handdator

Visa fullständig version : sevärda?


gribby
2006-01-14, 21:20
--------------------------------------------------------------------------------

är det någon som har/sett några strongman filmer som tex magnus samuelssons viking power (eller vad den hette), dominatar av pudzianoski och hugo girads..hade tänkt skaffa dessa filmer men undrar om de är sevärda?

Bite
2006-01-14, 21:29
--------------------------------------------------------------------------------

är det någon som har/sett några strongman filmer som tex magnus samuelssons viking power (eller vad den hette), dominatar av pudzianoski och hugo girads..hade tänkt skaffa dessa filmer men undrar om de är sevärda?
Magnus film är väl sevärd om man är intresserad. Har för mig att den hette "Swedish Power", filmen går igenom en veckas träning, och Magnus pratar lite kost. Pudzis film var riktigt kass, länge sen jag såg den, men som jag minns det var det inte särskilt mycket träning, mycket prat (på polska, utan text). Pudzi badade med kompisar, joggade på stranden osv. Det kanske har kommit en version för den internationella publiken, har för mig att det var på tal. Jouko Ahola har en bra rulle, reppar marklyft till näsblod osv *popcorn*

internethjälten
2006-01-14, 21:36
--------------------------------------------------------------------------------

är det någon som har/sett några strongman filmer som tex magnus samuelssons viking power (eller vad den hette), dominatar av pudzianoski och hugo girads..hade tänkt skaffa dessa filmer men undrar om de är sevärda?

Har bägge Magus S. filmer och de är mer än sevärda =)

Pudzianovski
2006-01-14, 21:37
Magnus har gjort 2 filmer.

Första filmen är rätt tråkig. Träning och grenträning. Proffsigt gjord men ganska tråkig.

Andra filmen är roligare och har lite humor med. Dessutom är Sven Karlsen med en hel del vilket höjer kvalitèten.

Hugo Girards film är mer av dokumentär karaktär men ändå ganska bra. Inte så mycket träning utan mycket snack.

Pudz film är som sagt på polska och han tränar inte heller knappt. bara lite benträning. Tråkig film och kort.

Tror det står åtminstone lite om dessa om du söker.

strong-man
2006-01-14, 21:42
Magnus filmer är bra Hugo girads film tyckt jag var helt kass någon som vet var man kan få tag på puddes film??

gribby
2006-01-14, 21:47
tack för alla tips grabbar..men har fan letat länge var hittar man Jouko Aholas film?

Pudzianovski
2006-01-14, 21:49
Skicka ett pm så ska jag guida de som ville ha filmerna.

Pudzianovski
2006-01-14, 21:55
Här kan ni köpa videor.

http://www.jackalsgym.com/aspx/str_multimedia.aspx

http://www6.mailordercentral.com/ironmind/

Wennerberg
2006-01-15, 01:37
Har också Samuelssons bägge filmer, och de är sevärda. Tycker dock att han kan signera Worlds Strongest Arms om man nu beställer den för 300:- från hans hemsida. Kom på det i efterhand tyvärr. :(

internethjälten
2006-01-15, 10:09
Har också Samuelssons bägge filmer, och de är sevärda. Tycker dock att han kan signera Worlds Strongest Arms om man nu beställer den för 300:- från hans hemsida. Kom på det i efterhand tyvärr. :(

Hehehehehe, sånt skriver man ALLTID in när man köper saker från
kändisar ju, nästan så man skulle börja med det när man beställer
från kolozzeums webshop med :P

amarth
2007-01-18, 09:39
Ingen som vet någon svensk sida/butik man kan köpa strongman/bodybuildarfilmer från?