handdator

Visa fullständig version : Nu har du chans att skaffa din egna Machobody


ErikWrestlingFreaket
2006-01-09, 14:35
Texten kanske är lite liten men :laugh:

http://www.wrestlecrap.com/sbt%20files/sbt-machomachine/machomachine1.jpg

Fartman
2006-01-09, 14:46
haha, fan va sköna små "scenarion"! "GOT A PROBLEM, WIMP?" :thumbup:

Jz2003
2006-01-09, 14:47
OMG OMG OMG jag svimmar :MrT:

Inte nog med att priset är högt för en sådan leksak, den skall få en smal person till en machobody? Typ som killen som sitter på leksaken :laugh: Har svårt att tro att det funkar, fast visst! prove me wrong. :booty:

ErikWrestlingFreaket
2006-01-09, 14:53
OMG OMG OMG jag svimmar :MrT:

Inte nog med att priset är högt för en sådan leksak, den skall få en smal person till en machobody? Typ som killen som sitter på leksaken :laugh: Har svårt att tro att det funkar, fast visst! prove me wrong. :booty:


Jag tror knappt den går att få tag på nuförtiden, den här grejen verkar ju vara gjord på sent 80tal, början av 90tal :)

Juliette
2006-01-09, 14:55
Killen i hatten och tightsen som står brevid och gör tummen upp, ser ju inte så macho ut precis :)

Jishuku
2006-01-09, 14:58
Killen i hatten och tightsen som står brevid och gör tummen upp, ser ju inte så macho ut precis :)

Det är ju Macho Man himself. :cool: :D

Fartman
2006-01-09, 15:04
OMG OMG OMG jag svimmar :MrT:

Inte nog med att priset är högt för en sådan leksak, den skall få en smal person till en machobody? Typ som killen som sitter på leksaken :laugh: Har svårt att tro att det funkar, fast visst! prove me wrong. :booty:

Öhm, killen som sitter på maskinen är ganska så duktigt grov faktiskt. Fast det var kanske det du menade?

Java_Java
2006-01-09, 15:54
Killen i hatten och tightsen som står brevid och gör tummen upp, ser ju inte så macho ut precis :)
Macho Man Randy Savage!

Kwon
2006-01-09, 17:15
Killen i hatten och tightsen som står brevid och gör tummen upp, ser ju inte så macho ut precis :)

HELGERÅN!

Det ÄR ju MACHO-MAN himself!!!

GUDEN!

Juliette
2006-01-09, 18:59
HELGERÅN!

Det ÄR ju MACHO-MAN himself!!!

GUDEN!

HAHA kan inte rå för det, men de tajtsen och glasögonen skulle ta ner t.o.m Arnolds machopoäng.. sen att han står där med tummarna upp som en käck bilförsäljare (lite lätt framåtböjd, dessutom)
:D

Ta inte illa upp nu och banna mig från forumet alla ni som har han till idol :)

Tricklev
2006-01-09, 19:34
Killen i hatten och tightsen som står brevid och gör tummen upp, ser ju inte så macho ut precis :)

VA?! Får man bli så obildad.


http://www.yobeat.com/promo/yo_beat.jpg

christian
2006-01-09, 19:57
Diggar hur hans tjej fått större lökar och kör bikini istället för dräkt när han blivit så macho. =)

heltzonicka
2006-01-10, 08:02
HAHA kan inte rå för det, men de tajtsen och glasögonen skulle ta ner t.o.m Arnolds machopoäng.. sen att han står där med tummarna upp som en käck bilförsäljare (lite lätt framåtböjd, dessutom)
:D

Ta inte illa upp nu och banna mig från forumet alla ni som har han till idol :)


Hahaha, du får bra pris på denna Corollan brorsan, köp idag och du får ett extra vinterdäck, bra pris (tummarna upp)

Kwon
2006-01-10, 09:39
HAHA kan inte rå för det, men de tajtsen och glasögonen skulle ta ner t.o.m Arnolds machopoäng.. sen att han står där med tummarna upp som en käck bilförsäljare (lite lätt framåtböjd, dessutom)
:D

Ta inte illa upp nu och banna mig från forumet alla ni som har han till idol :)

Kolla på gamla avsnitt av Wrestling WWF med Hulk Hogan, Ultimate Warrior o Macho Man etc... Så kanske han kan rättfärdiga sitt beteende i dina ögon?

Han var också med i Spiderman om jag minns rätt, bara en sån sak..

MACHO...MACHO MAAAAN

Juliette
2006-01-10, 11:42
Kolla på gamla avsnitt av Wrestling WWF med Hulk Hogan, Ultimate Warrior o Macho Man etc... Så kanske han kan rättfärdiga sitt beteende i dina ögon?

Han var också med i Spiderman om jag minns rätt, bara en sån sak..

MACHO...MACHO MAAAAN

Jag skojar bara lite :D Det är hans outfit (och pose) jag skrattar åt, inte åt honom personligen.
Brukar skratta åt mig själv när jag ser en bild på mig i 80-tals kläder oxå.

Kwon
2006-01-10, 11:43
Jag skojar bara lite :D Det är hans outfit (och pose) jag skrattar åt, inte åt honom personligen.
Brukar skratta åt mig själv när jag ser en bild på mig i 80-tals kläder oxå.

Bildbevis?