handdator

Visa fullständig version : Smärta


Matte88
2006-01-19, 23:17
Hejsan, min första tråd här på forumet.
Jag har väll tränat nu i 4månader ganska precis väldigt problemfritt om jag säger så.
Jag måste även tacka detta forum som har gett mej massa tips osv, nu till problemet.
När jag tränar armarna så for jag tvär ont i vänster underarm just efter övningarna, detta har kommigt på senare tid och jag har inte ökat så mkt utan tagit det ganska lungt, nu undrar jag bara vad denna smärta är? muskelinflamation? eller nått annat? och om någon annan har känt av samma sak?

Svedberg
2006-01-19, 23:18
benhinneinflamation antar jag

Matte88
2006-01-19, 23:19
och mot detta gör jag vad? vilar?

polaren
2006-01-19, 23:23
och mot detta gör jag vad? vilar?

Du kan tex undvika övningar som du får ont av, testa vila ett tag, uppsöka läkare!

Har haft samma smärta som dig, och det verkar vara en vanlig åkomma. Jag har tagit bort övningar jag får ont av. Jag fick främst ont av skivstångscurl, smärtan kom just när jag släppte stången, som en ilning.

Samboy
2006-01-19, 23:49
Hejsan, min första tråd här på forumet.
Jag har väll tränat nu i 4månader ganska precis väldigt problemfritt om jag säger så.
Jag måste även tacka detta forum som har gett mej massa tips osv, nu till problemet.
När jag tränar armarna så for jag tvär ont i vänster underarm just efter övningarna, detta har kommigt på senare tid och jag har inte ökat så mkt utan tagit det ganska lungt, nu undrar jag bara vad denna smärta är? muskelinflamation? eller nått annat? och om någon annan har känt av samma sak?


nu har du postat i fel tråd. admin lägg in dena tråd i Rehab...