handdator

Visa fullständig version : Kommer bluelight spöa mig i mark inom en rimlig framtid?


aliquis
2006-01-12, 21:54
Bluelight är en kaxig 16åring (snaaaaaaaaaaaaart 17), 180 centilong som väger in på 75kg vars mål är att öka vikterna i mark som fan för att kunna förnedra mig nere på flaket inom en snar framtid. Idag drog han en 4a på 130kg.

(Själv är jag en brutalsnygg best på 80+, 1.72cm lång, 26år på pappret, ser ut som 17 men 12 i sinnet, den 10e september drog jag 170kg på 76kg kroppsvikt, målet till nyår (lite väl optimistiskt) var 200, men jag har tränat som en kärring och ätit därefter så det har ju gått som det har gått. Har kört tunga mark o böj mest hela tiden på sistone vilket har resulterat i att min ländrygg är sliten så jag tror jag kommer skita i mark o böj några veckor nu och köra benspark/benpress/frontböj och mera rodd/ryggresningar istället så ryggen får vila sig lite. Att vila helt har jag gjort vid något annat tillfälle, men det suger ju och är tråkigt. Kommer jag vara mycket starkare när jag inte tycker ryggen gör ont längre? Jag borde gå upp i vikt med...)

aliquis
2006-01-12, 21:58
Vafan, försent att editera mina fula meningar... lite väl mycket kommatecken och få punkter, men med tanke på hur medelmedlemmen på kolo skriver behöver jag kanske inte oroa mig ;)

Btw, jag har "knappt" ökat i styrka på sistone, men vikten har ju gått upp, känner mig inte i så mycket sämre form dock. Kan väl dra en 5a mark på 155 kanske och böja en 5a på 120 eller något.

bluelight
2006-01-12, 21:58
Självklart kommer jag göra det, hoppas inte någon tror något annat :confused:

aliquis
2006-01-12, 22:05
:( *cry*

Fatalist
2006-01-12, 22:17
Def. snar framtid? Inte inom 6 månader, näää. Tror tjurpungen går säker isf.

mystic[-_-]
2006-01-12, 22:22
bluelight du får hälsa på mig :whipped: :D eller du kanske inte vet vem jag är? :P

aliquis
2006-01-12, 22:31
']bluelight du får hälsa på mig :whipped: :D eller du kanske inte vet vem jag är? :PHan hälsar inte på mig heller, fast han faktiskt har sett mig en gång sedan vi började talas vid... han o den däringa j-vla daVIELEN"ENEM;

Dåliga människor är de helt klart! Men det kanske bara är för att jag luktar illa.

bluelight
2006-01-12, 23:28
Han hälsar inte på mig heller, fast han faktiskt har sett mig en gång sedan vi började talas vid... han o den däringa j-vla daVIELEN"ENEM;

Dåliga människor är de helt klart! Men det kanske bara är för att jag luktar illa.

Den där vadå? *screwy*
Du hälsar inte på mig så, du hälsade ju på fel person :laugh:




mystic[-_-]:
Vet inte hur du ser ut :confused: *piskar tillbaka*
Edit: Eller är det du som springer runt i den där funktionär-tshirten? Får för mig att det är du..

aliquis
2006-01-12, 23:33
Den där vadå? *screwy*
Du hälsar inte på mig så, du hälsade ju på fel person :laugh:Skillnaden är att jag inte vet vem som är du (därför jag hörde mig för med fel person med..)
mystic[-_-]:
Vet inte hur du ser ut :confused: *piskar tillbaka*
Edit: Eller är det du som springer runt i den där funktionär-tshirten? Får för mig att det är du..Hum... klurar på vad det står på den, inte säker dock, tror det var intersport senast? Men kanske stod funktionär på den med.. grova armar har han ;D

Jense
2006-01-13, 06:35
ja blue light kommer piska dig om du inte sätter fart med marklyf vilket du inte kan, to baaaad

mystic[-_-]
2006-01-13, 08:06
mystic[-_-]:
Vet inte hur du ser ut :confused: *piskar tillbaka*
Edit: Eller är det du som springer runt i den där funktionär-tshirten? Får för mig att det är du..

Ja det är jag :D

Karl_alfred
2006-01-13, 08:12
mystic[-_-]:
Vet inte hur du ser ut :confused: *piskar tillbaka*
Edit: Eller är det du som springer runt i den där funktionär-tshirten? Får för mig att det är du..
Springer? :D

Nitrometan
2006-01-13, 08:47
alqis: du får börja dra lite mark. annars får du pisk av blåljuset.

aliquis
2006-01-13, 09:46
ja blue light kommer piska dig om du inte sätter fart med marklyf vilket du inte kan, to baaaadHur menar du nu, eller för ryggen?alqis: du får börja dra lite mark. annars får du pisk av blåljuset.Jag göööööör ju redan, men eftersom jag känner av ryggen typ varje gång så skall jag vila den lite.

Herkulez
2006-01-13, 10:11
ja vi får se, helt crazyyy spännande iaf. bra med en crazyyy sporre så man kör crazyy hårt

aliquis
2006-01-13, 10:22
ja vi får se, helt crazyyy spännande iaf. bra med en crazyyy sporre så man kör crazyy hårt;)

aliquis
2006-01-13, 10:25
15 vs 50%, hur tänker ni? *screwy*