handdator

Visa fullständig version : Smärta och knakande i högra axel.


Samboy
2006-01-17, 03:43
Hej! det värkar så att jag har problem med högra delen av axeln, när jag värmer upp axlarna dvs när jag snurrar armarna "om ni nu förstår. så knakar det alltid i högra axeln. och när jag tränar så får jag smärta i högra axeln..jag är inte lika vig i båda axlarna och när jag exempelvis kör hantelpress så känns det som axeln är ur led men den i fallet inte är det. dvs jag känner inte av att högra bröstet tränas. pga att högra axeln cpar sig. när mina kompisar ser mig göra övningarna så säger odm att det ser bra ut.. men att jag ibland kan sega till med högra armen där "högra axeln" också sitter :P. sen att det knackar hela tiden när jag stretchar axlarna. enbart i högra delen

som idag så körde jag bröst och triceps. när jag kör pecdec så dör min högra axel asså det gör så himmla ont. och den tar inte i lika mycket som vänstra..någon som har samma problem och kanske vet vad det kan bero på? och en annan liten sak som kanske inte har med denna sak att göra ..men det är så att mitt högra bröst inte tar lika bra i bröstövningar dvs att jag kör helt perfekta övningar med gämna drag men att högra bröstet inte tar alls lika dant som vänstra. jag är iofs vänsterhänt men ganska konstigt att min högra triceps är lite större än vänstra :laugh: känns som man är halft förlamad i högra delen av kroppen *cry* allt är gämt men tar helt helt olika.. :( och som sagt så kommer ni som vanligt säga sök upp läkare. det ska jag inom kort tid när jag har tid. så jag vill helst höra nått vettigt från er. //tack i förhand