handdator

Visa fullständig version : Träning me hantlar mm


piraten
2006-01-12, 22:59
Ska precis börja träna å känner inte för å gå på gym ännu. Så jag undrar helt enkelt om nån har nått schysst schema för hantelträning hemma? Har enbart hantlar men ja vet att de ska gå å fixa de mesta på kroppen med de. Ska lyxa till de me en chin stång åsså :)

Kan ta upp en till fråga här på en gång:
Har redan nu hudbristningar på bicepsarna trots att jag aldrig tränat å e inte fet tror ni ja kommer å spricka upp helt å går de å förebygga?

sissa
2006-01-12, 23:08
Ska precis börja träna å känner inte för å gå på gym ännu. Så jag undrar helt enkelt om nån har nått schysst schema för hantelträning hemma? Har enbart hantlar men ja vet att de ska gå å fixa de mesta på kroppen med de. Ska lyxa till de me en chin stång åsså :)




detta kanske är nåt?

http://www.halso.info/hantlar.html

piraten
2006-01-12, 23:15
aaa perfekt tackar då e de bara för mig å smiska in övningarna på lämligt sätt

Svappis
2006-01-13, 04:11
Ska precis börja träna å känner inte för å gå på gym ännu. Så jag undrar helt enkelt om nån har nått schysst schema för hantelträning hemma? Har enbart hantlar men ja vet att de ska gå å fixa de mesta på kroppen med de. Ska lyxa till de me en chin stång åsså :)

Kan ta upp en till fråga här på en gång:
Har redan nu hudbristningar på bicepsarna trots att jag aldrig tränat å e inte fet tror ni ja kommer å spricka upp helt å går de å förebygga?


Jag får gratulera ditt resultat med biceps, jag har svårt att öka alls där. Hudbristningar vet jag inte att jag någonsin varit med om, och ändå har jag varit med om att öka riktigt hyfsat i en del övningar. Jag gissar att du är ung, man ska kunna få snabbare träningsresultat då.

Med hantlar kan man träna nästan hela kroppen, fast det kan ta lite tid att finkamma tekniken i vissa övningar. Men en bänk bör du åtminstone också ha.

Patric