handdator

Visa fullständig version : Ecdysten™ - Russian Anabolic Formula


goa_killen
2002-08-28, 22:07
Vad har ni att säga om den här produkten, säljs hos *************...

Kopierat frånsidan

ECDYSTEN är en anabol produkt vilkets innehåll har bevisats i kliniska studier vara lika anabolt som verkliga stereoider men utan dess oönskade sid effekter.
Den aktiva anabola beståndsdelen i Ecdysten är Ecdysterone. Importerad direkt från Sovjet
Ecdysteronet kommer från Rhaponticum carthamoides och är garanterat till att vara 98% ren(eller högre)
Denna substans, har bevisats i otaliga klinska studier vara mer anabol än methandrostenolone (Dianabol), men utan androgena eller andra ej önskvärd sido effekter.
Ecdysten ger en väldig ökning i anabolism men påverkar inte hormon nivåer.
Ecdysten ger en ökande kväve retention och ökad protein syntes vid cellulär nivå ( vi rekommenderar att du ökar ditt dagliga intag av protein medan du använder denna produkt).
Ecdysten har även kliniskt bevisats öka styrka och uthållighet.
Detta är exakt samma beståndsdel som de Ryska myndigheterna gav till sina friidrottare under tävlingar
Många ryska idrottare hade bättre resultat på tävlingarna när de använde Ecdysterone än under träning när de använde stereoider.
Vi har inte kunnat sälja Ecdysterone tidigare pga. det höga priset (200000 kr / kilo) först nu har vi kunnat få bra priser.
Ecdysterone i denna produkt är garanterat till vara 98% (eller högre) rent oblandat Ecdysterone.
Ecdysten kommer inte orsaka ett positiv doping test.
Ecdysten är 100% säkert och lagligt kosttillskott.

Ingredienser per 2 tabl
Ecdysterone (EcdypureTM) 15mg OBS! NY DOSERING 50% mer
Zinc Monomethionine 2.5mg
Zinc Aspartate 2.5mg
Magnesium Aspartate 75mg
1.75mg Vitamin B-6 1.75mg

Bamse
2002-08-28, 22:17
Om det är importerat från SOVJET så har nog bäst före-datumet gått ut för över ett decennium sedan... :booty:

Petrus
2002-08-28, 22:44
Jag skulle inte vilja ha det om jag så fick det gratis!
Kan tänka mig att ta emot en burk om jag får 200 spänn för det...

Med andra ord; :smash: :stick: :nono:

Vänligen,,,
Petrus

muskelbyggarn
2002-08-28, 22:50
Intressant iaktagelse Bamse. Sovjet??? undrar när den där produkttexten skrevs :devil:

Säger som jag brukar, ju bättre det låter, destå sämre är det. Det finns inga magiska piller som gör allt. Visst låter det bra med
"Ecdysten kommer inte orsaka ett positiv doping test.
Ecdysten är 100% säkert och lagligt kosttillskott. "

Då kan det ju inte annat än fungera om det står så???


Produkter som denna brukar jag inte rekommendera, dock så känner jag av ex. Retibol och fler med mig som var med i vår lilla "test" i höstas, men jag vill inte rekommendera det i första hand ändå. Denna typ av produkt är sannerligen ett sekundärt tillskott, för att inte säga "tredjejärt":D tillskott.


Vänl,,,
Tobbe

Munter
2002-08-29, 08:03
Jag har testat två ecdysten-baserade tillskott (kanske är fel ord) och kan bara konstatera att det är lika värdelöst som nästa mirakelmedel. Usch och blä, dyra är de också.

Jarod
2002-08-29, 22:48
Originally posted by muskelbyggarn
Säger som jag brukar, ju bättre det låter, destå sämre är det.

Hehe..kom bara att tänka på "VP2 - bygger 600+% mer muskler" :D :D :D

Mvh

The Dwag
2002-08-30, 08:37
Håller med Jarod... kasta inte sten då du sitter i Glashus Tobbe :nono:

Kolla VP 2 , Creatine HSC mm reklamen ( AST):D

muskelbyggarn
2002-08-30, 09:04
Ok, 1-0 till er då :D

Skillnaden är att produkterna fungerar ivf...

Det finns alltid undantag och detta var tydligen ett :rolleyes:


Vänl,,,
Tobbe

z_bumbi
2002-08-30, 09:28
Originally posted by muskelbyggarn
Ok, 1-0 till er då :D

Skillnaden är att produkterna fungerar ivf...

Det finns alltid undantag och detta var tydligen ett :rolleyes:


Vänl,,,
Tobbe

Funkar 600 % bättre än vad ? Vore ju kul att se hela undersökningen någon gång där de bevisar sina siffror.

Munter
2002-08-30, 11:41
Men hallå, den funkar ju 600% bättre...köp köp KÖP !!

Peter
2002-08-31, 10:28
Fick en väldigt stark känsla igår, när jag läste det här, av att jag sett någonstans att VP2 studien blivit publicerad. (Handlade då förmodligen om en jämförelse mellan olika typer av protein och inte olika märken.) Men när jag skulle försöka hitta den där jag trodde jag läst om den var den plötsligt försvunnen och hittar inget på medline heller. Hoppas någon kan bringa klarhet i det här.

Peter

muskelbyggarn
2002-08-31, 13:48
>Peter

Med risk för att inlägget tas bort av de nya reglerna...
http://www.*******.org/vetenskaplig_forskning/forskningsrapporter/juli_2002/forskningsrapporter_10_juli_2002.asp

600% historien var en liten reklamtext ast hade förut på sidan, vad jag vet så togs den bort för ganska länge sedan och jag påpekade att den sticker lite i ögonen :)


Vänl,,,
Tobbe

z_bumbi
2002-08-31, 13:59
Undersökningen visar ju inte oväntat att vassle är bättre kassein för att bygga massa...men de flesta kosttillskott jag stött på använder ju just vassle och inte kassein.
Skulle tippa på att resultaten skulle bli något liknande oberoende av vilket vassle man använder, eller ?

Grahn
2002-08-31, 14:04
Inte om man frågar AST. :)

muskelbyggarn
2002-08-31, 14:14
> z_bumbi

Visst är det så, men det intressanta är att vassle enl. den undersökningen är bättre en kasein i det muskelbyggande hänseendet.

Men å andra sidan rockar kasein fett :D innan läggdags så man slipper gå upp i natten och häva i sig protein :eating:


Vänl,,,
Tobbe

Peter
2002-08-31, 14:58
Tobbe: Tack ska du har för länken, hade ju inte krävt någon större detektivförmåga av mig att gå in på ASTs sida och kolla men jag blev så förvirrad av att jag inte hittade den i de papper jag var övertygad om att sett referensen i.

Då kan jag glädja mig åt att jag inte blivit så besatt av det här att jag drömmer om vetenskapliga studier som inte finns, problemet är att jag istället blivit senil och inte kommer ihåg i vilka papper jag läst vad. :confused: :confused:

Peter