada jada jada"
jävla känsliga kärringar :p

Helena B
2006-01-22, 03:09
Ingen som vill erkänna något?

Vad jag får höra så är jag för naiv, blåst, har ingen ryggrad, säger aldrig nej etc...

Kwon
2006-01-22, 03:12
Ingen som vill erkänna något?


Nej :D

Jag har INGA bra kvaliteter! :thumbup:

Jesper
2006-01-22, 03:13
har inga dåliga kvaliteter.

för liten dase kanske?

tossefar
2006-01-22, 03:16
har inga dåliga kvaliteter.

för liten dase kanske?

Du glömde synfel.

Jag är lite arrogant och lite överlägsen av mig, men det blir lätt så. (när man är bäst)
Sen är jag alldeles för kräsen när det gäller flickor, krävs nästan fotomodeller för att jag ska gå igång. Tyvärr har jag inte riktigt modellutseendet själv ;)
Nämnde jag att jag var singel? :(

no1fitness
2006-01-22, 03:18
Jag är lite inne på Helenas linje att jag har svårt att säga ifrån ordentligt till folk och hatar vilda konflikter.

Edit : Jag kan bli ego till tider.

Krampus
2006-01-22, 03:18
Jag gör saker medvetet som jag vet är dåliga för mig.
Jag har problem att hantera understimulans/tristess.
Jag är envis på ett dåligt sätt.
Jag är kraftigt överviktig.
Jag har missbrukstendenser.

tossefar
2006-01-22, 03:21
Jag gör saker medvetet som jag vet är dåliga för mig.
Jag har problem att hantera understimulans/tristess.
Jag är envis på ett dåligt sätt.
Jag är kraftigt överviktig.
Jag har missbrukstendenser.

Glöm inte att du är från landet också :thumbup:










*kissass*

Krampus
2006-01-22, 03:22
Glöm inte att du är från landet också :thumbup:

*kissass*

Fast det är EN sak jag iaf har styrt upp! ;)

Helena B
2006-01-22, 03:23
Glöm inte att du är från landet också :thumbup:










*kissass*

Men det är ingen dålig, det är den bästa du kan ha :hbang:

Löjtnant Blank
2006-01-22, 03:29
Bikt! Kul! Jag har lätt för att fastna i någonting och skita i andra, viktigare saker. Får jag en fix idé kan jag inte släppa den innan jag har: a) genomfört det jag företog mig; b) insett att det är totalt omöjligt. Vidare har jag missbrukartendenser och ogillar de flesta människor innan de har bevisat att de är okej.

Diana
2006-01-22, 03:43
jag är för känslig
för självdestruktiv
för mkt moralkärring i vissa grejjer
har svårt att lita på folk
har missbrukartendenser
blir FÖR JÄÄÄVLA TOFFLIG NÄR JA ÄR KÄR!!!!!!!! :laugh:

Helena B
2006-01-22, 03:44
blir FÖR JÄÄÄVLA TOFFLIG NÄR JA ÄR KÄR!!!!!!!! :laugh:

Det blir vi alla :love:

Löjtnant Blank
2006-01-22, 03:45
Det blir vi alla :love:
Ha, ha. Har Jarod jävlats med dig igen?

Diana
2006-01-22, 03:48
Det blir vi alla :love:
eller äre vi utan ryggrad som är speciellt utsatta :D

Helena B
2006-01-22, 03:49
Ha, ha. Har Jarod jävlats med dig igen?

Vad pratar du om, jag ville ha den texten :D

Eller INTE! Visst är han snäll...

High1ander
2006-01-22, 07:59
Jag ljuger aldrig, men jag vrider gärna eller utesluter saker som får saker att låta annorlunda (dock så är det sällan för att jag ska verka bättre eller så, mer en rolig grej att få folk tro man är si och så genom att utesluta viss information). Att jag aldrig ljuger är kanske inte fel, men problem uppstår då folk vill ha svar på frågor och de inte vill ha ärliga svar som "ser jag bra ut i den här".

Borde vara snällare mot mamsen o papsen.

