handdator

Visa fullständig version : Nya bilder på Lodjuret


LoDjuR
2006-01-13, 22:01
Gör ett nytt försök, då mina andra bilder inte höll måttet riktigt. :)
Jag vill alltså ha lite konstruktiv kritik, vad som släpar mer än annat osv.

Lite om mig:

Ålder: 17
Längd: 178 cm
Vikt: 65 kg
Vikt innan: 54 kg
Tränat i: ca 11 månader.

Triceps: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/triceps.jpg

Biceps framifrån: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/biceps.jpg

Lats: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/lats.jpg

Bröst: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/sidechest.jpg

Mage: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/mage-cke.jpg

Biceps bakifrån: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/13_jan_1.JPG

Benen vågar jag inte lägga upp än, arbetar på dem. *rolleyes*

Kaboffastar
2006-01-13, 22:06
Upp
Med
Ben
!!!!!

LoDjuR
2006-01-13, 22:11
Upp
Med
Ben
!!!!!


Benen är för håriga och otränade just nu för att bedömmas :D

mini
2006-01-13, 22:21
Benen är för håriga och otränade just nu för att bedömmas :D
Till skillnad från din biffiga överkropp?
För att vara seriös - inget släpar då det är för lite massa för att bedöma vad som är minst utvecklat. Ät, träna, sov, ha tålamod, ät mer.

LoDjuR
2006-01-13, 22:27
Till skillnad från din biffiga överkropp?
För att vara seriös - inget släpar då det är för lite massa för att bedöma vad som är minst utvecklat. Ät, träna, sov, ha tålamod, ät mer.

Okidoki.

Kaboffastar
2006-01-13, 22:31
Han är ju biffigare än vad jag kommer vara efter deff iaf =)

Hmm ser väl bra ut, går säkert att ragga brudar med de där osv, vad har du för mål ?

LoDjuR
2006-01-13, 22:39
Han är ju biffigare än vad jag kommer vara efter deff iaf =)

Hmm ser väl bra ut, går säkert att ragga brudar med de där osv, vad har du för mål ?

Mina mål är åt fitnesshållet. Bli lite grövre helt enkelt.

tigerofsweden
2006-01-13, 22:50
Han är ju biffigare än vad jag kommer vara efter deff iaf =)

Hoppas inte du va seriös nu ;)

Det är bara äta,träna o vila som för alla andra så blir det bra TÅLAMOD :D

keffat_liv
2006-01-13, 22:54
större biceps än mig..... fast det har nog fan alla på kolo:((((((((

Jense
2006-01-13, 22:54
men förhelvete, läs reglerna nu!


dina bilder är skitkassa , du vissar halva kroppen och poserar som en kråka. gör om, gör rätt.

LoDjuR
2006-01-13, 23:00
men förhelvete, läs reglerna nu!


dina bilder är skitkassa , du vissar halva kroppen och poserar som en kråka. gör om, gör rätt.

Okejokej. Vet inte vad jag ska svara egentligen, men jag kan inte göra så mycket mer än att försöka posera så gott jag kan. Jag är inget proffs.

nirre
2006-01-13, 23:01
ÄT :eating: !

Jense
2006-01-13, 23:02
Okejokej. Vet inte vad jag ska svara egentligen, men jag kan inte göra så mycket mer än att försöka posera så gott jag kan. Jag är inget proffs.

nej det förståss. men i ärlighetens namn.

jag tycker det är svårt att bedömma en halv fysik, detsamma gäller nog de flesta andra.

LoDjuR
2006-01-13, 23:07
nej det förståss. men i ärlighetens namn.

jag tycker det är svårt att bedömma en halv fysik, detsamma gäller nog de flesta andra.

"En halv fysik". Jag antar att du menar att jag inte har tillräckligt med massa.
Hur ska JAG kunna veta hur jag ligger till i fysiken, om jag är halvdan eller inte, om jag inte frågar. Och det gjorde jag med denna tråden.

