handdator

Visa fullständig version : illa-luktande fisar


kneger
2006-01-07, 00:52
Det började med första dagen jag testade mitt nya Vassle protein!!! Riktigt gott va det faktiskt.

Ja, sen på kvällen så va jag med en polare och kollade på tv, så fes han och sen fes jag tillbaka. Vanligtvis brukar itne mina fisar lukta, men fy o fä vad den luktade.

Så har det varit med varända fis jag lagt sen jag började med vassleprotein.
Har också haft lite insomningsproblem, fast jag är inte riktigt säker på om det har med vasslet o göra.

Ja, och så till frågan, Någon mer som haft detta problemet, och vet att det är vasslet som gör det? så man kan undvika det när man ska träffa någon tjej t.ex.

Catstyle
2006-01-07, 01:32
Ja, välkommen. :)

Undvika det?
Fjärta inte i hennes närhet?

kneger
2006-01-07, 02:25
Ja, välkommen. :)

Undvika det?
Fjärta inte i hennes närhet?

haha måste man juh.
Nämen om ni sitter på bio och kollar film och du plöstligt måste fisa, vad gör du? du lägger en smygare, men tänk så luktar den gammal mumma? då blir det problem!

blekfet2
2006-01-07, 03:20
fan då ska du känna min fisar, de luktar sopor....usch fyfan...jag är ökänd för att vara en "mökis"....helt jävla underbart......dock så har sambon min hota med att lämna mig, typ 3-4ggr i veckan pga. mina brakare....

http://www.sr.se/barn/p3/2005/images/v13/5.gif

larre
2006-01-07, 11:39
Vafan det är juh bara att hålla sig eller ta konsekvenserna.

mini_Arnold
2006-01-07, 12:18
Hände bara om jag varit hungrig nån gång under dagen dvs väldigt sällsynt.
Kom ihåg, fisa är naturligt. Make greenpiss proud. :thumbup:

Osten80
2006-01-07, 12:23
Välkommen i klubben. Lite skit får man räkna med. :D
Anågående insomningsproblemen: Trycker du i dig drinken precis innan du ska lägga dig?
Om du gör det är det inte så konstigt om du inte kan somna när du har fått i dig energi som gör dig piggare.

Mel
2006-01-07, 12:27
Proteinfisar is the shit! :thumbup:

Lepras
2006-01-07, 12:33
haha måste man juh.
Nämen om ni sitter på bio och kollar film och du plöstligt måste fisa, vad gör du? du lägger en smygare, men tänk så luktar den gammal mumma? då blir det problem!
´

Det är väll bara att knipa åt, håll dig!

internethjälten
2006-01-07, 12:44
Proteinfisar is the shit! :thumbup:

Blir bra drag i dem med :laugh:

kneger
2006-01-07, 12:48
Välkommen i klubben. Lite skit får man räkna med. :D
Anågående insomningsproblemen: Trycker du i dig drinken precis innan du ska lägga dig?
Om du gör det är det inte så konstigt om du inte kan somna när du har fått i dig energi som gör dig piggare.

efter boxningsträning tar jag det vid 9 tiden med typ en halv liter mjölk, men nu under julen har jag lagt mig rätt sent, typ vid 03:00 - 03:30 tiden..

Började idag med att vakna tidigt för att kunna somna tidigt sen! :)

Lindstein
2006-01-07, 16:36
Köp ett protein av bättre kvalite så blir det bättre, eller försvinner helt...

Körde på Stars protein innan och höll på att gasa ihjäl mina nära och kära.
Äter Eiselts protein nu och problemet är totalt borta.

HenrY
2006-01-07, 17:09
Blir bra drag i dem med :laugh:

Asså seriöst, jag märker DIREKT när det är en väldigt illaluktande proteinfis som läckt ut!:D Det som skiljer en protein fis från vanliga fisar är att den är helt varm! Det blir liksom varmt av en protein fis...Vet inte varför en proteinfis är varm, medans en "vanlig" fis inte är det. Men så är det fan!
Är det så för er andra också??

Glenno
2006-01-08, 00:22
Det som skiljer en protein fis från vanliga fisar är att den är helt varm! Det blir liksom varmt av en protein fis...

:laugh:

Jz2003
2006-01-08, 01:11
Haha :laugh: nu behöver man ju inte uppsöka doktorn iallafall, för här fick man svar på sak till varför fisar luktar värre efter man intagit pulvret :thumbup:

acke^_
2006-01-08, 01:21
Både proteinfisar och musli-fil är värst! hela magen bubblar och har sig innan urladdningen kommer ;)

timoat
2006-01-08, 02:02
Sen ska vi kanske snacka om att kombinera Stars protein med ett högt intag av kikärtor.

Fy

helvete

Jag skäms nästan när jag ligger själv nder täcket! Morsan kommer in i på morgonen o undrar ifall en råtta dött under golvet...