Bronkitkorv
2006-01-22, 08:42
Jo jag är egotrippad . Om jag ser ett fotografi med mej själv på så ser jag bara mej även fast familjen kanske är med på kortet. När vi tog kort för att vara med i allehanda med den nyfödde så kom jag på mej själv att jag bara tittade på hur JAG såg ut *screwy* Jag är inte speciellt snygg heller så jag har ingen anledning till att bete mej som jag gör. Jag blir full ibland med och det är dåligt.

grisbil3n
2006-01-22, 08:52
Otrevlig
Lär mig jävligt långsamt

En jävla massa mer säkert som jag inte lagt märke till än.

Yankeee
2006-01-22, 09:26
Missbrukartendenser, fasnar jag får något så är det det som gäller 24/7 till jag tröttnar eller verkligen tar mig i kragen.

Har svårt att klara av människor, på jobb / skola / osv är det inga problem, men på fritiden krävs det väldigt mycket av folk för att jag ska vilja umgås med dem.

Skjuter upp saker.

Försöker framstå som att jag är bättre än vad jag är.

Har problem att sätta mig in i andra situationer.

Finns säkert hur mycket som helst, men nu ska jag äta.

sp33dy
2006-01-22, 09:32
Missbrukartendenser, fasnar jag får något så är det det som gäller 24/7 till jag tröttnar eller verkligen tar mig i kragen.

Har svårt att klara av människor, på jobb / skola / osv är det inga problem, men på fritiden krävs det väldigt mycket av folk för att jag ska vilja umgås med dem.

Skjuter upp saker.

Försöker framstå som att jag är bättre än vad jag är.

Har problem att sätta mig in i andra situationer.

Finns säkert hur mycket som helst, men nu ska jag äta.

Ganska exakt som mig...

skaparn
2006-01-22, 09:36
Jag är rädd att de riktigt dåliga egenskaperna är kända endast för min omgivning. Men de jag vet om är att jag i lite för många sammanhang tar på mig opponentens roll. Sitter någon vid en släktmiddag eller andra sociala sammankomster och har hört att:
Bush stiftar lagar,
växthuseffekten är en konspiration,
aspartam höjer blodsockret,
älgar har ett inneboende värde som måste tas med i beräkningarna eftersom det antropocentriska synsättet är felaktigt,
övervakningskameror är inga problem om man inte har något att dölja
eller att bruksvärdesystemet är ett måste eftersom det annars skulle bli dubbelt så dyrt att bo oavsett område...

då kryper det i hela kroppen och jag bara måste störa friden med att säga varför, jaså, nej, hur menar du då eller källa på det? Det är inte så att jag har rätt hela tiden heller utan vill bara att folk ska få motivera sin hörsägen. Exemplen var förövrigt veckans skörd.

Det är inte alltid så passande, jag riskerar bli känd som obstinat då man i vissa sociala sammanhang bara ska nicka och hålla med i att det är förjävligt nu och förr var bättre. Men jag blir långsamt bättre på att vara tyst.

skaparn
2006-01-22, 09:37
Missbrukartendenser, fasnar jag får något så är det det som gäller 24/7 till jag tröttnar eller verkligen tar mig i kragen.

Har svårt att klara av människor, på jobb / skola / osv är det inga problem, men på fritiden krävs det väldigt mycket av folk för att jag ska vilja umgås med dem.

Skjuter upp saker.

Försöker framstå som att jag är bättre än vad jag är.

Har problem att sätta mig in i andra situationer.

Finns säkert hur mycket som helst, men nu ska jag äta.

Allt det där kan jag nog lastas för också.

Piranha
2006-01-22, 09:42
Otålig.
Kort stubin.
Envis så in i helvete.
Ser lätt det värsta ur situationer.
Oekonomisk.



......Jag kan fortsätta i evigheter

Osten80
2006-01-22, 09:43
Jag gör saker medvetet som jag vet är dåliga för mig.
Jag har problem att hantera understimulans/tristess.
Jag är envis på ett dåligt sätt.
Jag är kraftigt överviktig.
Jag har missbrukstendenser.