Jag skulle iallafall kunna bedömma någon annan med likadana bilder, det finns ju hur många som helst här som inte är så bra på posering heller.

tigerofsweden
2006-01-13, 23:08
nej det förståss. men i ärlighetens namn.

jag tycker det är svårt att bedömma en halv fysik, detsamma gäller nog de flesta andra.

Aja jag tycker han sätter många poser som är helt okej, med övning kommer ju färdighet. Dessutom är ju han inte den första som väljer att inte visa benen :)
Tycker du gjorde det helt okej men kika på hur andra poserar och kolla i spegeln så kommer du tillbaka om några kilo och sätter alla på plats :thumbup:

tigerofsweden
2006-01-13, 23:09
"En halv fysik". Jag antar att du menar att jag inte har tillräckligt med massa.
Hur ska JAG kunna veta hur jag ligger till i fysiken, om jag är halvdan eller inte, om jag inte frågar. Och det gjorde jag med denna tråden.

Jag skulle iallafall kunna bedömma någon annan med likadana bilder, det finns ju hur många som helst här som inte är så bra på posering heller.

Han syftade inte på din massa utan dina ben :)

tobbe89
2006-01-13, 23:09
jense gnäller alltid på allt och alla, det är tydligen inne. vad är felet på de där bilderna, förutom att benen inte är med? det förstår inte jag heller. går hur bra som helst att bedömma utifrån det där.

Jense
2006-01-13, 23:10
halv fysik - dina BEN syns inte.

Jense
2006-01-13, 23:11
jense gnäller alltid på allt och alla, det är tydligen inne. vad är felet på de där bilderna, förutom att benen inte är med? det förstår inte jag heller. går hur bra som helst att bedömma utifrån det där.


vad vet du om det? seriöst?

bedöm då. låt se en kvallificerad bedömning

aowen
2006-01-13, 23:14
men förhelvete, läs reglerna nu!


dina bilder är skitkassa , du vissar halva kroppen och poserar som en kråka. gör om, gör rätt.


vafan? varför vara så elak med att kalla honom kråka ? lixom han försöker & om det inte funkar för dig så finns det andra som kan kommentera hans bilder på ett vänligt sätt...


LoDjuR tycker du är på god väg till biff, ÄT :eating: TRÄNA :bpump: SOV :sleep:

tobbe89
2006-01-13, 23:14
Bedömma eller inte är väl inte relevant. Det huvudsakliga är väl att fysiken syns, att man förstår vad det är han visar, att han gör det "rätt" (jo, jag tycker man kan se en dubbelbiceps framifrån utan benen, överkroppen syns hur bra som helst) samt att det inte är några lunarstorminfluenser över det hela. På vilket sätt skulle man inte kunna bedömma överkroppen utifrån de bilder han har postat?

LoDjuR
2006-01-13, 23:15
halv fysik - dina BEN syns inte.

Nej? Det var inte dem jag ville ha bedömda i den här tråden =)

Sen är det inte så lätt att ta kort med självutlösare, med kameran ståendes på en hylla.

Apos78
2006-01-13, 23:16
vad vet du om det? seriöst?

bedöm då. låt se en kvallificerad bedömning

Nu tror jag ju inte killen är ute efter en domarbedömning utan en mer allmän bedömning. Vad som ser bra ut, mindre bra ut etc.

Jag tycker då att det ser ut att vara på god väg....ofta som folk inte kan "bedöma" utan att lägga in en lite halvdryg kommentar:(

Jense
2006-01-13, 23:17
ok. ät mer, träna mer sov mer. massa är det som saknas, helt enkelt.

Jorgen
2006-01-13, 23:19
Gör ett nytt försök, då mina andra bilder inte höll måttet riktigt. :)
Jag vill alltså ha lite konstruktiv kritik, vad som släpar mer än annat osv.

