handdator

Visa fullständig version : Löddeköpinge Grip Challenge V


Arne Persson
2002-08-28, 10:50
Nu är det dags igen för en ny grepptävling! Tävlingen hålls som vanligt vid gymet i Löddeköpinge Centrum lördagen den 31 augusti kl 13. Grenar inkluderar grippers, tvåhandspinch och IronMinds Rolling Thunder. Kan även meddela att till Löddeköpinge Grip Challenge VII i mars 2003 kommer britten David Horne att deltaga, en av de absolut greppstarkaste i världen. Förutom Horne kommer även Eliabeth Talbot att tävla, en 18-årig tjej som skulle spöa de flesta starka karlar i både greppstyrka och armbrytning (hon kom trea på VM förra året).

Pudzianovski
2002-08-28, 12:58
Hur funkar såna tävlingar? organisation?
Är det fritt för vem som helst att deltaga?
kostar det o kolla på osv osv...

?

bara undrar alltså...

:rolleyes:

CoC
2002-08-28, 13:39
Vem som helst får deltaga även om vi brukar avråda om man inte t ex klarar en #2 (detta är den lättaste gripper vi använder). Det går emellertid inte att dyka upp utan förvarning och tävla. Vi behöver veta senast typ i dag om någon mer ska vara med. Vem som helst får naturligtvis komma och titta på tävlingen. Nästa tävling blir första lördagen i december. Av startfältet att döma blir lördagens tävling den tuffaste hittills. Vi kan bli så många som fyra som klarar min #3 (vilken är en av sju tävlingsgrippers).

CoC
2002-08-28, 13:40
Glömde att tillägga att startavgiften är 70 kr samt att det är fritt inträde.

Pudzianovski
2002-08-28, 15:12
Skulle va kul se...fast nu bor man ju som man gör.

Hoppas det blir lyckat !


:thumbup:

Arne Persson
2002-08-28, 17:45
Herr CoC har redan förutsett en bottenplacering för undertecknad, få se nu om profetian stämmer.

CoC
2002-08-28, 17:52
Ren lögn (bottenplacering=sist) och även om det inte var det är det inget som någon här har med att göra. Skriv om dig själv istället.

Arne Persson
2002-08-28, 17:58
Okej då, undre hälften då. Efterom jag är kass i grippers med vänstern och itvåhandspinchen så finns risken att jag får låga poäng i dessa grenar. Förhoppningsvis kommer Rolling thunder att gå så bra att jag blir 2-3:a i denna gren.