Allt utom övervikten stämmer klockrent på mig.

Cinna
2006-01-22, 09:56
Har svårt att säga nej
Otålig
Rastlös/blir fort uttråkad
Envis
Löjligt pedantisk

osv...

Yankeee
2006-01-22, 10:13
Missbrukartendenser, fasnar jag får något så är det det som gäller 24/7 till jag tröttnar eller verkligen tar mig i kragen.

Har svårt att klara av människor, på jobb / skola / osv är det inga problem, men på fritiden krävs det väldigt mycket av folk för att jag ska vilja umgås med dem.

Skjuter upp saker.

Försöker framstå som att jag är bättre än vad jag är.

Har problem att sätta mig in i andra situationer.

Finns säkert hur mycket som helst, men nu ska jag äta.

Nu så.

Jag är snål, men inte när det gäller att köpa dyra (för mig) saker till mig själv, vilket gör mig egoistisk också.

Allt annat än ödmjuk.

Kan inte vara tyst även om jag borde.

Är för ärlig. Frågar folk om något så får de ett ärligt svar, även om det innebär att de blir ledsna. Utgår ifrån att folk har självinsikt.

Lägger inte energi på saker som inte berör mig.


Kan vara värt att påpeka att ingen av punkterna ovan är "konstanta" sas, jag kan självklart skärpa mig om det verkligen behövs.

Verkar fö vara ett trevligt gäng på kolo ;)

melancoolio
2006-01-22, 10:27
Är antingen lite glad eller jävligt sur, finns inget mellanläge. Är oftast sur och tvär....är inte många som tycker om mig *cry*

Genesis
2006-01-22, 10:39
Galet pendatisk
Kan skämta lite för mycket på andras bekostnad
Slarvig med hastighetsbegränsningar

hahavaffan
2006-01-22, 10:47
Jag har kort stubin, avskyr människor och har blivit kallad "osunt agressiv".
Sen är jag jävligt kräsen när det gäller det kvinliga könet.

Frantic
2006-01-22, 10:57
Jag är allt för impulsiv. För ett tag sen så ramlade jag in på ett bioforum och nån dag senare hade jag köpt projektor, hemmabiosystem och ska snart köpa en 100 tums bioduk. Nu när jag tänker på det så hade det kanske vart bättre att lägga pengarna på nåt annat. Funderar på att sticka till Thailand och utbilda mig till Divemaster/instruktör så att jag kan jobba mig runt här i världen men nu ska jag faktiskt tänka mig för lite så jag är på bättringsväg.

Jag är alldels för lat och bekväm av mig

Jag kommer nog på nåt mer lite senare:D

Jense
2006-01-22, 11:32
jag kan va riktigt elak på fyllan, även mot vänner och familj. men det har jag ju förbättrat genom att inte dricka så mycket


jag är lat när det gäller att förklara ngt eller skriva som här så jag väljer alltid den snabbaste vägen och skiter i om någon förstår eller inte, kan förbättras

christian
2006-01-22, 11:35
Jag har manodepressiva tendenser, om än svaga.
Jag släpper aldrig någon nära känslomässigt.

Lallle
2006-01-22, 11:47
Jag gör saker medvetet som jag vet är dåliga för mig.
Jag har problem att hantera understimulans/tristess.
Jag är envis på ett dåligt sätt.
Jag är kraftigt överviktig.
Jag har missbrukstendenser.

Kraftigt överviktig är väl ändå att ta i? Iaf om man utgår från de bilder som ni lägger upp på kolo

Cilia
2006-01-22, 13:35
*otålig
*snabb och har svårt att vänta in andra utan kör på
*okänslig, svårt att känna in vad andra vill och känner
*dåligt morgonhumör
*slarvig
*dålig på hushållssyslor (utom att laga mat)
*blyg
*svårt att klara ointelligenta personer
*sarkastisk/ironisk
*envis som synden
*svårt att erkänna att jag har fel (fast har jobbat på det och är mycket bättre nu)
*extremt dålig förlorare
*tävlingsmänniska
*skjuter gärna upp tråkiga saker
*äter gärna för mycket


vad jag har gjort för dumt i en relation?
säkert mycket men det brukar inte vara så populärt när man mitt i akten stannar upp för att trycka lite pormaskar som man råkade hitta på partnern.

