handdator

Visa fullständig version : VAFAn...nya wallander...


Angel
2006-01-20, 22:28
jag e big fan av dom nya wallander filmerna, och när ja hörde att "steget efter" kommit blev ja skitglad?

Men vad är det här? Varför e Lassgård med igen? Var e Linda? Vad vad vaaaad?

Kör dom två olika med olika skådisar lr e detta någon gammal som nysläppts? Kommer det inga fler med Johanna Sällström? Ja läste i en intervju med henne att dom skulle släppa runt 12 filmer lr nått.


Nu e ja upprörd...

Yankeee
2006-01-20, 22:29
precis så är det

Angel
2006-01-20, 22:30
precis så är det


att dom kör 2 olika serier me olika rolluppsättigar?

Yankeee
2006-01-20, 22:30
oftast iallafall

Angel
2006-01-20, 22:31
men e den gammal lr nyinspelad?

kommer de fler med sällström gänget?

Yankeee
2006-01-20, 22:32
det varierar

Angel
2006-01-20, 22:33
det varierar
vet du lr flummar du lite nu :)

High1ander
2006-01-20, 22:36
vet du lr flummar du lite nu :)
Tror nog bara att han "Yankeeeing your chain"...

Perscitus
2006-01-20, 22:37
Har du läst böckerna?

Om du gillar filmerna kommer du tycka böckerna är fantastiska! Själv gillar jag inte filmerna, då de underträffar böckerna så oerhört.

Jense
2006-01-20, 22:47
jag e big fan av dom nya wallander filmerna, och när ja hörde att "steget efter" kommit blev ja skitglad?

Men vad är det här? Varför e Lassgård med igen? Var e Linda? Vad vad vaaaad?

Kör dom två olika med olika skådisar lr e detta någon gammal som nysläppts? Kommer det inga fler med Johanna Sällström? Ja läste i en intervju med henne att dom skulle släppa runt 12 filmer lr nått.


Nu e ja upprörd...


ok nr1. lassgård ÄR den riktiga wallander. han gör alla filmer som varit böcker.

keffat_liv
2006-01-20, 22:49
ok nr1. lassgård ÄR den riktiga wallander. han gör alla filmer som varit böcker.

och han är 10 gngr bättre.

Angel
2006-01-21, 00:09
ja har läst ågra böcker o sett ån me lassgård men sett alla me dom andra skådisarna och tycker dom e mycket bättre, dels för ja gillar johanna sällström så mycket.

internethjälten
2006-01-21, 01:38
det är 3 olika team som gör filemra, det kommer komma
fler karaktärer samt skådespelare.

Angel
2006-01-21, 02:46
Grrr......Blev någon VanVeeten film istället.

Men den va bra den också.

Dipshit
2006-01-21, 03:45
aohfan, lassgå ju bäst..
steget efter lär bli kul att se.. läst o grejer

grisbil3n
2006-01-21, 07:07
The more the merrier för fan, gillar dom också skarpt.

mini_Arnold
2006-01-21, 07:16
Har du läst böckerna?

Om du gillar filmerna kommer du tycka böckerna är fantastiska! Själv gillar jag inte filmerna, då de underträffar böckerna så oerhört.
Jag håller med. Läste fyra böcker och sen såg jag första filmen o den var så kass.

King Grub
2006-01-21, 08:33
Lyckas man glömma böckerna när man ser filmerna är dom rätt hyfsad underhållning trots allt.

hasse36
2006-01-21, 17:17
Jag minns "Steget efter" som den näst bästa Wallanderboken efter "Den vita lejoninnan". Det blir därför extra trist att de misslyckas så totalt med filmen.
Det är helt enkelt inte trovärdigt och Lassgård är en narr. Jag får samma känsla som när Peter Haber gjorde Hamilton.

Krister Henriksson gör Wallander betydligt bättre även om han är lite för mager. Av filmerna med Henriksson är "Afrikanen" bäst.

internethjälten
2006-01-21, 18:15
Jag minns "Steget efter" som den näst bästa Wallanderboken efter "Den vita lejoninnan". Det blir därför extra trist att de misslyckas så totalt med filmen.
Det är helt enkelt inte trovärdigt och Lassgård är en narr. Jag får samma känsla som när Peter Haber gjorde Hamilton.

Krister Henriksson gör Wallander betydligt bättre även om han är lite för mager. Av filmerna med Henriksson är "Afrikanen" bäst.

Alla tycker vi olika ;)

Cilia
2006-01-21, 22:51
mini-me och jag träffade en av dom som jobbar med castingen till filmerna ikväll.
Jag försökte få med oss i någon film.
Hade massor av kreativa förslag på roller vi skulle spela storstilat, allt ifrån prostituerade till lik eller alkoholister men det verkade inte som om han nappade på det hela.

jesse
2006-01-21, 23:03
mini-me och jag träffade en av dom som jobbar med castingen till filmerna ikväll.
Jag försökte få med oss i någon film.
Hade massor av kreativa förslag på roller vi skulle spela storstilat, allt ifrån prostituerade till lik eller alkoholister men det verkade inte som om han nappade på det hela.


Jag tror att Yankee har något med saken att göra...

Eller?

Cilia
2006-01-21, 23:08
Jag tror att Yankee har något med saken att göra...

Eller?
du var inte så duktig på att gissa men man ska alltid försöka annars lär man sig aldrig *g*

ibland träffar vi personer även utanför Kolosv värld även om det sker i begränsad omfattning

jesse
2006-01-21, 23:25
du var inte så duktig på att gissa men man ska alltid försöka annars lär man sig aldrig *g*

ibland träffar vi personer även utanför Kolosv värld även om det sker i begränsad omfattning

Då ber jag så mycket om ursäkt, utgick från mig själv och trodde då att du inte heller hade några vänner utanför kolo. :(

Men man lär sig saker hela tiden, det känns bra att inte Yankee var inblandad dock.

GOnatt Kolo! :sleep:

Cilia
2006-01-21, 23:30
Då ber jag så mycket om ursäkt, utgick från mig själv och trodde då att du inte heller hade några vänner utanför kolo. :(

Men man lär sig saker hela tiden, det känns bra att inte Yankee var inblandad dock.

GOnatt Kolo! :sleep:
du behöver inte be om ursäkt
men varför var det bra att Spankeee inte var inblandad?