handdator

Visa fullständig version : Partytrix!


bengdoktor
2006-01-14, 13:13
Dessa förlovade humörboostar! Har ni några sköna partytrix ?

Hörde en skönt trix på radion:
Man tar en kompis glas, som fullt med nån dricka - vänder på det ritkigt fort så att det står på bordet uppochner, men med drickan kvar i glaset! Utan spill och så. Det utlovades blandade reaktioner från polaren :D

Bordet bör vara plant, och glaset ska vara ungefär halvfullt.



Spä på!

Cilia
2006-01-14, 13:16
vända ett vinglas mellan fingrarna så att händerna går från att vara handflata mot handflata till att vara handrygg mot handrygg.

ta två korkar som sitter fast i tummgreppet utan att korkarna fastnar mellan fingrarna


vill inte berätta i detalj eftersom det är just trix *w*

Dipset_
2006-01-14, 13:18
Dessa förlovade humörboostar! Har ni några sköna partytrix ?

Hörde en skönt trix på radion:
Man tar en kompis glas, som fullt med nån dricka - vänder på det ritkigt fort så att det står på bordet uppochner, men med drickan kvar i glaset! Utan spill och så. Det utlovades blandade reaktioner från polaren :D

Bordet bör vara plant, och glaset ska vara ungefär halvfullt.



Spä på!


Var tvungen att gå och testa det där :D

Griip
2006-01-14, 15:51
Det där e ju inga partytrixx!


HELIKOPTERN!!

ELEFANTEN!!

kneger
2006-01-14, 16:36
ta en papperspåse (sån man får när man handlar på ica och sånt) sen ska man böja sig ner utan att böja på knäna och ta påsen med munnen.

den som inte klarar det åker ut.

sen river man av bitar så man får gå längre och längre ner. Riktigt underhållande faktiskt! :)

s_himself
2006-01-14, 16:45
Men tar en kapsyl och lägger i en krona i den och viker till den lite lite, sedan utmanar man en polare att man kan kasta längst.


eller så tar man typ ett A4 papper och säger "Jag kan klippa ett hål i detta pappret som jag sedan kan krypa igenom utan att ta sönder pappret.

Hur det går till talar jag inte om :)

BajareN
2006-01-14, 16:48
Om någon dricker ur en låt oss säga 33cl heineken, slå då hårt på flaskan uppifrån så skummar ölen över. Du använda din egen flaska som "partytrick" genom att slå med den på hans flaska.

Låt mig med bild visa hur det går till.

Snake
2006-01-14, 16:49
Vända ut-å-in på ögonlocken brukar jag göra, det är populärt.

Lepras
2006-01-14, 16:51
dansa med tuttarna är alltif populärt ;)

JustinCredible
2006-01-14, 16:58
Moonwalk

hahavaffan
2006-01-14, 17:16
Det där e ju inga partytrixx!


HELIKOPTERN!!

ELEFANTEN!!Här har vi en som kan sina partytrix! :D

rob99
2006-01-14, 17:27
meeer, ska snart iväg o supa så meeer tack

bengdoktor
2006-01-14, 18:28
Var tvungen att gå och testa det där :D


Funkade det?? *popcorn*

Tolkia
2006-01-14, 18:52
Vända ut-å-in på ögonlocken brukar jag göra, det är populärt.
Mer i samma stil: Rulla med ett öga, men inte med det andra.

Fatalist
2006-01-14, 19:26
Olla på valfri ovetandes tjejs rygg/röv medan resten av förfesten ser på. :thumbup:

Fartman
2006-01-14, 20:00
Olla på valfri ovetandes tjejs rygg/röv medan resten av förfesten ser på. :thumbup:
Det är väl sånt som brukar räknas som sexuella trakasserier dock.. ;)

Har ett roligt liknande Bajarens trix. Då fyller man upp en flaska med kallt vatten så att nästan hela är full (kanske 2cm högst upp som inte är fyllt) sen slår man hårt som fan med handflatan typ (den delen längst ner) mot öppningen på flaskan, träffar du rätt kommer botten att slås ur flaskan :thumbup:

Mighty
2006-01-14, 20:25
ta två korkar som sitter fast i tummgreppet utan att korkarna fastnar mellan fingrarna
Ha!
Det där är jag grym på

abbe
2006-01-15, 00:49
Jag brukar köra tricket med att ha en kapsyl mellan tummen och långfingret och sen "knäppa" med fingrarna så kapsylen flyger iväg. En del andra kan det ibland men sällan så bra. Jag kan utan problem skjuta genom rummet och träffa väggen med bra kraft. Har inte mätt men 20 meter är inga problem.

Sen ett annat trick är att ta en Grolsch-öl (dom med gammeldags knäppkork) och sen öppna den så långt som möjligt utan att den går upp. Efter det så börjar tricket och då säger man att man kan öppna den genom att slå av korken med pekfingret. Dolt har man knogen ute med långfingret och öppnar bågen med den samtidigt som man slår med pekfingret mot korken. Man gör det med ganska bra kraft så det blir trofärdigt. På en fest var det en kille som försökte så hårt att hans finger var snett veckan därpå när jag träffade honom.

Jense
2006-01-15, 02:42
Jag brukar köra tricket med att ha en kapsyl mellan tummen och långfingret och sen "knäppa" med fingrarna så kapsylen flyger iväg. En del andra kan det ibland men sällan så bra. Jag kan utan problem skjuta genom rummet och träffa väggen med bra kraft. Har inte mätt men 20 meter är inga problem.

Sen ett annat trick är att ta en Grolsch-öl (dom med gammeldags knäppkork) och sen öppna den så långt som möjligt utan att den går upp. Efter det så börjar tricket och då säger man att man kan öppna den genom att slå av korken med pekfingret. Dolt har man knogen ute med långfingret och öppnar bågen med den samtidigt som man slår med pekfingret mot korken. Man gör det med ganska bra kraft så det blir trofärdigt. På en fest var det en kille som försökte så hårt att hans finger var snett veckan därpå när jag träffade honom.


jag brukar ha kapsylen mellan tumme och pekfingret men dock trycker jag ihopa den istället