Goddaniel
2006-01-22, 13:49
Blir snabbt uttråkad
Skjuter upp för många saker
Är dålig på att uppskatta vissa saker

Grisen
2006-01-22, 15:32
Jag är ganska lat, skjuter ofta upp saker och gör dem i sista minuten. Kan vara för distanserad till människor, det tar ibland för lång tid innan jag släpper folk nära. Jag har utomordentligt dåligt lokalsinne och spatial förmåga. Jag är även värdelös på matematik och allt därikring.

Karl_alfred
2006-01-22, 17:05
* Morgonhumört är sjukt lågt
* För snäll
* Envis
* Nästan ständigt trött
* Spar saker in i de sista

Kebab-Arne
2006-01-22, 17:14
Just nu stör jag mig på att jag inte tar tag i saker utan sitter framför datorn och en massa annat skit när jag har en del att göra. Men antar att jag inte är ensam om problemet.

Annars är jag för blyg och stum. Nu går ju blyghet och stumhet hand i hand, blir ifs inte lättare då jag har en mörk röst så folk hör knappt vad jag säger.

mela
2006-01-22, 17:19
Jag är väldigt krävande och kan bli grinig som tusan om jag inte får som jag vill.

Jag är dock väldigt blyg vid fel tillfällen, som när jag ska ringa farmor eller sitta på släktmiddagar.

Är lite av en shopoholic och bränner lätt mycket pengar på skitsaker.

HellCat
2006-01-22, 17:33
Riktigt dåligt morgonhumör, väldig ego o kräsen.. o skjuter alltid upp allt till absolut sista minuten..

Har fått höra att jag har många konstiga sidor genom åren..
Men nåt av det konstigaste var väl när X-pojkvännen klagade på att jag ville ha sex för ofta?!? *screwy*

Kwon
2006-01-22, 17:33
Men nåt av det konstigaste var väl när X-pojkvännen klagade på att jag ville ha sex för ofta?!? *screwy*

BRA kvalitet imho :thumbup:

Fartman
2006-01-22, 17:44
Kan lätt bli väldigt lat och har jävligt svårt att få "tummen ur" när det gäller att fixa med viktiga saker som tex söka jobb och dylikt.
Sen har jag säkert en bra bunt till men jag orkar inte tänka efter..

Stoltz
2006-01-22, 18:39
Svårt att säga ifrån på skarpen ibland (Fast det blir bättre)
Ibland lite för tillbakadragen, fast det är väl mer när man sovit dåligt och fått en katt i huvet eller nått.

Stoltz
2006-01-22, 18:40
Men nåt av det konstigaste var väl när X-pojkvännen klagade på att jag ville ha sex för ofta?!? *screwy*

Hallå pinglan... :naughty:

Mago
2006-01-22, 19:22
Skjuter upp på en massa grejjer för att jag ska slippa ta på mig nya uppgifter.
Har pluggat på komvux i 1.5år nu i långsam takt bara för att jag ska slippa ta tag i några högskolestudier.

Diana
2006-01-22, 19:29
kom på två till

-kan ofta välja en, för mej, mkt obekväm väg(offrar mej) om de kan medföra att nån annan slipper bli sårad..

-kan va jäkligt envis i att försöka tvinga på folk olika av mina skumma filosofiska tankebanor *screwy* :D
* Nästan ständigt trött

*popcorn*
http://ec1.images-amazon.com/images/P/B0000AZ214.01-A1SN8KPD68M9I5._SCLZZZZZZZ_.jpg

Fatalist
2006-01-22, 19:29
Dålig på att ta sexuellt initiativ trots att jag vet att det är fritt fram (prestationsångest?)

-Jobbar på att.

