handdator

Visa fullständig version : Hobby, Snälla hjälp mig!


Urban
2006-01-08, 01:28
Hej Hej

Mitt internet kommer att försvinna snart *grr27* , det är ju lite jobbigt efterosm jag spenderar mycket tid av min fritid framför datorn. Så jag behöver hjälp av Er och hitta en ny Hobby. Jag tränar fotboll(under sommaren) och gymmar 2-3 ggr veckan. Men jag vill ha något mer att göra, eftersom det finns tid över åp min fritid.

Jag kan skriva lite om mig så det kan blir lite lättare för er :)

18 år snart, gillar sport och uteliv(vara ute i naturen alltså). Gillar även lite bilar, så om det finns någon kul hobby inom den kategorin så kom gärna med något förslag. Hobbyn ska inte kosta så mycket, högst 2,000.

Tack på förhand :hbang:

Ungtuppen
2006-01-08, 01:38
Haha! Kan ju inte bidra med någonting men jag skulle också behöva tips på lite saker man kan göra när man inte.. eh sitter vid datorn ;>

mangemani
2006-01-08, 01:51
bil modeller kanske?bil byggsatser?
eller gör som jag(nu har jag inte nå intresse för just bilar men iaf)köp delar i tenn som du sen limmar ihop och målar,roligt som fan.
eller ännu bättre,råkar dugilla krig osv då finns det en uppsjö av tenn soldater att köpa eller göra själv som du sen målar.
har själv det som hobby och det är så jäkla skönt att sätta sej ner med detta nån timme så man kopplar bort hjärnan från träningen osv.
rekomenderas.

ArooN
2006-01-08, 01:59
Hej!
Att bygga nåt roligt måste vara det bästa, gärna lite svårare saker så det blir lite tänkade och en prövning.
Du kanske är intresserad av bil-/hemma stereo?
Bygg ihop en hörlursförstärkare till din MP3 spelare?
Bygg en baslåda till bilen?
Bygg en aktiv baslåda till hemma stereon?
Glid in på ELFA (www.elfa.se) och köp nån rolig byggsats att löda/skruva ihop.


plugga?, ush nej, lyssna inte på detta, gör nåt vettigt istället!

Går själv i hobbytankar, och mitt val blir nog att försöka fixa ihop en aktivbaslåda till hemma-stereon/-bion.

andreas

internethjälten
2006-01-08, 02:05
...skaffa flickvän :kinky:

Urban
2006-01-08, 02:06
Tusen tack för iderna, ska ta mig en funderar nu *yourock*

heltzonicka
2006-01-08, 02:22
Runka till bilderna av Mcgyver med sitt sensuella svallande hår.