handdator

Visa fullständig version : grönt the


mangemani
2006-01-09, 23:12
har sökt igenom hela s-vall nu och jag har ännu inte hittat nån butik som säljer grönt the(helt otroligt),så jag undrar nu om det finns nån sida där man kan beställa billigt grönt the?vilka är era favorit ställen att beställa från?

Cerberus
2006-01-10, 00:32
men gud, det kan du ju hitta var som helst ju. T.om Lipton har grönt te, kolla konsum, ica, hälsokostbutikerna har det garanterat(om de inte är helt värdelösa dvs). Fråga i butikerna annars om du inte hittar dom, kanske ligger gömt någonstans?

Krampus
2006-01-10, 00:33
Jag blir så trött på den här drog-glorifieringen!!!!

Cerberus
2006-01-10, 00:34
Jag blir så trött på den här drog-glorifieringen!!!!

LOL hahahaha

Frazze
2006-01-10, 00:51
har sökt igenom hela s-vall nu och jag har ännu inte hittat nån butik som säljer grönt the(helt otroligt),så jag undrar nu om det finns nån sida där man kan beställa billigt grönt the?vilka är era favorit ställen att beställa från?

OBS i Bydalen, eller coop ska det väl kallas, har. Förmodligen 99% av alla andra mataffärer också

mangemani
2006-01-10, 01:40
allt annat utom svaret på frågan=/

Frazze
2006-01-10, 13:24
COOP i Bydalen har fortfarande.

Sedan är det som bekant inte så populärt att länka till andra webshoppar.

mangemani
2006-01-10, 15:11
COOP i Bydalen har fortfarande.

Sedan är det som bekant inte så populärt att länka till andra webshoppar.

det är väl när det gäller kosttillskott?

Frazze
2006-01-10, 16:56
det är väl när det gäller kosttillskott?
Skulle tippa att en stor majoritet av de webshoppar som säljer grönt te är sådana som sysslar med hälsokost och tillskott.

OggeP
2006-01-10, 17:04
har sökt igenom hela s-vall nu och jag har ännu inte hittat nån butik som säljer grönt the(helt otroligt),så jag undrar nu om det finns nån sida där man kan beställa billigt grönt the?vilka är era favorit ställen att beställa från?

Jag vet att hemköp brukar sälja grönt the, deras egna märke. Det låter osannolikt att du inte skulle kunna få tag på Grönt the i Sundsvall.

Fatcan
2006-01-10, 17:31
Te heter det, fattar inte varför folk alltid ska göra nån "fancy" stavning.

Clyde
2006-01-10, 17:34
har sökt igenom hela s-vall nu och jag har ännu inte hittat nån butik som säljer grönt the(helt otroligt),så jag undrar nu om det finns nån sida där man kan beställa billigt grönt the?vilka är era favorit ställen att beställa från?

Det finns ju precis i vilken affär som helst. Willys i Skönsberg har jag köpt Grönt thé i flera ggr. Fråga personalen i kassorna om du inte hittar. Jag tror knappast du har sökt igenom hela Sundsvall ;)

mangemani
2006-01-10, 23:04
ok,ni hade rätt,hittade en butik nere i stan idag(låg i nån gränd,har totalt missat den).

hur många sorters grönt te finns det?alltså nu menar jag inte märken,utan finns det olika slags grönt te?blev lite fundersam när jag läste lite om grönt te som fanns i en produkt,det stog "innehåller en speciell sorts grönt te",vad menar dom med det?