Dålig pluggdisciplin! Eftersom jag vet att jag klarar mig över normalnivån utan att plugga är det svårt att finna motivation.

-Borde göra något åt det, har faktiskt pluggat lite mer sistone. Med finfina resultat! Ska försöka fortsätta.

Har inte så mycket till övers för folk jag ställt in mig på att ogilla

-Ser jag inte egentligen som något jag vantrivs med, jag gillar helt enkelt inte att vara falsk och slicka.

Och ja; KOFFEIN!

Hmm.. finns säkerligen massa mer.

Oskis
2006-01-22, 19:44
- på tok för oekonomisk

- skjuter upp saker

- dålig pluggdiciplin

- för snäll ibland

- ganska slarvig

- Gör jag något går jag ofta in lite för mycket för det och "snöar in" vilket kan vara jobbigt ibland.

- otålig

- kan vara ganska blyg

+ massa annat

hum
2006-01-22, 20:48
haha jag har bara dåliga kvaliteter men jag är ganska snygg iallafall.

Mattiasbiff
2006-01-22, 21:07
Blyg
Dum
Hatar alla andra
Liten k*k!

Destra
2006-01-22, 21:36
Tar inte tag i saker förän sista minuten
För blyg
Ganska kasst självförtroende
Dålig humor skrattar åt allt, (får mig att verka ganska konstig).

Jense
2006-01-22, 21:47
- Gör jag något går jag ofta in lite för mycket för det och "snöar in" vilket kan vara jobbigt ibland.



så är jag med, hysteri i en månad sen är det inte kul längre. så har allt varit förutom grepp i stort sätt.

Catstyle
2006-01-22, 21:53
Otålig. *grr27*

Helena B
2006-01-22, 22:14
Otålig. *grr27*

Vaddå avslöjad. Då vet jag precis vem du är. Alltid en och samma person som stressar alla när man spelar poker online :D

hangatyr
2006-01-23, 07:28
Jag har en tendens att bli så arg att jag formligen exploderar. det kan vara för småsaker. när jag var yngre hamnade jag ibland i problem på grund av detta. nu löser det sig genom att jag lämnar situationen.

hangatyr
2006-01-23, 07:30
glömde en grej: jag har en tendens att lbi lite för manisk när det gäller något jag vill uppnå. sen går det itne många dagar innan jag tappat intresset för saken/situationen i fråga.

grisbil3n
2006-01-23, 07:39
Jag har en tendens att bli så arg att jag formligen exploderar. det kan vara för småsaker. när jag var yngre hamnade jag ibland i problem på grund av detta. nu löser det sig genom att jag lämnar situationen.

Det är det germanska lynnet, inget att skämmas för! :D

Jag kom på en till, jag har jordens sämsta självdiciplin.

DarthHolm
2006-01-23, 07:49
så är jag med, hysteri i en månad sen är det inte kul längre. så har allt varit förutom grepp i stort sätt.

Är ibland likadan jag med. Kan även hända att jag äter vissa livsmedel i stora mängder i kortare perioder. Just nu är kaviar väldigt gott.

hangatyr
2006-01-23, 07:51
Det är det germanska lynnet, inget att skämmas för! :D

Jag kom på en till, jag har jordens sämsta självdiciplin.

det germaska lynnet? :D

grisbil3n
2006-01-23, 07:56
det germaska lynnet? :D

Hähä :naughty:

TrasMannen
2006-01-23, 09:36
Aldeles för snäll, men det har jag jobbat på. Så det börjar ta sig.

Jag blir sällan arg (mest för jag inte orkar). Men istället kan jag få ruggiga aggretionsutbrott, då jag blir skogstokig.

Om jag inte är überoptimal så måste jag vara själdestruktiv. Dvs, jag kan inte vara där någonstans imellan. Dvs. så fort jag tränar så blir mitt liv optimalt. träning, mat, städa, uuu name it. Slutar jag träna. sprit, öl. dator konstant, dålig mat osv.

skaparn
2006-01-23, 09:46
Det var förlösande att bikta sig så jag tar en till.