Benen vågar jag inte lägga upp än, arbetar på dem. *rolleyes*
Dessa bilderna är bättre. Inte helt bra ändå dock. Halva fysiken saknas ju. ;)

Konstruktiv kritik: Bli större. Det går inte att säga vad som släpar när man inte är större. Låter kanske elakt, men så är det. Det är bara att fortsätta träna hela kroppen, äta som en häst och vila när det behövs.

LoDjuR
2006-01-13, 23:19
vafan? varför vara så elak med att kalla honom kråka ? lixom han försöker & om det inte funkar för dig så finns det andra som kan kommentera hans bilder på ett vänligt sätt...


LoDjuR tycker du är på god väg till biff, ÄT :eating: TRÄNA :bpump: SOV :sleep:

Tack för att det finns konkreta människor här också.


Jag ska fortsätta med samma hårda tag som jag brukar, dvs äta rätt och mycket, träna tungt och vila.
Att jag gått upp ca 10 kg på 11 månader, utan att ha lagt på mig speciellt mycket fett, tycker jag är hyffsat iallafall?

Jorgen
2006-01-13, 23:20
*uppdate* *uppdate*

Och sluta tjafsa i tråden.

Jense
2006-01-13, 23:20
Tack för att det finns konkreta människor här också.


Jag ska fortsätta med samma hårda tag som jag brukar, dvs äta rätt och mycket, träna tungt och vila.
Att jag gått upp ca 10 kg på 11 månader, utan att ha lagt på mig speciellt mycket fett, tycker jag är hyffsat iallafall?


har du några förebilder?

LoDjuR
2006-01-13, 23:23
Dessa bilderna är bättre. Inte helt bra ändå dock. Halva fysiken saknas ju. ;)

Konstruktiv kritik: Bli större. Det går inte att säga vad som släpar när man inte är större. Låter kanske elakt, men så är det. Det är bara att fortsätta träna hela kroppen, äta som en häst och vila när det behövs.

Okej, det var det jag ville veta. Det är svårt att bedömma sig själv. :)

Har precis lagt upp lite nya strategier för att nå mina mål och kanske gör en ny tråd om några månader när jag övat posering också.

Tills dess, de som KAN och har något att tillföra i kritikväg, varsågoda.

LoDjuR
2006-01-13, 23:27
har du några förebilder?

Nej, men jag tycker att Lasse Andersson i förra BODY har jävligt bra fysik.

Något i den stilen, eventuellt lite mindre, satsar jag på. Svårt att säga nu.

Jense
2006-01-13, 23:29
Nej, men jag tycker att Lasse Andersson i förra BODY har jävligt bra fysik.

Något i den stilen, eventuellt lite mindre, satsar jag på. Svårt att säga nu.


menade mer förebilder på dig, alltså bilder på dig för 11 månader sen eller när du nu började gå upp i vikt. så man kan skillnaden där iaf och säga "bra jobbat" eller liknande.

LoDjuR
2006-01-13, 23:52
menade mer förebilder på dig, alltså bilder på dig för 11 månader sen eller när du nu började gå upp i vikt. så man kan skillnaden där iaf och säga "bra jobbat" eller liknande.

Haha, du menade så. My bad.

Nej, tyvärr har jag inte det. Det får bli dessa foton som jag får jämföra med senare.

Allt jag har är mått.

22/2 2005:
Bröstkorg: 80 cm
Mage: 70 cm
Biceps: 29 cm

Lår: 45 cm
Vader: 32 cm
Vikt: 54 kg
------------
13/1 2006:
Bröstkorg: 94 cm
Mage: 78 cm
Biceps: 35 cm

Lår: 51 cm
Vader: 35 cm
Vikt: 65-67 kg (dålig varierande våg)

aidee
2006-01-14, 06:59
Haha jag har inget konstruktivt att säga direkt, kul att du går frammåt. Hoppas du orkar jobba på o sköta allt som alla säger.