Jag är urusel på att se mina egna fel i texter. Efter min bror granskat den färdiga uppsatsen åt mig var det fler röda streck än vit yta i mina papper.

Stoltz
2006-01-23, 10:09
Det var förlösande att bikta sig så jag tar en till.

Jag är urusel på att se mina egna fel i texter. Efter min bror granskat den färdiga uppsatsen åt mig var det fler röda streck än vit yta i mina papper.

Samma!

Nina L
2006-01-23, 10:27
Jag är allt för ofta gnällig och självdestruktiv istället för att lösa de problem som uppkommer. Dessutom blir jag onödigt stressad av min egen fixering vid att uppnå perfektion. Jag är dominant och tycker om att berätta för folk hur de borde göra och inte göra. Jag har dessutom prestationsångest och kan vara självupptagen, egoistisk, konflikträdd och äckligt fåfäng. Som om detta inte vore nog så har jag ett uselt självförtroende, är beroende av ständig bekräftelse och har en underutvecklad empatisk förmåga.

Har du msn? :)

Piranha
2006-01-23, 10:32
Jag tror jag lägger på äckligt fåfäng på min lista med.

Pingu
2006-01-23, 11:05
Har svårt att säga nej
Kan vara fruktansvärt tjurig
Har svårt att sitta still

TheSQUAT
2006-01-23, 11:19
Har svårt att säga nej. Är alldeles för snäll! Det innebär att jag tidigare periodvis varit nära dräpa mig på jobbet. Bättrar mig dock!

Har en extrem dålig ovana att skjuta upp jobbiga/viktiga saker in i det sista. Till mitt försvar kan jag väl säga att jag jobbar bra och är väldigt kreativ under extrem tidspress! :D

jwzrd
2006-01-23, 11:27
Otålig.
Kort stubin.
Envis så in i helvete.
Ser lätt det värsta ur situationer.
Oekonomisk.



......Jag kan fortsätta i evigheter

Kort stubin var det sista jag misstänkte dig för, jag uppfattar alltid sig som tålmodig. (Och har dig lite som förebild där :em:)

Själv kan jag, som skaparn, inte bita ihop så fort någon dumskalle öppnar läppen om det senaste forskarlarmet han eller hon läst om i aftonbladet och liknande saker. Jag har svårt att låta bli inkonsekvens, saker som är felaktiga, faktafel, logikfel. Fel i största allmänghet helt enkelt. Svårt är dessutom fel, jag har _mycket_ svårt att låta sånt vara. Jag vill ha detaljkontroll på vissa saker. Mig själv och allt jag kan kontrollera kontrollerar jag till förbannelsen.

Vidare är jag självdesktruktiv, särskillt när saker inte går min väg riktigt. Det bara SKA GÅ! (osv).

Sen är jag bäst också. Och ödmjukast!

petersson
2006-01-23, 11:46
Jag har verkligen svårt att säga nej. Lyckas alltid lova att göra saker med flera personer samtidigt vilket leder till att jag måste avboka rätt ofta :(
Sen så har jag märkt att jag rätt lätt blir svartsjuk nu när jag har flickvän, tur att jag insett det själv iaf så att jag kan låta bli att visa det alltför ofta :)

Snake
2006-01-23, 11:48
Jag skjuter upp allting, allting läggs på hög *grr*

egge
2006-01-23, 12:15
Gömmer mig för mina känslor.
Skjuter upp allt.
Lat så in i helvete (om det inte finns pengar inblandade).
Sen fiser jag alldeles för mkt också. :em:

Bobo
2006-01-23, 12:19
Usch detta kommer att svida för mitt ego... Mina fulaste egenskaper: :(


* Jag har extremt svårt för att passa tider och det beror inte på att jag skiter i det utan är bara en obotlig tidsoptimist.
Kan bli riktigt grinig om jag måste vänta på andra tidsoptimister.

* Kan vara fullkomligt Odräglig på morgonen.

* Är dampaktigt otålig och går fram och tillbaka när jag är som otåligast, grymt irriterande.

* Avskyr att behöva upprepa saker och måste jag upprepa en "ståndpunkt" gör jag det mycket t y d l i g t och l å n g s a m t gärna med samma ordval :D Blir tokig om någon gör så mot mig.

* Har rätt höga krav på mina "partners" vad gäller flirtningar och annat, detsamma gäller absolut inte för mig.

* Kan tycka tvärtom i en fråga bara "för att" med vissa människor, konflikter kan vara ett riktigt kul sätt att umgås.

* Säger ofta VA? när någon frågar/säger nåt eftersom jag tänker på annat och inte lyssnat.

* Snöar som många andra in i saker fullständigt och fanatiskt men tröttnar inte i första taget.

* Har svårt för att hjälpa andra (ex. ytligare bekanta) som jag inte känner att jag får ut så mycket av att hjälpa eller kanske inte kommer att behöva få hjälp tillbaka. (Mina nära är det helt tvärtom med)

* Kan gå in för att hjälpa mina nära vänner så hårt att att det går ut över mig själv och andra "nära".

* Hetsigt temperament, jag kan vara lugn som en filbunke men retas jag (tillräckligt länge?) så exploderar jag utan större förvarning :furious:

* Intolerant mot andra med ovanstående dåliga egenskaper och jävligt intolerant mot religiösa typer.

* Kan vara fullkomligt känslokall.

* Skjuter upp ALLT till sista minuten, eller strax därefter, skyller på att jag jobbar bäst under press.

* Säger ofta att jag blir tokig av olika saker och det stämmer :D


Edit: Fan vad mycket jag fick *cry*

skaparn
2006-01-23, 12:24
Och ödmjukast!

Det är tyvärr redan taget. Du kan få titeln som näst ödmjukast.

Jag citererar

There can be only one

Bobo
2006-01-23, 12:27
Aah får lägga till *cry*

* Kan vara obehagligt besatt av sex och inte sällan är det det enda jag kan prata om och tänka på. Halkar oftast dit (oralt) med vem som helst.

* Slösig med pengar, men jag kan skärpa mig, jag ska skärpa mig :em:

* Expert på att stänga ute jobbiga känslor, fast det ser jag som en mycket bra egenskap iof *screwy*



Edit: Nu känns allt mycket bättre efter bikten :)

Micke A
2006-01-23, 12:27
Hitta sina nackdelar är ju inte svårt om man inte är 40-talist!

Jag lider av kronisk mundiarré och är en otålig f-n när jag vill ha nåt. Förväntar mig för mycket av andra och målar fan på väggen lite väl lättvindligt när något gå mig emot. Med ett lite för "dramatiskt" sätt att uttycka mig så uppfattas jag som mer bestämd och kategorisk än jag verkligen är.

no1fitness
2006-01-24, 01:16
Bobo : Du och jag delar många dåliga kvaliteter... :D

Axon
2006-01-24, 01:36
Otålig.
Kort stubin.
Envis så in i helvete.
Ser lätt det värsta ur situationer.
Oekonomisk.


lol stämmer in 100% på mig. Men jag har nog kortare stubin än dig :devil:

Diana
2006-01-24, 10:55
* Skjuter upp ALLT till sista minuten, eller strax därefter, skyller på att jag jobbar bäst under press.

den kan ja skriva under på :laugh: och tidsoptimismen

FAN! ska sluta kolla i den här tråden, kommer ju bara på mer och mer *screwy* :D

Ludvika
2006-01-24, 14:01
Dålig humor

jwzrd
2006-01-24, 14:03
Dålig humor

Haha :laugh:

Metal_boy_
2006-01-24, 14:04
Pungen fastnar i benen när jag tränar.

jwzrd
2006-01-24, 14:12
Pungen fastnar i benen när jag tränar.

Det får du nästan visa bildbevis på.

Metal_boy_
2006-01-24, 14:28
Det får du nästan visa bildbevis på.

:laugh:

Jag ska nog uppfinna en rollon som man kan ha på/under/bakom pungen. Tänk dig ett hårt/svettigt benpass och pungen ändå smeker omkring i brallan som en silkesduk på en nyvaxat motorhuv :)

jwzrd
2006-01-24, 14:34
:laugh:

Jag ska nog uppfinna en rollon som man kan ha på/under/bakom pungen. Tänk dig ett hårt/svettigt benpass och pungen ändå smeker omkring i brallan som en silkesduk på en nyvaxat motorhuv :)

Jag kan inte påstå att jag upplever det samma. Månne är det du som är mannen med de skitiga kalsongerna?

Metal_boy_
2006-01-24, 14:46
Jag kan inte påstå att jag upplever det samma. Månne är det du som är mannen med de skitiga kalsongerna?


haha nä fy fan, alltid rena innan och efter :)

bilden :laugh:

AFanatic
2006-01-24, 15:49
Sjukt rolig tråd...70 % borderline och 20 % manodepressiva...resten schizofrena? Dags att plocka fram länken till det där psykologitestet.:D

Själv är jag:

*otålig

*troligtvis typ a-person, med säkerligen låga nivåer av serotonin då jag lätt fastnar för saker, exempelvis skulle jag vara i fart med att skaffa hund då läser jag 20 hundböcker i veckan, surfar 98 timmar om dygnet just om allt jag kan hitta om hundar/spec. ras, läser all tidningar jag kan hitta osv - det är allt eller inget, tills jag inser att jag inte kan skaffa hund för tillfället eller att jag helt enkelt tröttnar eller hittar något annat att ödsla all energi på.

*tävlingsmänniska: det finns många personer jag har tävlat med, som själva inte ens vet om det. Kan vara att man väljer en person på en restaurang eller var man nu äter och ska äta upp maten snabbare än den personen. Eller på gymmet, även fast man är helt uppe i sin egen träning kan det helt plötsligt komma en flash av tävlingsmani, då jag bara måste lyfta mer än Kalle 13 år, som just håller på att explodera då han försöker rubba marklyftsstången lastad med 30 kg.

*Envis, älskar diskussioner som är mer som konflikter, "bara för att"...Retar gärna gallfebern på folk, medvetet.

Många käppar i hjulet...jag återkommer med stor sannolikhet.

tinus
2006-01-24, 15:52
Sjukt rolig tråd...70 % borderline och 20 % manodepressiva...resten schizofrena? Dags att plocka fram länken till det där psykologitestet.:D

Själv är jag:

*otålig

*troligtvis typ a-person, med säkerligen låga nivåer av serotonin då jag lätt fastnar för saker, exempelvis skulle jag vara i fart med att skaffa hund då läser jag 20 hundböcker i veckan, surfar 98 timmar om dygnet just om allt jag kan hitta om hundar/spec. ras, läser all tidningar jag kan hitta osv - det är allt eller inget, tills jag inser att jag inte kan skaffa hund för tillfället eller att jag helt enkelt tröttnar eller hittar något annat att ödsla all energi på.

*tävlingsmänniska: det finns många personer jag har tävlat med, som själva inte ens vet om det. Kan vara att man väljer en person på en restaurang eller var man nu äter och ska äta upp maten snabbare än den personen. Eller på gymmet, även fast man är helt uppe i sin egen träning kan det helt plötsligt komma en flash av tävlingsmani, då jag bara måste lyfta mer än Kalle 13 år, som just håller på att explodera då han försöker rubba marklyftsstången lastad med 30 kg.

*Envis, älskar diskussioner som är mer som konflikter, "bara för att"...Retar gärna gallfebern på folk, medvetet.

Många käppar i hjulet...jag återkommer med stor sannolikhet.

Hm..lät som om det var mig du beskrev där tjejen :D På pricken!
Kan vi vara släkt på något vis?? :laugh: *flex*

AFanatic
2006-01-24, 17:42
Hm..lät som om det var mig du beskrev där tjejen På pricken!
Kan vi vara släkt på något vis?? :laugh: *flex*

:D

Vi ska träna ihop snart hoppas jag. :laugh:


Släkt...ja det låter troligt. Ska vi börja släktforska och se? :D